دانلود AliExpress Shopping App 7.9.2 برنامه فروشگاه علی بابا اندروید

Go to Download Links

AliExpress

با AliExpress Shopping App تجربه خرید جهانی خود را شروع کنید. این سایت گوپن رایگان به مشتریان خود ارائه می دهد! سایت علی اکسپرس در بیش از 75% از محصولات خود حمل و نقل رایگان (حتی به ایران) ارائه می دهد! فروشگاه علی بابا با بیش از صد میلیون کالا در سطح جهان فروشگاه معتبر و مناسبی برای خرید کالا های شما میباشد اگر به فروشگاه علی بابا تا به این لحظه سر زده باشید متوجه عظیمت این فروشگاه خواهید شد با استفاده از این برنامه اندروید شما می‌توانید کالا های مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان ممکن خریداری کنید دسته بندی موضوعات به چند صورت مختلف با استفاده از این ویژگی میتوانید کالای خود در مدت زمان کوتاهی پیدا کنید همچنین می‌توانید جدیدترین محصولات را در هوم اسکرین یا همان صفحه اصلی به صورت آنلاین مشاهده کنید اگر محصولی را میخواهد خریداری کنید میتوانید به صورت درگاه کاملا امن خریداری کنید همچنین می‌توانید خریداران مورد نظر خود را ارزیابی کنید همچنین میتوانید دسته ای کاملا متفاوت برای خود ایجاد کنید با استفاده از این برنامه خرید های شما امتیاز میگیرند پشتیبانی کامل از زبان های رایج جهان در این نسخه مشکلات قبلی به صورت کاملا و دقیق رفع شده اند اگر میخواهید از طریق برنامه خرید کنید و برای امنیت خود دچار شک شده اید میتوانید رمز گذاری برنامه را نصب و استفاده کنید. این سایت گوپن رایگان به مشتریان خود ارائه می دهد! سایت علی اکسپرس در بیش از 75% از محصولات خود حمل و نقل رایگان (حتی به ایران) ارائه می دهد! برنامه اندروید علی اکسپرس به خوبی طراحی شده است و استفاده از آن آسان می باشد و ویژگی های زیر را ارائه می دهد:

★ فروشگاه بر اساس طبقه بندی
★ جستجوی سریع
★ بررسی های مشتریان
★ ایجاد لیست علاقه مندیها
★ اشتراک گذاری محصولات با دوستان
★ سیستم پرداخت کارت اعتباری امن و رمزگذاری شده
★ پیگیری بسته های خود
★ مدیریت سفارشات خود
★ بررسی و پاسخ آسان به پیام های فروشندگان
★ و …

زبان های پشتیبانی شده:
انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی، روسی، اندونزیایی

بررسی اجمالی AliExpress.com :

AliExpress بخشی از Alibaba.com است که در آوریل سال 2010 راه اندازی شد. AliExpress یک بازار تجارت الکترونیک جهانی پیشرو برای فروشندگان و تامین کنندگان، جهت ارائه مستقیم محصولات خود به مصرف کننده نهایی و بدون حداقل تعداد سفارش در خرید محصول می باشد.
این سایت بیش از 100 میلیون لیست محصول از طیف وسیعی از بیش از 25 دسته مختلف از جمله پوشاک و لوازم جانبی، خودرو و موتورسیکلت، تلفن، مخابرات، کامپیوتر و شبکه، فروش الکترونیک، زیبایی و سلامتی، چراغ و روشنایی، چمدان و کیف، کفش، اسباب بازی و سرگرمی، ساعت، طلا و جواهر، و بسیاری دیگر است.

لیست دانلود نسخه اندروید

Google Play

⚠️ گزارش خرابی لینک

    EMail*
    Problem type:
    Name:
    Your ISP:
    Description:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: aliexpress

    🏷️ کلمات کلیدی

    AliExpress Shopping App, دانلود AliExpress Shopping App, دانلود برنامه AliExpress Shopping App برای اندروید, آخرین ورژن AliExpress Shopping App برای اندروید, AliExpress Shopping App APK, اپلیکیشن AliExpress Shopping App, برنامه AliExpress Shopping App برای تبلت, دانلود نرم افزار AliExpress Shopping App
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Back to top button
    en_USEnglish