دانلود بازی Bloodroots برای کامپیوتر

Go to Download Links

Bloodroots

رها شده برای مرگ و یک گلوله نیز در سر؛ سخت است که حالت بدتری برای شب جمعه خود از این نمونه پیدا کنید. Mr. Wolf که حسابی کتک‌خورده است، حالا دست‌تنها و زخم‌خورده به دنبال پیدا کردن قاتلان و انتقام سختی از آن‌هاست. استودیو Paper Cult با ادامه روند بازی‌های قبلی خود این بار Bloodroots را ارائه داده است که درواقع یک اکشن خشن و پر جنایت است و ما را به غرب وحشی می‌برد. جایی که تفنگ حرف اول را می‌زند و قدرت نیز در دست باندهای تبه‌کار و مافیایی است. بعد از اتفاقی ناگوار، حالا باید تک‌وتنها این گروه‌های تبه‌کار و خشن را به دست عدالت بسپارید.

بازی Bloodroots شمارا در یک داستان 8 ساعته قرار می‌دهد که اکشنی شبیه جکی چان را به نمایش گذاشت است و ظاهری فوق‌العاده جالب دارد. هر آنچه در این بازی وجود دارد یک سلاح است و البته هر سلاح تنها تعداد محدودی از ضربه‌ها را وارد می‌کند و بعدازآن نابود می‌شود. برای نمونه می‌توان با هویج دشمن را موردتهاجم قرارداد اما بعد از یک ضربه، سلاح شما نیست و نابود می‌شوید. کارگران بازی در مورد خشونت بی‌پرده آن گفته است که او این بازی را دقیقاً مشابه فیلم‌های تارنتینو ساخته است. باتجربه بازی به این پی خواهید برد که داستان آن بر اساس فیلم‌های مختلفی ساخته‌شده است و حتی از فیلم The Revenant نیز برای بازی الهام گرفته‌شده است. همه‌چیز این بازی به گیم پلی و نبردهای خشنش برمی‌گردد. سلاح به دست می‌گیرید و دشمن را نابود می‌کنید و دوباره همین چرخه و فرمول طلایی را تکرار می‌کنید. استایل خاص بازی و استفاده از خون در طراحی آن فوق‌العاده جالب به نظر می‌رسد و هیجان خاصی را درونتان ایجاد می‌کند.

بازی Bloodroots ندای انتقام در سرزمین عجایب است. توسعه‌دهنده سعی کرده است آن‌قدر هرج‌ومرج در بازی ایجاد کند که حتی یک ثانیه نیز فرصت نفس کشیدن به شما ندهد. از سویی می‌بینید که دشمن حمله می‌کند و از سوی دیگر نیز بلاهای دیگری بر سرتان خراب‌شده است. هر مرحله از بازی به بخش‌های مختلفی تقسیم‌شده است که با رفتن به این نقاط گیم پلی مانند آتشی که روی آن نفت ریخته می‌شود گر می‌گیرد. ممکن است اوایل سروصدای بازی شمارا اذیت کند اما کم‌کم به آن عادت خواهید کرد و شما نیز مانند آقای گرگ تشنه خون و انتقام خواهید شد.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5 dual-core 2.8GHz or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 9 compatible graphics card with 1080p support
DirectX: Version 9.0c
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5 quad-core 3.4GHz or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660 (2048 MB) / Radeon HD 7970
DirectX: Version 9.0c
Storage: 4 GB available space

لیست دانلود
رمز فایل: daramesh.com

⚠️ گزارش خرابی لینک

    EMail*
    Problem type:
    Name:
    Your ISP:
    Description:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: papercultgames

    🏷️ کلمات کلیدی

    Bloodroots, Paper Cult, دانلود بازی, دانلود بازی Bloodroots, دانلود بازی PC, دانلود بازی اکشن, دانلود بازی کامپیوتر, سیستم مورد نیاز بازی , Bloodroots ,دانلود Bloodroots ,دانلود Bloodroots برای کامپیوتر ,دانلود بازی 2020 ,دانلود بازی Bloodroots, دانلود بازی Bloodroots برای pc, دانلود بازی Bloodroots برای کامپیوتر ,دانلود بازی اکشن ,دانلود بازی اکشن برای کامپیوتر ,دانلود بازی اکشن کم حجم ,دانلود بازی جدید, دانلود بازی کامپیوتر 2020 ,دانلود بازی کامپیوتر Bloodroots, دانلود Bloodroots برای pc, دانلود بازی Bloodroots, دانلود بازی اکشن برای کامپیوتر, دانلود بازی ریشه های خون برای کامپیوتر, دانلود رایگان بازی Bloodroots, دانلود کم حجم بازی Bloodroots, نقد و بررسی بازی Bloodroots
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Back to top button
    en_USEnglish