دانلود بازی اکشن و بقا خارق العاده “شوالیه مصمم: دنیای تاریک” اندروید + مود _ Grim Soul 2.7.6

Go to Download Links

Grim Soul

Grim Soul: Dark Fantasy Survival نام بازی جدید با طراحی و ساخت بی نظیر در سبک بازیهای اکشن و بقا از استودیوی بازیسازی Brickworks games می باشد که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. اگر به دنبال بازی ای با گیم پلی اکشن بقا می باشید این بازی میتواند شما را در این زمینه بی نیاز کند. در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی بازی در یک مکان تاریک و مرموز قرار میگیریدف اکنون وظیفه شما زنده ماندن می باشد. قادرید با استفاده از منابع موجود در بازی برای خود سرپناهی بسازید، با ساخت سلاح از جان خود در مقابل هیولاهای وحشی و ترسناک بازی محافظت کنید و برای زنده ماندن تلاش کنید.

زمین های اطراف را برای کشف آیتم ها جست و جو کنید، زره ها و سلاح های قرون وسطایی را برای خودتان بسازید، با تله های در دسترس برای خود یک مکان امن ایجاد کنید تا دست ارواح به شما نرسد و به طور کلی برای نجات جان خود تا می توانید کارهای مختلف انجام دهید! این بازی زیبا توانسته امتیاز بالا و خوب 4.7 از 5 را نیز کسب کند و در سبک خود یکی از بهترین ها شود. بازی دارای گرافیکی دیدنی و جذاب به همراه گیم پلی ای مهیج و سرگرم کننده می باشد که شما را حسابی سرگرم میکند.

توجه:
– بازی یک بازی آنلاین می باشد و برای اجرا نیاز به اینترنت دارد.
– برای اینکه هنگام اجرای بازی با خطای payments unavailable روبرو نشوید، بعد از نصب بازی، بازی را در گوگل پلی پیدا کنید و روی open بزنید و از بازی لذت ببرید.

اندروید مورد نیاز
4.1+

لیست دانلود نسخه اندروید

Google Play

⚠️ گزارش خرابی لینک

    EMail*
    Problem type:
    Name:
    Your ISP:
    Description:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: grimsoulgame

    🏷️ کلمات کلیدی

    Grim Soul: Dark Fantasy Survival ,Grim Soul: Dark Fantasy Survival android ,Grim Soul: Dark Fantasy Survival for android ,Grim Soul: Dark Fantasy Survival download ,دانلود Grim Soul: Dark Fantasy Survival ,بازی Grim Soul: Dark Fantasy Survival ,بازی اندروید Grim Soul: Dark Fantasy Survival ,دانلود بازی Grim Soul: Dark Fantasy Survival برای اندروید ,آخرین ورژن Grim Soul: Dark Fantasy Survival ,مود بازی Grim Soul: Dark Fantasy Survival ,هک Grim Soul: Dark Fantasy Survival ,Grim Soul: Dark Fantasy Survival اندروید ,بازی اندروید ,دانلود بازی اندروید ,اکشن ,بقا ,روح گریم ,روح گریم اندروید,دانلود بازی Grim Soul Dark Fantasy Survival برای اندروید, دانلود بازی Grim Soul Dark Fantasy Survival با پول بی نهایت, دانلود بازی Grim Soul Dark Fantasy Survival مود شده, دانلود بازی بقا برای اندروید, دانلود بازی تلاش برای بقا برای اندروید, دانلود بازی بقا اندروید, دانلود بازی سبک بقا برای اندروید ,
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Back to top button
    en_USEnglish