PES 2017 دانلود با لینک مستقیم برای PC + کرک تست شده

دانلود رایگان بازی جذاب PES 2017 برای کامپیوتر با کرک فول و تست شده

Go to Download Links

pes 2017 pictureشرکت کونامی با بازی pes 2017 قول این را داده که عملکردی بهتر را نسبت به نسخه های قبلی بازی PES قبلی ارائه کند .

بازی PES 2017 همانند نسخه های گذشته از موتور Fox Engine استفاده شده است و وظیفه پردازش گرافیکی را به عهده دارد . شرکت کونامی هنوز مشخص نکرده که نسخه PC بازی PES 2017 بر اساس نسل قبل خواهد بود یا نسل فعلی.

مطلبی که بازی پی اس 2017 بر آن توجه دارد، «مفرح‌بودن هنگام بازی با دیگر بازیکنان» و سایر قابلیت‌های جدید دیگر است. یکی از این قابلیت‌ها که با نام Real Touch (لمس حقیقی) شناخته می‌شود،

سیستمی است که پیوسته درحال تولید راه‌های مطمئنی برای کنترل و دریافت پاس می‌باشد. در این سیستم، برای هر بازیکن تکنیک‌های خاصی استفاده می‌شود؛

تکنیک‌هایی که همه آن‌ها درجهت حس‌کردن «تفاوت‌های ظریف و نامحسوس در کنترل پاس که یک پاس به آن نیاز دارد» تلاش می‌کنند.
ویژگی های جدید بازی :

Real Touch : توسط این ویژگی قادر هستید با آزادی عمل و آنطور که مایلید بازیکنان را کنترل کنید تنها این به آن بستگی دارد که چه روشی را انتخاب می کنید همچنین در این سری به سادگی می توانید شاهد واکنش های متفاوت بازیکنان نسبت به حرکات غیر قابل پیشبینی توپ در بازی باشید.

Precise Pass : با ترکیب ویژگیهای Real Touch و Real Ball در بازی ، پاس دادن در PES 2017 یک جلوه ی هنری به خود گرفته است. عوامل مختلفی در محاسبه ی سرعت و دقت پاس دخیل خواهد بود بر همین اساس اگر در شرایط و زمانبندی مناسب اقدام به پاس دادن کنید می توانید یک تراژدی و موقعیت فوق العاده ای را به ثبت برسانید.

Natural Player Movement : صدها انیمیشن به بازی اضافه شده تا به بازیکنان و دروازه بان ها روح ببخشد اما این آخر ماجرا نیست ، زیرا بر این اساس ویژگیهایی همچون Real Touch و Precise Pass طیف وسیعی از حرکات مختلف را در حین پاس دادن یا حرکت کردن بازیکنان به شما نشان خواهند داد.

Goal Keeping : دروازه بان ها به لطف انیمیشن های متنوع از پرش های فوق العاده ای بهره مند می شوند که همین امر سبب می شود تا بهترین تجربه ی دروازه بانی را در طول تاریخ سری عناوین PES شاهد باشید برهمین اساس لحظات گل دراماتیک تر از همیشه جلوه خواهد کرد.

Total Team Control : با این ویژگی بازیبازان می توانند به لطف کنترل های ساده استراتژی تیم خود را بلا فاصله از حالت حمله ای به تدافعی یا بلعکس تغییر دهند.

Advanced Instructions : برخی استراتژی های معروف مثل تیکی تاکا یا دفاع فشرده و سنگین کاملاً جداگانه از پیش تعریف شده که می توان بر اساس تفکر تیم خود از بخشی با همین نام در بازی یعنی “Advanced Instructions” به آنها دسترسی داشته باشید.

Corner Kick Control : در هنگام ضربات آزاد مثل کُنرها می توان از استراتژی خاصی برای دفاع کردن در محوطه ای محدود استفاده کرد یعنی می توان حرکات بازیکنان و رفتار آنها مثل محار کردن یک بازیکن خاص را تعریف کرد که این موضوع برای هر بازیکن تیم می تواند متفاوت باشد.

Adaptive AI : برای اولین بار در یک بازی شبیه ساز فوتبال از هوش مصنوعی استفاده شده که می تواند روش بازیکردن شما را بررسی و یاد بگیرد! همیشه رفتار تیم و بازیکنان در سری عناوین PES یکی از موارد مهم به شمار می آمد که اینبار در PES 2017 به لطف هوش مصنوعی تطبیق پذیر یا پویا برای همیشه دگرگون خواهد شد.

Authentic Visuals : در PES 2017 شما شاهده ارتقاء گرافیکی بزرگی خواهید بود که به لطف جلوه های بصری خلق شده در موتور گرافیکی قدرتمند FOX می باشد. تقریباً چیزی از قلم نیافتاده است ، همه چیز از نورپردازی و یا چمن گرفته تا مدل بازیکنان ، استادیوم ها و تماشاچیان ، همه از نوع طراحی گردیده است تا واقع گرایانه تر از همیشه به نظر برسد.

حداقل سیستم مورد نیاز:

  • سیستم عامل: Windows 10 / 8.1 / 8 / 7 SP1 / Vista SP2
  • پردازنده: Intel Core 2 Duo @ 1.8 GHz (AMD Athlon Ⅱ X2 240 or equivalent processor)
  • حافظه رم: 1 GB RAM
  • کارت گرافیک: nVidia GeForce 8800 / ATI Radeon X1600 / Intel HD Graphics 3000 or better
  • دایرکت ایکس: Version 9.0c
  • فضای مورد نیاز: 9 GB available space
  • کارت صدا: DirectX 9.0c Compatible sound card

سیستم پیشنهادی:

  • سیستم عامل: Windows 10 / 8.1 / 8 / 7 SP1 / Vista SP2
  • پردازنده: Intel Core i3 530 (AMD Phenom Ⅱ X4 925 or equivalent processor)
  • حافظه رم: 2 GB RAM
  • کارت گرافیک: nVidia GeForce GTX 260 / ATI Radeon HD 4850 / Intel HD Graphics 4000 or better
  • دایرکت ایکس: Version 9.0c
  • فضای مورد نیاز: 9 GB available space
  • کارت صدا: DirectX 9.0c Compatible sound card
آموزش نصب نسخه CPY بازی:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) به نصب بازی بپردازید.

3) فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

4) از اجرای بازی لذت ببرید.

تعدادی از کاربران مشکل سفید شدن صفحه نمایش رو در موقع اجرای بازی داشتن که میتونن از این فیکس کرک استفاده کنن و مشکلشون رو حل کنن.

لینک های دانلود ? رمز فایل: daramesh.com

? گزارش خرابی لینک

    EMail*
    Problem type:
    Name:
    Your ISP:
    Description:

    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Back to top button
    en_USEnglish