دانلود Home Workouts Gym Pro (No ad) v110.9 برنامه کاربردی تمرینی بدنسازی خانگی اندروید

Go to Download Links

Home Workouts Gym Pro

Home Workouts Gym Pro یک نرم افزار آموزشی ورزشی برای کار در خانه است که همه راهنمایی های تمرینی توسط انیمیشن 3D برای آسانی کار طراحی و اجرا شده است. تمرینات در خانه بدون داشتن تجهیزات حرفه ای، برنامه روزانه تمرین برای تمام گروه های عضلانی را فراهم می کند. در عرض چند دقیقه هر روز، بدون نیاز به رفتن به باشگاه، می توانید عضلات خود را در خانه بسازید. هیچ تجهیزات و یا مربی مورد نیاز نیست، تمام تمرینات فقط با وزن بدن شما انجام می شود. این برنامه شامل تمرینات برای سینه، پاها، بازو و همچنین تمامی نقاط بدن است. تمام تمرینات توسط exeperts طراحی شده است. بدون نیاز به تجهیزات، بنابراین نیازی به رفتن به باشگاه نیست. فقط در طول روز چند دقیقه وقت شما را می گیرد، به طور موثر می تواند ماهیچه های خود را بسازید و شش بسته abs در خانه را دریافت کند. در طول تمرینات ما در خانه فقط چند هفته کوتاه طول می کشد تا تغییرات را در بدن خود مشاهده کنید.

برخی ویژگی های برنامه Home Workouts Gym Pro:

گرم شدن و کشش
وزن نمودار
یادآوری تمرین شما
انیمیشن ویدئویی 3D کامل
برنامه غذایی برای کاهش وزن و بدنسازی

گرم شدن: گرم شدن برای عملکرد بهتر و جراحات کمتر ضروری است، اما کشش تقریبا یک حرکت اختیاری و اضافی است که ما می توانیم آن را انجام دهیم، ما باید این کشش را انجام دهیم، اما انجام آن، اغلب موارد هیچ مشکلی ایجاد نمی کند. با این وجود به شدت توصیه می شود.

برنامه آموزش قدرت: این نه تنها یک برنامه ساخت عضلات است، بلکه یک برنامه تمرین قدرت است. اگر هنوز به دنبال تمرینات عضلانی، برنامه های ساخت عضله یا برنامه تمرینی قدرت هستید، این برنامه های ساخت عضلانی بهترین هستند که می توانید در میان برنامه های ساخت عضله پیدا کنید.

تمرینات خانگی برای مردان: آیا تمرینات خانگی برای مردان است؟ ما برای تمرین در خانه از تمرینات خانگی مختلف برای مردان استفاده می کنیم. تمرین خانه برای مردان ثابت شده است که به شما کمک می کند تا شش بسته abs در یک زمان کوتاه دریافت کنید. شما تمرین خانه را برای مردان مناسب تر خواهید کرد. اکنون تمرین خانه خود را برای مردان انجام دهید!

تمرینات تغذیه و چربی سوزی: بهترین تمرینات سوزاندن چربی و تمرینات سلامت برای شکل دادن به بدن بهتر. سوختن کالری با تمرینات سوزاندن چربی، و ترکیب با تمرینات hiit برای به دست آوردن بهترین نتایج.

تمرینات چندگانه: فشار تاک ها، چوبه دار، نشستن، تخته، کرچ، دیوار نشستن، پریدن جک، تریسیپس، لونگ …

مربی تناسب اندام: تمام تمرینات توسط مربیان آمادگی حرفه ای طراحی شده اند. تمرین راهنما را از طریق ورزش، مانند داشتن مربی تناسب اندام شخصی در جیب شما! با آموزش های ویدئویی 3D آسان!

نکته: با پزشک خود مشورت کنید تا بهترین تمرین را برای وضعیت فیزیکی خود بدست آورید.
قبل از انجام در طول و بعد از تمرینات حرکات هیدراته کنید.
برای جلوگیری از آسیب عضلات، ابتدا 15 دقیقه گرم کنید.
بعد از اتمام تمرین، 10 دقیقه کشش انجام دهید.

اندروید مورد نیاز : 4.1 and up

لیست دانلود نسخه اندروید

Google Play

⚠️ گزارش خرابی لینک

    EMail*
    Problem type:
    Name:
    Your ISP:
    Description:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده:

    🏷️ کلمات کلیدی

    دانلود نرم افزار Home Workouts Gym Pro, دانلود نرم افزار Home Workouts Gym Pro اندروید, دانلود برنامه Home Workouts Gym Pro, برنامه تمرینی بدنسازی خانگی, برنامه تمرینی خانگی, دانلود برنامه تمرینات خانگی بدون تجهیزات, دانلود برنامه فیتنس در خانه, دانلود برنامه بدنسازی در خانه با وزنه, ورزش در خانه برای تناسب اندام, تمرینات سخت بدنسازی بدون وزنه
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Back to top button
    en_USEnglish