دانلود Ansar Mobile Bank 3.6.9 – نرم افزار همراه بانک انصار اندروید

Go to Download Links

Ansar Mobile Bank

امروزه تعداد کسانی که از تلفن همراه برخوردار بوده و از آن استفاده می کنند بسیار زیاد بوده و هر روز درحال افزایش است و طولی نخواهد کشید که بسیاری از فعالیتهای روزانه افراد صرفاً با استفاده از تلفن همراه انجام میپذیرد. ارسال و دریافت اطلاعات به صورت سرویس پیام کوتاه توسط دستگاه تلفن همراه، دارای مزایایی چون سریعتر به مقصد رسیدن، پایین تر بودن هزینه و سهولت استفاده فردی است.

سیستم همراه بانک مشتریان را قادر می سازد با استفاده از تلفن همراه خود، بدون حضور در بانک و در زمان دلخواه، اقدام به امور بانکی نمایند. همچنین، ضمن سرعت و دقت بالا در ارائه پاسخ، عدم اشغالی خط و پاسخگویی شبانه روزی، میتواند باعث صرفه جویی در انرژی گردد.
مشتریان بانک می توانند بوسیله بلوتوث یا از طریق اینترنت، نرمافزار همراه بانک را دریافت کرده و در تلفن همراه خود نصب نمایند.

خدمات قابل ارائه سیستم بانکداری تلفن همراه عبارتند از:
مشاهده موجودی سپرده
ده گردش و صورتحساب سپرده
مشاهده موجودی کارت
قابلیت انسداد کارت
مشاهده تسهیلات
پرداخت اقساط تسهیلات
انتقال وجه سپرده به سپرده
انتقال کارت به کارت (داخلی و شتابی)
انتقال وجه کارت به سپرده
انتقال وجه بین بانکی پایا
انتقال وجه بین بانکی ساتنا
انتقال وجه به مقاصد برگزیده
خرید شارژ سیم کارت های اعتباری (از سپرده و کارت(
پرداخت قبوض با بارکدخوان (آب، برق، گاز، تلفن، موبایل و…)
پرداخت خیریه
مشاهده جزییات دسته چک
قابلیت به اشتراک گذاری رسیدها
نحوه استفاده از همراه بانک انصار

نحوه استفاده از همراه بانک انصار
مشتریان محترم بانک انصار میتوانند با مراجعه به هریک از شعب بانک انصار و تکمیل فرم درخواست استفاده از امکانات بانکداری مدرن، از امکانات همراه بانک انصار استفاده نمایند.
مشتریان پس از تکمیل فرم مذکور و تحویل آن به متصدی شعبه در بانک انصار و همچنین دریافت و نصب نرمافزار همراه بانک انصار از طریق بلوتوث در شعب و یا دانلود آن از طریق سایت بانک انصار، میتوانند از خدمات بانک انصار از طریق تلفن همراه بهرهمند گردند.

لیست دانلود

⚠️ گزارش خرابی لینک

    EMail*
    Problem type:
    Name:
    Your ISP:
    Description:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: AnsarBank

    🏷️ کلمات کلیدی

    دانلود همراه بانک انصار, دانلود همراه بانک انصار, ansar mobile bank, موبایل بانک انصار, همراه بانک انصار برای اندروید, همراه بانک انصار برای اندروید, همراه بانک انصار برای اندروید نسخه جدید, دانلود همراه بانک انصار برای اندروید, برنامه همراه بانک انصار برای اندروید, همراه بانک انصار برای گوشی اندروید, دریافت همراه بانک انصار برای اندروید, جدیدترین همراه بانک انصار برای اندروید, همراه بانک انصار, نرم افزار بانک انصار, نرم افزار بانک انصار اندروید
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Back to top button
    en_USEnglish