دانلود بازی Doom Eternal نسخه Fitgirl , Codex برای کامپیوتر + کرک ” کامل , فشرده

Go to Download Links

Doom Eternal

مریخ سال‌ها پیش توسط آدم فضایی‌ها اشغال‌شده بود تا اینکه آن‌ها سفر میان بعدی را کشف کردند و مستقیماً وارد جایی به نام جهنم شدند. سال‌ها بعد که انسان‌ها مریخ را به خانه دوم خود تبدیل کردند، همانند داستان آدم و حوا اشتباه بزرگی کردند. آن‌ها روی دکمه‌ای دست گذاشتند که تمام دنیا را تحت تأثیر قرار دارد. این دستوری برای نابودی بشر بود. سری بازی Doom سال‌هاست ما را پای کنسول‌های بازی نشانده است و با آن فضای رنگارنگ و خشونت هیجان انگیزش ما را میخکوب خودکرده است. هیولاها در هر نسخه از بازی نای نفس کشیدن به ما نمی‌دهند و این دفعه استودیو id Software با دستی پر به میان طرفداران خود برگشته است، این بازی Doom Eternal است که مزه دیگر از جهنم را به ما می‌چشاند.

همان‌که انسان اشتباه بزرگی را انجام داد، هیولاها از دل جهنم پدیدار شدند و برای تکه و پاره کردن انسان‌ها چون ملخی جهنده به کره زمین پا گذاشتند. بعد از اتفاقات نسخه 2016 بازی Doom و سرکوب تمام هیولاها، بار دیگر سروکله آن‌ها از جهنم پیداشده است و این بار می‌خواهند حسن ختامی برای کل بشریت داشته باشند و همه ما را به همان جهنمی که خودشان ازآنجا آمده‌اند بفرستد. خوشبختانه شهسوار دلیری پیداشده است و می‌خواهد همه این هیولاها را نیست و نابود می‌کند. به چه فکر می‌کنید دقیقاً شمارا می‌گوییم. در Doom Eternal شما قاتل درجه‌یک هیولایی هستید که می‌خواهند زمین را از آن خود کنند. مبارزه‌ای عجیب درگرفته است و تنها تفنگ دوست‌داشتنی و پرقدرت شماست که می‌تواند این خانه‌خراب‌ها را عقب براند. گیم پلی آن‌قدر سریع دنبال می‌شود که روند ماجرا را گم خواهید کرد. دشمنان مانند مور و ملخ روی سرتان خراب خواهند شد و تنها کاری که می‌توانید انجام دهید به رگبار بستن آن‌هاست و تازه بعضی از آن‌ها حسابی سگ‌جان هستند و مگر نابود می‌شوند؟

Doom Eternal جهنم به‌تمام‌معنا از خون و گلوله است. برای مقابله با این موجودات وحشی نیاز به سلاح‌های مخصوص و پیشرفته‌ای نیز دارید. برای همین از شعله پرتاب کن تا تیغه‌های تیز و برنده و البته تفنگ‌های آماده‌به‌کار تعبیه‌شده‌اند و کافی است دست به ماشه ببرید تا قدرت آن‌ها را درک کنید. در این بازی سرعت همه‌چیز حساب می‌شود و اگر سریع نباشید از دور بازی خارج می‌شوید و ممکن است حتی دسته را به درودیوار هم بکوبید. آشوب عجیبی وسط میدان مبارزه برقرار است و همه می‌خواهند از سر و کولتان بالا بروند. جدا از آن بخش مولتی پلیر نیز با مودهای جدید اضافه‌شده است و این Battlemode است که شمارا در نقش‌های عجیبی قرار می‌دهد و باید همراه دوستتان در مقابل هیولاها دفاع کنید و نشان دهید رئیس کیست. دنیای بازی زیبا و پر جزئیات است و از تجربه آن هیچ‌گاه خسته نخواهید شد.

تنها هدف این بازی کشتن و پیشروی به سمت نابودی تمامشان است. موتور بازی آن‌قدر پیشرفته است که نهایت کیفیت را در اختیار شما قرار می‌دهد. تجربه این بازی به‌هیچ‌وجه شمارا خسته نخواهد کرد. کره زمین دوست‌داشتنی ما توسط وحشی‌هایی حال به هم زن اشغال‌شده است و تنها امید شما هستید، یادتان باشد که آن‌ها حتی از اسم شما نیز هراس دارند ای شهسوار دلیر ما!

