دانلود بازی فوتبال پی اس 2020 اندروید + دیتا _ PES 2020 4.3.0

Go to Download Links

eFootball PES 2020

eFootball PES 2020 بازی محبوب PES 2020 برای علاقمندان و دوستداران بازی فوتبال می باشد که پس از مدت ها انتظار در مارکت اندروید عرضه شده است. این بازی اندروید دارای هوش مصنوعی فوق العاده ای بوده و به شما احساس خوبی را در کنترل توپ و بازیکنان القاء خواهد کرد. وجود تیم های متعدد باشگاهی ، لیگهای مختلف و بازیکنان با طراحی چهره واقعی حس خوب انجام بهترین بازی فوتبال اندروید را برای شما در گوشی موبایلتان رقم خواهد زد. بی هیچ شک و تردیدی، گیم‌پلی اصلی‌ترین رُکن یک بازی فوتبال است.کونامی با آگاهی کامل از این موضوع، قصد دارد تا یک گیم‌پلی بی‌نقص در PES 2019 خلق کند و از این طریق به هدف اصلی خود که همان واقعی بودن بازی است، برسد. برای این منظور، PES 2020 از یک فوتبال فانتزی فاصله خواهد گرفت و سرعت آن تا حد زیادی کاهش پیدا خواهد کرد. به‌علاوه از آنجایی که فوتبال یک ورزش تیمی است، دیگر شاهد جولان دادن مهاجمین سرعتی و تکنیکی در بازی نخواهیم بود و دیگر نمی‌توان مانند نسخه‌های اخیر (بیشتر نسخه‌های قبل از سال ۲۰۱۶) این سری با یک بازیکن نصف تیم حریف را دریبل کرد و به گل رسید. در همین راستا شاهد یک ویژگی جدید با نام Total Team Control هستیم که به گیمر اجازه می‌دهد پیش از بازی، یک سری استراتژی برای تاکتیک کلی تیم خود طراحی کند و سپس فقط با استفاده از یک کلید و بنا به موقعیتی که در بازی رخ می‌دهد، خیلی سریع بین آن‌ها سوییچ کند.
برای مثال می‌توانید تاکتیک تیمی خود را «تیکی تاکا» انتخاب کنید و شاهد باشید که بازیکنان‌تان چطور سعی در جایگیری درست برای دادن پاس‌های کوتاه و تک‌ضرب می‌کنند. یا می‌توانید در برابر حریف‌های قدرتمند، سیستم «اتوبوسی» را انتخاب کنید و شاهد تجمع لایه لایه بازیکنان خودی در محوطه دفاعی‌تان باشید. قطعا فاصله گرفتن بازی از فوتبال انفرادی و رفتن آن به سمت ارائه یک تجربه تیمی از فوتبال، موردی است که می‌تواند PES 2020 را به یک بازی شبیه‌ساز واقعی تبدیل کند. Precise Pass، دیگر ویژگی است که در این نسخه به منظور بهبود گیم‌پلی به بازی اضافه شده است. به لطف این سیستم، پاسکاری در بازی کاملا شبیه به واقعیت خواهد بود و جهت ارسال و میزان قدرت پاس، کاملا نقشی تعیین‌کننده در رسیدن آن به بازیکن هم‌تیمی خواهد داشت.

شما باید تیم و باشگاه مورد نظرتان را انتخاب کنید و به تیم خود آموزش دهید و یک تیم منحصر به فرد از ستاره های بزرگ بسازید و از تمرین با بازیکنان لذت ببرید و تیم خود را توسعه دهید و بصورت ریل تایم در برابر رقبا از سراسر جهان بصورت چند نفره به رقابت بپردازید. با تیم خود در مسابقات قهرمانی شرکت کنید و در برابر رقبا خودتان را اثبات کنید و تیم تان را با تیم های دیگر مقایسه کنید. با eFootball PES 2020 یک فوتبال کنسولی هیجان انگیز را در تلفن همراه خود تجربه کنید. در سری جدید فوتبال پی اس امکانات جدیدی در به دام انداختن و کنترل کلی توپ در اختیارتان قرار می دهد که به شما این امکان را می دهد که نگاه دقیق تری به یکدیگر بیندازید. با سیستم (Inspire) یا همان الهام بخشی که به بازی اضافه شده به بازیکنان این اجازه را می دهد تا در نحوه رفتار هم تیمی های اطراف خود تاثیر بگذارند. همچنین با تکنیک “Finesse Dribble” که با کمک و همکاری آندرس اینیستا، هافبک اسپانیایی طراحی شده دریبل کردن و بازی خلاقانه با توپ را تجربه خواهید کرد. بازیکان را در موقعیت های مناسب قرار دهید و با آموزش دادن به آنها مهارت هایشان را توسعه دهید. برترین باشگاه های اروپایی مثل منچستر یونایتد ، FC Bayern München و یوونتوس در سری جدید اضافه شده است. با استفاده از گزینه های دیگر تیمی از ستارگاه بین المللی بسازید. از یک دوست بصورت آنلاین ثبت نام کنید و با یکدیگر در اینترنت بازی کنید. وارد رویدادهای رقابتی با زمان محدود شوید و لذت ببرید. بازیکنان افسانه ای مثل مارادونا ، باتیستوتا و بکام ، زیکو و توتی را در تیم خود قرار دهید و با بازیکنان دیگر از سراسر جهان بازی کنید.

برخی از ویژگی های بازی eFootball PES 2020 اندروید :
– شرکت در مسابقات آنلاین و ریل تایم
– انتخاب از بین باشگاه های بزرگ و معتبر اروپایی
– انتخاب بازیکنان بزرگ و آموزش دادن به آنها
– وجود تیم های متعدد باشگاهی ، لیگهای مختلف
– پیوستن به دوستان خود از سراسر جهان
– گرافیک سه بعدی عالی و صداگذاری مهیج

اندروید مورد نیاز
5.0+ 

لیست دانلود نسخه اندروید

Google Play

⚠️ گزارش خرابی لینک

    EMail*
    Problem type:
    Name:
    Your ISP:
    Description:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: konami

    🏷️ کلمات کلیدی

    دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2017, دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2017 برای اندروید, آخرین نسخه بازی Pro Evolution Soccer 2017 برای اندروید, جدیدترین ورژن بازی Pro Evolution Soccer 2017 برای اندروید, Pro Evolution Soccer 2017, دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2017 با لینک مستقیم, دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2017 با پول بی نهایت, دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2017 برای تبلت, دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2017 مود شده, Pro Evolution Soccer 2017 Apk, PES 2017, دانلود PES 2017, دانلود بازی pes 2017 برای اندروید, topgame, datagame, BestGames, OnlineGames, دانلود بازی فوتبال اندروید,بازی PES 2018 ,بازی پی اس 2018 ,دانلود PES 2019 ,دانلود PES اندروید, فوتبال اندروید ,فوتبال پی ای اس
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Back to top button
    en_USEnglish