دانلود Apex Weather v16.6.0.47610_47610 Pro دقیق ترین نرم افزار هواشناسی برای اندروید

Go to Download Links

Apex Weather

Apex Weather یک برنامه هواشناسی دقیق به همراه ویجت آب و هوا می باشد که بیش از 50 میلیون کاربر از سراسر دنیا از آن استفاده میکنند. با استفاده از این برنامه دماسنج، شما می توانید پیش بینی های روزانه و ساعتی، هشدارهای آب و هوا، به روز رسانی روزانه و میزان 7 روزه آب و هوا، ویدجت آب و هوای با ساعت فانتزی، و همچنین اخبار آب و هوا را دریافت کنید.

ویژگی های برنامه Apex Weather اندروید :

نمایش درجه حرارت محل زندگی شما :
این برنامهمیزان درجه حرارت هوا را بر اساس مکان فعلی شما نشان می دهد. شما همچنین می توانید شهرهای بیشتری را به لیست شهرهای مورد علاقه خود اضافه کنید تا بتوانید هر زمان که می خواهید آب و هوای جهانی را بررسی کنید.

پیش بینی های ساعتی
قبل از اینکه بیرون بیایید، می توانید از طریق این برنامه، آب و هوای جایی که قصد رفتن به آنجا را دارید بررسی کنید تا برای تغییرات آب و هوایی غیرمنتظره آماده شوید. علاوه بر این، شما همچنین می توانید دمای ساعات روز و احتمال بارندگی را برای برنامه ریزی فعالیت های فضای باز خود بررسی کنید.

آب و هوای روزانه
علاوه بر این، شما همچنین می توانید پیش بینی های امروز و فردا (پیش بینی آب و هوای 7 روزه) را بررسی کنید. با استفاده از این گزارش دقیق، شما گرفتار باران نخواهید شد!

هشدار آب و هوای طوفانی و نامساعد
این نرم افزار همچنین به شما هشدار آب و هوای نامساعد مانند رعد و برق، بارش شدید باران ، طوفان، موج گرما، رعد و برق، بارش سنگین و غیره را خواهد داد.

بنابراین، به عبارت دیگر، شما می توانید آن را به عنوان برنامه باران و یا نرم افزار ردیاب طوفان دقت دقیق در دقیقه ببینید، به عنوان آن می تواند به شما این آب و هوای شدید و تغییر ناگهانی درجه حرارت از زمان.

ویجت آب و هوا و ساعت
برنامه Apex Weather دارای یک ویجت زیبا و کاربردی برای قراردادن در صفحه اصلی گوشی شماست که علاوه بر حالت تزیینی ، اطلاعات دقیقی از جمله : دمای هوا ، پیش بینی آب و هوا، زمان طلوع و غروب خورشید، میزان رطوبت، فشار هوا و اطلاعات ابر را نشان می دهد. علاوه بر اینها این ویجت دارای امکانات اضافه تری مانند نمایش وضعیت باتری ، ساعت دیجیتال و … که قطعا یکی از آنها را دوست خواهید داشت.

پوشش جهانی
شما می توانید آب و هوای جهان را به آسانی بررسی کنید. شما می توانید علاوه بر آب و هوای کشور عزیزمان ایران به همراه تمامی شهرها ، آب و هوا ایالات متحده آمریکا، بریتانیا، کانادا با استرالیا را مشاهده کنید. شما می توانید شهرهای مانند نیویورک، شیکاگو، واشنگتن، لندن، برلین، دهلی نو، سیدنی، اتاوا، بوستون را نیز به برنامه اضافه کنید.

اخبار آب و هوا
شما میتوانید علاوه بر اخبار هواشناسی ، آخرین خبرهای مربوط به جامعه ، سرگرمی و یا ورزشی را نیز مطالعه کنید.

اندروید مورد نیاز : 4.1 and up

لیست دانلود نسخه اندروید

Google Play

⚠️ گزارش خرابی لینک

    EMail*
    Problem type:
    Name:
    Your ISP:
    Description:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: apex

    🏷️ کلمات کلیدی

    دانلود برنامه هواشناسی اندروید, Apex Weather, Apex
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Back to top button
    en_USEnglish