دانلود بازی WarriOrb برای کامپیوتر

Go to Download Links

WarriOrb

در دل تمامی افسانه‌های کهن، مسئله‌ای به نام طلسم وجود دارد. بالاخره فردی طلسم شده است و برای اینکه به حالت عادی خود برگردد دست به هر کاری می‌زند. استودیوهای بازی‌سازی مختلفی سعی در گنجاندن این ایده در بازی‌هایشان داشته‌اند و حالا Not Yet هم‌دست به استفاده از چنین ایده جذابی گرفته است. بازی WarriOrb درواقع یک اکشن سکوبازی است که شمارا در نقش یک شیطان مقدس قرار می‌دهد که داخل بدن شما گیر افتاده است. او برای اینکه دوباره آزادی خود را به دست بیاورد، لازم است که از این دنیای روبه رویش فرار کند و در این سفر با هیولاها و انواع و اقسام موجودات عجیب‌وغریب سروکله می‌زند و ماجراجویی بسیار ترسناکی روبه رویش قرار دارد.

همان‌طور که شنیدید یک شیطان داخل ذهن شما گیر افتاده است و برای جلوگیری از یک حادثه تراژیک هم برای شما و هم برای او باید راه آزادی را پیش بگیرید. برای این کار المان‌های گیم پلی همچون دویدن، پریدن و چرخیدن در نظر گرفته‌شده‌اند. دنیای بازی همانند دیگر بازی‌های پلتفرمر طراحی‌شده است. مراحل بازی یک سری حریف ریزودرشت را پیش روی شما قرار می‌دهد و با کشتن آن‌ها و پریدن از موانع می‌توانید پیش بروید. این بازی توانایی‌های شمارا به چالش می‌کشد و هر بار یک معمای جدید را پیش روی شما ظاهر می‌کند. درواقع بازی از شما می‌خواهد که فکر کنید و معماهایی که هر بار سخت‌تر از قبل می‌شوند را حل کنید. هرچند که معماهای بازی آن‌قدر که باید دشوار نیستند، اما بازهم تجربه‌ای فوق‌العاده در اختیار شما قرار می‌دهند به‌نوعی که بازی WarriOrb یک سرگرمی جدی برای شما خواهد ساخت.

WarriOrb فرار از تاریک‌ترین کابوسی است که می‌توانید فکرش را بکنید. در میانه راه قادر به گفتگو باشخصیت‌های مختلفی نیز خواهید بود و روایت به این شکل پیش خواهد رفت. مهم‌ترین بخش بازی مبارزه است و در این میان سلاح‌هایی برای شما در نظر گرفته‌شده‌اند. می‌توانید از شمشیر کوچکی هم قد خودتان استفاده کنید و حریف را با استفاده از آن تکه و پاره کنید. مهم نیست آنچه روبه روی شماست یک غول یا شیطان است، باید شمشیر برّان خود را داخل بدن زشت و حال به هم زنش کنید و نشان دهید که باوجود گیر افتادن در این ظاهر عجیب، هنوز آن توانایی‌های سابق برای مبارزه و حال‌گیری رادارید.

English

About This Game :
WarriOrb is an action platformer where you play as a mighty demon trapped in an unlikely body! Make your way through the ravaged world to regain your freedom and sanity – meeting demons, giants, mutants and all sorts of magical and crazy creatures along the way.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64 bits
Processor: 2.2 GHz Dual Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTX 670 or AMD Radeon HD 7970
DirectX: Version 11
Storage: 9 GB available space

نسخه CODEX
رمز فایل: daramesh.com

⚠️ گزارش خرابی لینک

    EMail*
    Problem type:
    Name:
    Your ISP:
    Description:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: steampowered

    🏷️ کلمات کلیدی

    Not Yet, WarriOrb, دانلود بازی, دانلود بازی WarriOrb, دانلود بازی ماجراجویی, سیستم مورد نیاز بازی WarriOrb ,پیش نمایش بازی WarriOrb, دانلود WarriOrb, دانلود بازی WarriOrb, دانلود رایگان بازی WarriOrb, دانلود کم حجم بازی WarriOrb, دانلود نسخه فشرده بازی WarriOrb, نقد بازی WarriOrb,WarriOrb, دانلود WarriOrb, دانلود WarriOrb برای کامپیوتر ,دانلود بازی 2020, دانلود بازی WarriOrb, دانلود بازی WarriOrb برای pc, دانلود بازی WarriOrb برای کامپیوتر, دانلود بازی اکشن دانلود بازی اکشن برای کامپیوتر دانلود بازی جدید ,دانلود بازی کامپیوتر 2020 ,دانلود بازی کامپیوتر WarriOrb ,بازی WarriOrb, تصاویر جدید بازی WarriOrb, خرید پستی بازی WarriOrb, دانلود از سرور ایران بازی WarriOrb, دانلود بازی WarriOrb, دانلود نسخه فشرده WarriOrb برای PC, دانلود نسخه فشرده بازی WarriOrb برای PC, سرور ایران بازی WarriOrb, سیستم مورد نیاز بازی WarriOrb, کرک آنلاین بازی WarriOrb, نسخه فشرده بازی WarriOrb, نسخه فشرده فیتگرل بازی WarriOrb, نسخه فشرده کورپک بازی WarriOrb, نسخه فوق فشرده بازی WarriOrb, نسخه کم حجم بازی WarriOrb, نصب اسان بازی WarriOrb
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Back to top button
    en_USEnglish