دانلود بازی اکشن “کسلوانیا: سمفونی شبانه” اندروید + دیتا _ Castlevania: Symphony of the Night 1.0.0

Go to Download Links

castlevaniad-symphony-of-the-night

Castlevania: Symphony of the Night – کسلوانیا: سمفونی شبانه نام یک بازی کلاسیک و آرکید قدیمی از کمپانی معتبر KONAMI در سبک اکشن-پلتفرمر می باشد که برای اولین بار در سال 1997 برای کنسول های پلی استیشن و سپس سگا سترن منتشر شد. نسخه پورت شده این بازی در سال 2006 برای کنسول Xbox 360 ارائه شد و 6 سال بعد نیز نسخه مخصوص PlayStation 3 آن نیز تولید شد. این روند با بازسازی این بازی برای کنسول PlayStation 4 در سال 2018 ادامه یافت و در نهایت کمپانی کونامی نسخه موبایلی آن را در مارس 2020 برای سیستم عامل های موبایلی از جمله اندروید به انتشار رساند تا این عنوان یکی از بازی های کلاسیک و محبوب قدیمی باشد که حالا تقریباً در همه کنسول های بازی قدیمی و جدید در دسترس است. Castlevania: Symphony of the Night یک بازی آرکید بسیار جذاب است که مخاطبین زیادی نیز دارد. انتشار این بازی برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی باعث جلب توجه میلیون ها بازیکن از سراسر جهان شده است. مفتخریم که باری دیگر اعلام کنیم این بازی نیز برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی از دارمش معرفی و منتشر می شود. ما به محض انتشار این بازی، نسخه خریداری شده و کامل آن را تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم تا بتوانید بدون دغدغه و با آسودگی تمام، یک بازی پرمیوم و کلاسیک پرمخاطب و خوش ساخت را این بار روی دستگاه اندرویدی تان تجربه کنید و حسابی لذت ببرید. کمپانی کونامی پیش از این نیز بازی های دیگری از مجموعه Castlevania مثل Castlevania Grimoire of Souls را برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی عرضه کرده بود.

بازی Castlevania: Symphony of the Night در سبک اصلی Action RPG عرضه شده است و در آن المان های بازی های پلتفرمر، ماجراجویی و Hack n Slash به خوبی به چشم می خورد. در این بازی شما به دنیایی افسانه ای سفر می کنید و در نقش شخصیت اصلی بازی که قهرمانی به نام Alucard می باشد هستید. این قهرمان پا به دنیای کسلوانیا که نام قصر بزرگ یک دراکولا است سفر می کند و با صدها دشمن از ارتش این خون آشام اهریمنی رو به رو می شود. کلیت بازی به شکل عناوین پلتفرمر دنبال می شود و شما باید در یک گیم پلی دو بعدی اما بسیار روان و داینامیک مأموریت هایی را در این قصر پشت سر بگذارید و با نابود کردن دشمنان، راه خود را برای رسیدن به بخش های بعدی هموار کنید. Castlevania: Symphony of the Night گرافیک ساده ایدارد و درست مثل اغلب بازی های رترو، با طراحی های پیکسلی تولید شده است. شما می توانید شخصیت اصلی بازی را به اطراف حرکت دهید، از روی موانع بپرید و با کمک سلاحی که در دست دارید، دشمنان را نابود کنید. شما در طول بازی Castlevania: Symphony of the Night به بخش های زیادی از این قلعه خواهید رفت و با چیزهای زیادی رو به رو می شوید. می توانید آیتم های زیادی پیدا کرده و از نیروهای ویژه ای علیه دشمنان بهره مند شوید. کنترلرهای بازی ساده و به شکل دکمه های مجازی روی صفحه قرار دارند اما اگر یک کنترلر فیزیکی (گیم پد) نیز داشته باشید، می توانید خیلی راحت با آن بازی را تجربه کنید. Castlevania: Symphony of the Night یک بازی بسیار زیبا و خوش ساخت مخصوص علاقه مندان به بازی های کلاسیک رترو و نوستالژیک است. همینک این بازی به صورت خریداری شده و تست شده از دارمش آماده دانلود می باشد.

اندروید مورد نیاز
4.4 

Google Play

⚠️ گزارش خرابی لینک

    EMail*
    Problem type:
    Name:
    Your ISP:
    Description:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: konami

    🏷️ کلمات کلیدی

    Castlevania: Symphony of the Night , download Castlevania: Symphony of the Night , دانلود بازی Castlevania: Symphony of the Night ,دانلود Castlevania: Symphony of the Night ,دانلود دیتای بازی Castlevania: Symphony of the Night ,دانلود بازی کستلوانیا, دانلود بازی کسلوانیا , download castlevania , دانلود کسلوانیا , دانلود Castlevania: Symphony of the Night برای گوشی , دانلود Castlevania: Symphony of the Night اندروید, دانلود Castlevania: Symphony of the Night برای اندروید
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Back to top button
    en_USEnglish