دانلود بازی ماجرایی فوق العاده “رویای درخشان 3” اندروید Lucid Dream Adventure 3 3.0.7

Go to Download Links

Lucid Dream Adventure 3

Lucid Dream Adventure 3 – رویای درخشان 3 (ماجراجویی رویایی لوسید 3) عنوانی از سومین قسمت از مجموعه بازی های خارق العاده جذاب و خوش ساخت Lucid Dream Adventure از استودیوی مطرح و خوش ذوق Dali Games در سبک بازی های ماجراجویانه (Adventure) و داستانی می باشد که در قالب یک بازی Point and Click ساخته و منتشر شده است. Lucid Dream Adventure 3 به دنبال موفقیت قسمت های قبلی به ویژه Lucid Dream Adventure 2 تولید و عرضه شد که به محض انتشار با بازخورد بسیار عالی از سوی مخاطبین رو به رو شد. دارمش به منظور ارج نهادن به خواسته های کاربران عزیز سایت، به درخواست شما مخاطبین محترم و گرامی سایت، اقدام به تهیه، بررسی و آماده سازی آخرین نسخه خریداری شده و کامل این بازی به صورت تست شده کرده است تا شما علاقه مندان به بازی های ماجرایی و این مجموعه بتوانید با خیالی راحت و آسوده تنها با یک کلیک این بازی را دانلود و روی دستگاه اندرویدی خود تجربه کنید! این بازی زیبا و خوش ساخت با نام Lucid Dream Adventure 3 – Story Point & Click Game در گوگل پلی ارائه شده است و در این عنوان نیز به خوبی به کلیت بازی و سبک اصلی آن اشاره شده است. این بازی دقیقاً ادامه نسخه دوم است و در آن شما قرار است سرنوشت غم انگیز، مخوف و مرموز دختر بچه ای معصوم به نام لوسی را دنبال کنید. به نقل از سازنده بازی، قسمت سوم آخرین قسمت از این مجموعه بازی ها است و قرار است در آن تقدیر اصلی این داستان جالب مشخص شود. بنابراین اگر می خواهید این بازی را به طور کامل و دقیق درک کنید و داستان اصلی آن را متوجه شوید توصیه می کنیم ابتدا قسمت های قبلی به خصوص قسمت دوم را دانلود کنید و سپس این قسمت را دانلود کنید.

در بازی Lucid Dream Adventure 3 – Story Point & Click Game شما در نقش شخصیت اصلی بازی یعنی Lucy هستید که در دنیای واقعی توانایی حرکت پاهایش را از دست داده و فلج شده است. این مسئله باعث شده تا او به یک کودک افسرده و البته خاص تبدیل شود. اما زندگی لوسی خیلی اسرارآمیز تر از این چیزها می باشد. او رویایی بزرگ دارد که در آن زندگی می کند. رویایی کاملاً فانتزی و خیالی که در دنیایی افسانه ای می باشد. در این دنیا او دیگر فلج نیست و ماجراجویی های جالبی را دنبال می کند. به نظر می رسد خط داستانی بازی ارتباط مستقیمی با شخصیت لوسی داشته باشد و گذشته و آینده او را به شکلی متفاوت بازگو خواهد کرد. نکات ریز و درشت زیادی در طول مراحل بازی وجود دارد که بخش داستانی بازی را به خوبی تکمیل می کنند. سبک بازی Lucid Dream Adventure 3 – Story Point & Click Game همانطور که از نامش پیداست از نوع بازی های Point and Click است. در کل بازی وظیفه اصلی شما ایجاد تعامل با آیتم های مختلف، حل پازل ها و پیدا کردن چیزهای مخفی در طول بازی است. هدف نهایی شما باید پیدا کردن یک تلسکوپ مخفی و افسانه ای باشد. با ضربه زدن به روی نقاط صفحه می توانید لوسی را به سمت عقب یا جلو هدایت کنید. در ضمن می توانید با ضربه زدن روی هر آیتم خاصی نیز که با آن رو در رو شدید با آن تعامل برقرار کنید و از همین طریق داستان و ماجراهای بازی را دنبال کنید. پازل ها و معماهای زیادی در این بازی وجود دارند که بخش مهمی از آن را تشکیل داده و حس و حال بازی را بسیار جذاب و سرگرم کننده می کنند. این معماها همچنین باعث می شوند تا روند تکراری بازی نیز خسته کننده نباشد. اگر به دنبال یک داستان غمگین، مرموز و دراماتیک هستید و از سبک بازی های ماجرایی – معمایی لذت می برید، حتماً این بازی را تجربه کنید. دارمش آخرین آپدیت آن را به صورت خریداری شده و تست شده آماده دانلود کرده است. بازی Lucid Dream Adventure 3 – Story Point & Click Game با بیش از 5 هزار بار خرید و دانلود در گوگل پلی توانسته به امتیاز خوب 4.6 از 5.0 دست پیدا کند.

اندروید مورد نیاز : 4.1 و بالاتر

لیست دانلود نسخه اندروید

Google Play

⚠️ گزارش خرابی لینک

    EMail*
    Problem type:
    Name:
    Your ISP:
    Description:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: dali.games

    🏷️ کلمات کلیدی

    Lucid Dream Adventure اندروید, Lucid Dream Adventure تبلت ,آخرین نسخه بازی Lucid Dream Adventure ,بازی ,بازی اندروید ,بازی اندروید Lucid Dream Adventure ,دانلود بازی اندروید Lucid Dream Adventure ,بازی Lucid Dream Adventure ,بازی ماجرای رویای لوسید ,دانلود بازی Lucid Dream Adventure ,دانلود بازی ماجرای رویای لوسید ,دانلود بازی اندروید Lucid Dream Adventure ,دانلود بازی Lucid Dream Adventure اندروید ,دانلود بازی اندروید ماجرای رویای لوسید ,دانلود بازی ماجرای رویای لوسید اندروید ,بازی اندروید Lucid Dream Adventure ,بازی Lucid Dream Adventure اندروید ,بازی اندروید ماجرای رویای لوسید ,بازی ماجرای رویای لوسید اندروید ,بازی آنلاین ماجراجویی اندروید ,بازی ماجراجویی آفلاین اندروید ,بازی ماجراجویی آنلاین اندروید, بازی ماجراجویی اندروید ,بازی ماجراجویی با گرافیک بالا اندروید ,بازی ماجراجویی بدون دیتا اندروید ,بازی ماجراجویی جنگی اندروید ,بازی ماجراجویی دیتا دار اندروید ,بازی ماجراجویی کم حجم اندروید ,دانلود بازی Lucid Dream Adventure 3 اندروید ,دانلود بازی اندروید, دانلود بازی ,بازی جدید اندروید ,دانلود بازی ,بازی های پیشنهادی اندروید ,دانلود بازی رویای روشن 3 ,دانلود بازی ماجراجویی اندروید ,دانلود بازی ماجراجویی با پول بی نهایت اندروید دانلود بازی ماجراجویی جدید اندروید دانلود بازی ماجراجویی مود شده اندروید
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Back to top button
    en_USEnglish