دانلود بازی SnowRunner برای کامپیوتر

Go to Download Links

SnowRunner

حتماً مستندهایی را تماشا کرده‌اید که در آن افرادی با کامیون‌ها و خودروهای پیشرفته به دل جنگل و برف و نقاط پرخطر می‌زنند. به لطف بازی‌های ویدیویی توانسته‌ایم که هر چه در ذهن داشته‌ایم را به‌صورت مجازی تجربه کنیم. استودیو Saber Interactive چند سال پیش بازی Mudrunner را ارائه داد و با شبیه‌سازی فوق‌العاده از حوادث محیطی روبه‌رو بودیم. این استودیو حالا با کمک Focus Home Interactive برگشته است و یک تجربه فوق‌العاده از رانندگی در شرایط سخت را ارائه داده است. بازی Snowrunner شمارا در قالب یک راننده حرفه‌ای قرار می‌دهد که باید با چالش‌های زیادی دست‌وپنجه نرم کنید.

برای اینکه وارد طبیعت وحشی شوید و دوام بیاورید، نیاز به اتومبیل‌هایی فوق‌العاده پیشرفته و آماده عمل هستید. برای همین است که بازی Snowrunner شمارا روی صندلی راننده اتومبیل‌هایی از برندهای مختلف چون فورد و شورلت می‌نشاند و آنگاه شمارا وارد یک دنیای جهان‌گستر و بی‌پایان می‌کند که هر گوشه آن خطر و چالشی نهفته است. با ورود به دنیای بازی، به‌یک‌باره رودخانه‌های مختلف، فضای برفی و بارانی روبه روی شما قرار می‌گیرد و باید در این فضا به رانندگی بپردازید. اگر فکر می‌کنید که رانندگی کار آسانی است و تنها کافی است چند پدال را فشار دهید و خودرو را به حرکت درآورید، باید گفت این بازی نظر شمارا کاملاً عکس خواهد کرد. هیچ‌گونه جاده و مسیری مشخص نیست و ممکن است مجبور باشید روی یک متر برف حرکت کنید و کاری کنید که اتومبیل مانند حالت جاده حرکت کند و شمارا وسط برف و بوران تنها نگذارد.

هدف اصلی بازی Snowrunner انتقال بار به نقطه‌ای مشخص است. تنها تفاوتش با بازی‌های دیگر شبیه‌ساز، در محیط فوق‌العاده سخت و چالش‌برانگیزش است و این دفعه برای دریافت پول و گرداندن زندگی باید بقای خود را به خطر بیندازید و از میان جنگل و برف و رودخانه‌های طغیانی عبور کنید. بازی این امکان را در اختیار شما قرار داده است که به‌صورت تنها یا اینکه گروهی به بازی بپردازید و از میان گل‌ولای خود را عبور دهید. تجربه گروهی بازی با مودهای مختلف هیجان بسیار بالایی دارد و این دفعه می‌توانید نشان دهید که چه اندازه راننده خوبی هستید. با بیش از 40 اتومبیل که نمونه آن را تابه‌حال هیچ کجا ندیده‌اید، Snowrunner بازی است که می‌خواهد تنها هیجان را به شما تزریق کند.

English

About This Game :
Get ready for the next-generation off-road experience! SnowRunner puts you in the driver’s seat of powerful vehicles as you conquer extreme open environments with the most advanced terrain simulation ever. Drive 40 vehicles from brands such as Ford, Chevrolet, and Freightliner as you leave your mark on an untamed open world. Overcome mud, torrential waters, snow, and frozen lakes while taking on perilous contracts and missions. Expand and customize your fleet with many upgrades and accessories including an exhaust snorkel for heavy waters or chain tires to battle the snow.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 (64-bit)
Processor: Intel i3-4130 3.4 GHz / AMD Ryzen 3 2200U 3.4 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 2 GB, GeForce GTX 660 / Radeon R9 270
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 (64-bit)
Processor: Intel Intel i7-8700 3.2 GHz / AMD Ryzen 7 2700 3.2 GHz
Memory: 16 GB RAM
Graphics: 4 GB, GeForce GTX 970 / Radeon RX 580
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

رمز فایل: daramesh.com

⚠️ گزارش خرابی لینک

    EMail*
    Problem type:
    Name:
    Your ISP:
    Description:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: saber3d

    🏷️ کلمات کلیدی

    Focus Home Interactive, Saber Interactive, SnowRunner, دانلود بازی, دانلود بازی SnowRunner, سیستم مورد نیاز بازی SnowRunner,بازی AAA, بازی SnowRunner, دانلود SnowRunner, دانلود بازی SnowRunner, دانلود بازی SnowRunner تمامی DLCها, دانلود بازی SnowRunner کرک سالم, دانلود فیت گرل بازی SnowRunner, دانلود کم حجم بازی SnowRunner, دانلود نسخه پرمیوم, بازی SnowRunner,SnowRunner, دانلود SnowRunner, دانلود SnowRunner برای کامپیوتر, دانلود بازی 2020, دانلود بازی SnowRunner, دانلود بازی SnowRunner برای pc, دانلود بازی SnowRunner برای کامپیوتر, دانلود بازی جدید, دانلود بازی کامپیوتر 2020, دانلود بازی کامپیوتر SnowRunner, دانلود بازی ماشین, دانلود بازی ماشین برای کامپیوتر
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Back to top button
    en_USEnglish