YoWindow Weather v2.13.23 دانلود یو ویندو برنامه هواشناسی

Go to Download Links

YoWindow Weather

YoWindow Weather یک نرم افزار نوظهور هواشناسی است که تیتر یکی از بهترین نرم افزارهای هواشناسی را به خود اختصاص داده است. ابتدا که این نرم افزار معرفی شد قصد معرفی آن را نداشتیم اما چون به مرور و به صورت مکرر مشاهده نمودیم که این نرم افزار پی در پی آپدیت می شود و سازنده آن نرم افزار را تحت ساپورت کامل و منظم خود قرار داده است و از طرف دیگر امتیاز 4.6 ای این نرم افزار به همراه رقم دانلود فقط 5 میلیون بار دانلود فقط از گوگل پلی ما را بر آن داشت که این نرم افزار هواشناسی پرطرفدار یعنی YoWindow Weather را نیز به آرشیو نرم افزارهای هواشناسی سایت برترین های اندروید اضافه کنیم.

ویژگی های برنامه هواشناسی YoWindow Weather

امکان پیش بینی وضعیت آب و هوای چند روز آینده
نمایش وضعیت فعلی آب و هوا با افکت های خیره کننده
دارای ویجت اختصاصی برای نمایش وضعیت آب و هوا
دارای رابط کاربری بسیار جذاب و شکیل
پشتیبانی از تمام کشورها و شهرهای جهان

یو ویندو برنامه ای زیبا برای هواشناسی در اندروید

ویژگی خاص نرم افزار YoWindow Weather علاوه بر صداهای موجود در طبیعت چون صدای چشمه و حتی صدای انواع حیوانات اهلی و … این است که اگر در شهر شما باران ببارد در این نرم افزار نیز وقتی پیش بینی شهرتان را قرار داده باشید شاهد ریزش باران در محیط نرم افزار هستید و یا حتی می توانید طلوع و غروب خورشید را در نرم افزار تماشا نمایید. همچنین حالت چشم انداز بسته به فصلی که در آن هستید تغییر پیدا می کند. این نرم افزار را به تمام علاقه مندان به نرم افزارهای پیش بینی آب و هوا پیشنهاد می نماییم و توصیه می کنیم خودتان آن را نصب و تست و با ویژگی های بیشترش آشنا شوید.

برنامه های هواشناسی را می توان از جمله کاربردی ترین برنامه های سیستم عامل اندروید دانست که با استفاده از آن امکان خبردار شدن از وضعیت آب و هویا چندین روز آینده را خواهید داشت. معمولا برنامه های هواشناسی همگی از منابع یکسانی استفاده می کنند و اصلی ترین تفاوتی که در میان آنها وجود دارد، ظاهری است که این برنامه ها دارند. اگر ظاهر برنامه برای شما مهم است، توصیه می کنیم برنامه YoWindow Weather را به هیچ وجه از دست ندهید. این نرم افزار، گزینه بسیار مناسبی برای کسانی است که به دنبال نرم افزار شیک و زیبا برای مشاهده وضعیت آب و هوا هستند.

این نرم افزار به کاربران امکان نمایش وضعیت آب و هوای چندین روز آینده را با افکت ها و تصاویری بسیار جذاب می دهد. در این نرم افزار از افکت های تصویری بسیار جالب و نوآورانه ای استفاده شده است که به طور حتم موجب شگفت زده شدن شما خواهد شد. این برنامه دارای ویجت اختصاصی نیز می باشد که می توانید از این ویجت بر روی صفحه گوشی همراهتان استفاده کرده تا امکان مشاهده وضعیت آب و هوا را داشته باشید و نیازی نباشد تا هربار به برنامه وارد شوید تا بتوانید وضعیت آب و هوا را مشاهده نمایید.

لیست دانلود
دانلود نسخه Apk حجم 19 مگابایت
دانلود نسخه ویندوز حجم 14 مگابایت
رمز فایل: daramesh.com

⚠️ گزارش خرابی لینک

    EMail*
    Problem type:
    Name:
    Your ISP:
    Description:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: yowindow

    🏷️ کلمات کلیدی

    دانلود بازی YoWindow Weather ,
    دانلود بازی YoWindow Weather برای اندروید ,
    دانلود بازی YoWindow Weather اندروید ,
    آخرین نسخه بازی YoWindow Weather برای اندروید ,
    آخرین ورژن بازی YoWindow Weather برای اندروید ,
    جدیدترین نسخه بازی YoWindow Weather برای اندروید ,
    جدیدترین ورژن بازی YoWindow Weather برای اندروید ,
    دانلود YoWindow Weather APK ,
    دانلود برنامه YoWindow Weather ,
    YoWindow Weather ,
    دانلود بازی YoWindow Weather با لینک مستقیم ,
    دانلود YoWindow Weather اندروید ,
    دانلود بازی جدید اندروید,

    google-play-btn

    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Back to top button
    en_USEnglish