در ادامه برای دانلود بازی DOOM Eternal با وب‌سایت دارمش همراه باشید.

آموزش نصب نسخه CODEX:

1-آنتی‌ویروس خود را به طور کامل غیرفعال کنید.
2-فایل‌های فشرده را توسط نرم‌افزار WinRar اکسترکت کنید.
3-فایل ISO به دست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار PowerISO به صورت Mount اجرا کنید.
4-بازی را نصب کنید.
5-بازی را کرک کنید (برای کرک کردن بازی محتویات پوشه CODEX را در محل نصب بازی کپی کنید)

توجه: برای نصب نسخه FitGirl نیازی به انجام مراحل 3 و 5 نیست.

مشکل ورود به مرحله سوم بازی:

این مشکل به دلیل استفاده از ترینر در مراحل اول و دوم بازی رخ می دهد. برای رفع این مشکل نباید تا مرحله سوم بازی از ترینر استفاده کنید.

رفع مشکل اجرا نشدن بازی بدون هیچ ارور یا سیاه شدن صفحه:

اگر حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی را نداشته باشید بازی به هیچ وجه اجرا نخواهد شد.

باید ویندوز خود را ( ترجیحاً ویندوز 10 ) آپدیت کنید.

تمام پیش نیاز های بازی را نصب کنید.

کارت گرافیک خود را آپدیت کنید.

سیستم را در حالت High-Performance قرار دهید. از بخش Power Options می‌توانید آن را فعال کنید.

آنتی‌ویروس و ویندوز دیفندر خود را غیرفعال کنید تا در هنگام اکسترکت کردن فایلها یا نصب یا کرک کردن بازی، کرک را حذف نکند.

CPU شما باید از SSE 4.1 و SSE 4.2 پشتیبانی کند. اگر این امکان در CPU شما نباشد، به هیچ وجه بازی اجرا نخواهد شد. برای آنکه متوجه شوید CPU شما از این موارد پشتیبانی می‌کند از نرم افزار CPU-Z استفاده کنید. در محیط نرم‌افزار از سربرگ CPU و گزینه‌ی Instructions بررسی کنید.

فایل های اجرایی بازی را در فایروال ویندوز خود بلاک کنید یا اینکه پیش از اجرای بازی اینترنت سیستم را قطع کنید تا بازی شما به اینترنت دسترسی نداشته باشد. در هنگام درخواست لاگین مقادیری دلخواه وارد کنید و لاگین بزنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 7 / 64-Bit Windows 10
Processor: Intel Core i5 @ 3.3 GHz or better, or AMD Ryzen 3 @ 3.1 GHz or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050Ti (4GB), GTX 1060 (3GB), GTX 1650 (4GB) or AMD Radeon R9 280(3GB), AMD Radeon R9 290 (4GB), RX 470 (4GB)
Network: Broadband Internet connection
Storage: 50 GB available space
Additional Notes: ( 1080p / 60 FPS / Low Quality Settings )

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 10
Processor: Intel Core i7-6700K or better, or AMD Ryzen 7 1800X or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 (6GB), NVIDIA GeForce 970 (4GB), AMD RX 480 (8GB)
Network: Broadband Internet connection
Storage: 50 GB available space
Additional Notes: ( 1080p / 60 FPS / High Quality Settings ) – *On NVIDIA GTX 970 cards Texture Quality should be set to Medium

رمز فایل: daramesh.com

⚠️ گزارش خرابی لینک

    EMail*
    Problem type:
    Name:
    Your ISP:
    Description:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: bethesda

    🏷️ کلمات کلیدی

    Doom, Doom Eternal, id Software, دانلود بازی, دانلود بازی DOOM Eternal, دانلود بازی DOOM Eternal برای PC, دانلود بازی DOOM Eternal برای کامپیوتر, دانلود بازی PC, دانلود بازی اکشن, دانلود بازی کامپیوتر, سیستم مورد نیاز بازی DOOM Eternal ,Doom Eternal ,آخرین نسخه بازی کامپیوتری Doom Eternal ,بازی اعتیاد آور کامپیوتریDoom Eternal ,بازی جدیدDoom Eternal ,بازی زیبای Doom Eternal ,دانلود بازی جدید کامپیوتری ,کرک Doom Eternal ,کرک بازی کامپیوتری Doom Eternal

    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Back to top button
    en_USEnglish