دانلود Greenify 4.7 – برنامه افزایش سرعت گوشی های اندروید

Go to Download Links

Greenify Donate

Greenify Donate برنامه ای است که برنامه های با کارکرد بد را شناسایی و هنگامی که از آنها استفاده نمی کنید، آنها را غیر فعال می کند. بسیاری از برنامه های اندروید پس از خروج کاملا بسته نمی شوند و در پردازش دستگاه باقی می مانند. حال با این برنامه، دستگاه اندروید شما پس از نصب برنامه های متعدد، دچار افت سرعت و مصرف بیش از حد باتری نخواهد شد. این برنامه با مدیریت برنامه هایی که بی جهت در حال استفاده از CPU و سایر منابع سیستمی گوشی هستند، باعث افزایش سرعت و کاهش مصرف باتری شده و گوشی شما را مثل روز اول پر سرعت می کند.
روش کارکرد برنامه ی Greenify نسبت به اپلیکیشن های مشابه کاملا متفاوت است به طوری که شما می توانید به راحتی نرم افزارها را به محض احتیاج فرا بخوانید و آن ها را اجرا کنید . روش کار نرم افزار بدین گونه است که برنامه از حافظه ی نهانی گوشی غیر فعال می شود اما به محض احظار توسط شما با سرعتی بالا اجرا می گردد. این برنامه تقریبا نسبت به تمام برنامه های دیگر متفاوت است به طوری که بر خلاف برنامه ی Auto starts می توانید از تمام امکانات آن استفاده کنید که نشان دهنده ی محیط یوزر فرندلی ان است و یا بر خلاف برنامه های تسک کیلر که اقدام به بستن برنامه ها می کنند و این در نوع خود قابلیت بی نظیری است.

نکات مهم در مورد برنامه :
✔ اگر این برنامه را قبلاً روی گوشیتان نصب کرده اید قبل از نصب نسخه جدید حتماً آنرا حذف کرده و Clear Data را بزنید.
✔ اگر برنامه هایی مانند TitaniumBackup Pro ، Task Killer یا Autostarts را در گوشی خود نصب کرده اید پیشنهاد میکنیم قبل از نصب این اپلیکیشن پاکشان کنید ، چون ممکن است با Greenify تداخل ایجاد کرده و مانع عملکرد صحیح این نرم افزار شوند.

نحوه فعال کردن ماژول برنامه :

– برای فعال کردن ماژول برنامه ابتدا برنامه Xposed Installer را دانلود و نصب کنید.
– برنامه را اجرا کرده به قسمت Framework بروید.
– بر روی گزینه install/update ‌کلید کنید تا برنامه نصب شود و گوشی شما ریستارت شود.
– مجددا برنامه Xposed را اجرا کرده و در قسمت Modules تیک گزینه Greenify را بزنید .

نکاتی قابل توجه :

✔ پس از نصب برنامه Greenify را اجرا کنید و برنامه هایی را که می خواهید به حالت Hibernate بروند به لیست برنامه ها اضافه کنید و در نهایت با انتخاب گزینه zzz برنامه ها به خواب می روند.

✔ اگر میخواهید که بهترین استفاده را از این نرم افزار داشته باشید بهتر است که گوشیتان روت شده باشد، اگر دستگاه شما روت نشده خیلی نگران نباشید! چون با گوشی روت نشده بازهم میتوانید از این برنامه استفاده کنید اما این قابلیت در مرحله آزمایشی به سرمیبرد!

لیست دانلود نسخه اندروید

Google Play

⚠️ گزارش خرابی لینک

    EMail*
    Problem type:
    Name:
    Your ISP:
    Description:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده:

    🏷️ کلمات کلیدی

    Greenify, دانلود Greenify, دانلود برنامه Greenify برای اندروید, آخرین ورژن Greenify برای اندروید, Greenify APK, اپلیکیشن Greenify, برنامه Greenify برای تبلت, دانلود نرم افزار Greenify, بهترین نرم افزار افزایش سرعت گوشی اندروید
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Back to top button
    en_USEnglish