دانلود بازی مسابقه ای “مسابقات خیابانی HD” اندروید + مود Street Racing HD 2.7.2

Go to Download Links

Street Racing HD

Street Racing HD – مسابقات خیابانی HD عنوانی دیگر از استودیوی بازی سازی Ivy در سبک مسابقه ای و ماشین سواری است که به دنبال محبوبیت جهانی بازی Street Racing 3D تولید و با المان هایی مشابه به صورت رایگان برای اندروید عرضه شد. درواقع شرکت Ivy با ساخت بازی Street Racing 3D جزو قدیمی ترین و اولین شرکت های بازی سازی بود که توانست یک بازی ماشین سواری کاملاً سه بعدی را در حجمی خیلی کم بگنجاند. این ویژگی باعث شد تا این بازی طی سال های گذشته همچنان جزو یکی از بازی های محبوب مسابقه ای و کم حجم باشد. این شهرت و محبوبیت باعث شد تا Ivy باری دیگر دست به کار شده و یک بازی دیگر در سبک مسابقه ای بسازد. این بازی اگرچه همان نام اصلی را دارد، اما عنوان HD انتهای آن باعث شده تا متوجه شویم که این بار با یک بازی اچ دی از نظر طراحی ها رو به رو هستیم. همین مسئله باعث شده تا حجم نهایی این بازی به نسبت نسل قبلی افزایش چشم گیری داشته باشد اما هنوز هم این سری از بازی ها جزو کم حجم ترین بازی های ماشینی و مسابقه ای هستند. Street Racing HD همچنین بهینه سازی های زیادی نسبت به Street Racing 3D دارد و قابلیت ها و طراحی های متفاوتی در آن به کار برده شده است. اما در مجموع نمی توان این بازی را یک عنوان گرافیکی و خیلی قدرتمند دانست. ولی در طرف مقابل می توان گفت که این بازی را می توان روی دستگاه های ضعیف تر نیز تجربه کرد.

در بازی Street Racing HD می توانید در رقابت های گوناگون ماشین سواری شرکت کنید و در مسابقات مختلفی که در نقاط مختلف دنیا برگذار می شوند با دیگر ماشین ها مسابقه دهید و برای اول شدن تلاش کنید. در گیم پلی این بازی تقلیدهای زیادی از عناوین مشهور مثل سری بازی های Asphalt صورت گرفته است. برای مثال می توانید با دریفت کشیدن، پرش های بلند و یا متوقف کردن و از مسیر خارج کردن رقبا امتیاز کسب کرده و یا مخزن نیتروی خود را پر کنید! برای صداگذاری های بازی مثل صدای موتور ماشین ها نیز احتمالاً از صدای موجود در بازی های دیگر استفاده شده است. گیم پلی بازی حرفه ای و چالش برانگیز نیست اما روند کلی آن سرگرم کننده و نسبتاً مهیج است. در Street Racing HD می توانید بیش از 30 خودروی اسپرت و واقعی را در بازی خریداری کرده، ارتقاء داده و یا با انواع آیتم های سفارشی آن ها را رنگ آمیزی یا شخصی سازی کنید. این قابلیت به این گستردگی در نسخه قبلی وجود نداشت و حالا شاهد اضافه شدن این بخش جذاب هستیم. به جز بخش اصلی و مرحله ای بازی، Street Racing HD دارای قسمتی با عنوان PVP نیز است که در آن می توانید در رقابت های آنلاین و لیدربورد جهانی این بازی شرکت کنید. در مجموع باید گفت با توجه به حجم مناسب و ویژگی های قابل قبول، بازی Street Racing HD می تواند انتخابی سرگرم کننده برای علاقه مندان به بازی های سبک مسابقه ای معمولی باشد که بیشتر به دنبال یک عنوان تفننی و آرکید هستند تا یک بازی شبیه ساز حرفه ای ماشین سواری. اگر شما جزو این افراد هستید می توانید همین حالا بازی مسابقات خیابانی HD را به صورت تست شده به همراه نسخه مود شده آن از سایت دارمش دانلود کنید.

تغییرات نسخه 2.7.2

“Street Racing HD” version upgrade!
► Special Festival Event available right now!
► Brand new key system, race more to unlock more!
► More smooth race experience.
► New season of Battle Pass is coming!
Join PVP races & claim great rewards!
► Improve localization issues

اندروید مورد نیاز
4.1+

لیست دانلود نسخه اندروید

Google Play

⚠️ گزارش خرابی لینک

    EMail*
    Problem type:
    Name:
    Your ISP:
    Description:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده:

    🏷️ کلمات کلیدی

    Street Racing HD ,دانلود Street Racing HD ,دانلود Street Racing HD برای اندروید ,دانلود بازی Street Racing HD برای اندروید ,دانلود بازی اندروید 2019 ,دانلود بازی اندروید Street Racing HD ,دانلود بازی Street Racing 3D برای اندروید, دانلود بازی Street Racing 3D با پول بی نهایت, دانلود بازی Street Racing 3D مود شده, دانلود بازی اتومبیل رانی جدید, دانلود بازی اتومبیل رانی اندروید, دانلود بازی کم حجم اندروید, دانلود بازی اندروید بدون دیتا, بازی کم حجم اندروید بدون دیتا
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Back to top button
    en_USEnglish