دانلود بازی Deus Ex: Human Revolution – Director’s Cut

Go to Download Links

Deus Ex Human Revolution Director's Cut

بازی Deus Ex Human Revolution Directors Cut عنوانی است در سبک اکشن ادونچر و نقش آفرینی که توسط استودیوی بازی سازی Eidos Montréal توسعه یافته و توسط کمپانی Square Enix نیز به انتشار رسیده است. بازی در تاریخ ۹ اکتبر سال ۲۰۱۲ منتشر شده و پلتفرم‌های مبدا بازی، Microsoft Windows، PlayStation 3، Xbox 360، Mac OS X، Wii U می‌باشند. شما عزیزان می‌توانید بازی Deus Ex Human Revolution Directors Cut را از وب سایت نقطه نو و با سرورهای درون ایران دانلود نمائید.

سری Deus Ex همواره جذاب بوده و مفاهیم زیادی در باطن خود داشتند. این سری، همواره در آینده انسان دارد و همزیستی انسان‌ها با افرادی سایبورگ مانند، هسته اصلی این فرنچایز را تشکیل می‌دهد. Deus Ex Human Revolution Directors Cut نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ یک بازی شوتر خوش ساخت با المان‌های بسیار که از دیگر ژانرها به امانت گرفته و تجربه‌ای تکرار نشدنی را به شما عطا می‌کند. نوآوری‌های داستانی این بازی برای سال عرضه آن، چیزی کاملاً جدید بوده که امروزه شاهد تاثیر آن بر روی عناوین متفاوتی هستیم. داستان این بازی را به طور عمده انتخابات بازیکن تشکیل می‌دهند و ممکن است دو شخص رویه داستانی کاملاً متفاوتی را طی کنند که تنها در جاهایی اشتراک دارند. البته، بازی فراتر از این نیز می‌رود و داستان‌های کوچک دیگری به صورت زیرمجموعه داستان اصلی قرار می‌دهد که روبرو شدن یا نشدن با آن‌ها، با خودتان است.

داستان بازی حول محور مردی به نام آدام جنسن (Adam Jensen) می‌گذرد که افرادی به شرکتی که وی در آن مشغول کار بوده، حمله می‌کنند و در این درگیری، وی به شدت مجروح می‌شود به صورتی که شانس زیادی برای زنده ماندن ندارد! رئیس شرکت از پیشرفته‌ترین و پرهزینه‌ترین تکنولوژی‌های خود استفاده می‌کنند تا با استفاده از تغییرات سایبورگ مانند که Augmentations نامیده می‌شوند، جنسن را از مرگ نجات دهند. این تغییرات، به او قابلیت‌های ابر انسانی نیز اهدا می‌کنند که بخش عمده جذابیت و نوآوری‌های گیم‌پلی را تشکیل می‌دهد. همین ویژگی‌ها، باعث می‌شوند که بازی از فضای یک شوتر عادی خارج شده و المان‌های مخفی‌کاری نیز وارد آن شوند که جذابیت را چندین برابر می‌کند. به طور کلی می‌توان گفت Deus Ex Human Revolution یکی از بازی‌های ارزشمند نسل قبل است که کنسول پلی‌استیشن ۳ با کیفیتی مناسب قادر به اجرای آن است و حیف است دارندگان این کنسول، خود را از تجربه چنین عنوانی محروم کنند.

با در نظر گرفتن تمامی اقتباس‌ها و روایت‌های داستانی قدرتمند و البته گرافیک‌های خیره کننده که در تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی سعی در به تصویر کشیدن یک دنیای سایبرپانک بی‌نقص را داشتند، شاید هیچ بازی‌ای در تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی نتوانسته باشد به اندازه عنوان Deus Ex Human Revolution Directors Cut و در کل تمامی سری Deus Ex به این خوبی این سبک را در قالب یک بازی ویدیویی به تصویر بکشد. Eidos Montréal که خالق این نسخه از سری محسوب می‌شوند، کار سختی را برای به وجود آوردن یک نسخه نسل هفتمی از این فرنچایز محبوب پیش روی خود می‌دیدند، با این حال می‌توان گفت که نتایج بی‌نظیر شده و در کنار گیم پلی مخفی کارانه و پیچیده این سری که با المان‌های نقش آفرینی در هم آمیخته شده است، Deus Ex Human Revolution بهترین نمونه از یک بازی سایبرپانک محور تا به امروز است.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
Processor: 2 GHz dual core
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 8000 series or ATI Radeon HD 2000 series or better
DirectX: Version 9.0c
Storage: 17 GB available space
Sound Card: 100% DirectX 9.0c compatible sound device

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 or Windows 8
Processor: AMD Phenom II X4 or Intel Core 2 Quad or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: AMD Radeon HD 5850
DirectX: Version 9.0c
Storage: 17 GB available space
Sound Card: 100% DirectX 9.0c compatible sound device

لیست دانلود
رمز فایل: daramesh.com

⚠️ گزارش خرابی لینک

    EMail*
    Problem type:
    Name:
    Your ISP:
    Description:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: square-enix-games

    🏷️ کلمات کلیدی

    Deus Ex Human Revolution Directors Cut, بازی Deus Ex Human Revolution, دانلود بازی Deus Ex Human Revolution, دانلود بازی Deus Ex Human Revolution Directors Cut, دانلود بازی Deus Ex Human Revolution Directors Cut برای PC, دانلود بازی Deus Ex Human Revolution برای PC, دانلود بازی دیوس ایکس, دیوس ایکس,دانلود نسخه فشرده بازی Deus Ex: Human Revolution – Director’s Cut برای PC با لینک مستقیم,Deus Ex, Deus Ex Human Revolution, Eidos Montreal, Square Enix, دانلود بازی, دانلود بازی Deus Ex Human Revolution, دانلود بازی استراتژیک, دانلود بازی کامپیوتر, سیستم مورد نیاز بازی Deus Ex Human Revolution
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Back to top button
    en_USEnglish