دانلود بازی Sekiro Shadows Die Twice برای کامپیوتر

Go to Download Links

SEKIRO

انتقام مسیر دنیایی از خشم و خون را هموار می‌کند و این خشم تا ریختن آخرین قطره خون آرام نمی‌گیرد. میازاکی بعد از چندین نسخه فوق‌العاده از سری Dark Souls حالا ما را میهمان یکی از جدیدترین و عجیب‌ترین بازی‌های جدید خودش به نام Sekiro: Shadows Die Twice کرده است و روح سری بازی Souls را نیز در آن دمیده است و شاهد نبردهای جذاب و خشن هستیم. سکیرو یک شینوبی وفادار به استادش است و جلوی چشمانش شاهد سوختن جزءبه‌جزء معبد و گروگان گرفتن استادش می‌شود و این خشمی عظیم را در او برمی‌انگیزد و با فکر انتقام راه دورودرازی برای بازپس‌گیری روزهای شیرین خود در کنار استادش پیش می‌گیرد. Sekiro: Shadows Die Twice ما را به یک دنیای خیالی از ژاپن سال‌های دور می‌برد و انتقام از سامورایی‌ها را پیش می‌کشد. استودیو From Software تمام تلاشش را برای ساخت عنوانی اکشن ماجراجویی خرج کرده است و Activision نیز آن را روانه بازارها کرده است.

بازی ما را به قرن شانزدهم میلادی و دوره سنگوکو می‌برد و همان‌طور که گفتیم، کنترل یک شینوبی به نام سکیرو به ما داده می‌شود و بعد از حمله‌ای عظیم توسط گروه سامورایی‌های آشینا به معبد مقدسشان و گروگان گرفتن استاد، سکیرو به دام می‌افتد و دستش از بیخ توسط رهبر گروه دشمن قطع می‌شود. او که دیگر جان در تنش نمانده است آرام بی‌هوش می‌شود و وقتی‌که بیدار می‌شود، دستش با یک بازوی جادویی جایگزین شده است و یاد افسانه گرگ یکدست می‌افتد و برای خون‌خواهی، آماده از بین بردن تک‌تک سامورایی‌های حریف می‌شود. این بازوی جادویی کمی آینده نگرانه است و می‌شود ابزارهای مختلفی روی آن سوار کرد و به‌نوعی حس و حال دست رباتیک رئیس در Metal Gear Solid 5 را دارد. انتقام تنها چیزی است که در این روزهای تاریک برای سکیرو باقی‌مانده است.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64-bit | Windows 8 64-bit | Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i3-2100 | AMD FX-6300
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 | AMD Radeon HD 7950
DirectX: Version 11
Storage: 25 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 64-bit | Windows 8 64-bit | Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5-2500K | AMD Ryzen 5 1400
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970 | AMD Radeon RX 570
DirectX: Version 11
Storage: 25 GB available space

رمز فایل: daramesh.com

⚠️ گزارش خرابی لینک

    EMail*
    Problem type:
    Name:
    Your ISP:
    Description:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: sekirothegame

    🏷️ کلمات کلیدی

    Activision, FromSoftware, Sekiro: Shadows Die Twice, دانلود بازی, دانلود بازی Sekiro Shadows Die Twice, دانلود بازی اکشن, دانلود بازی ماجراجویی, سیستم مورد نیاز بازی Sekiro Shadows Die Twice
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Back to top button
    en_USEnglish