دانلود بازی Chernobylite برای کامپیوتر

Go to Download Links

Chernobylite

فاجعه نیروگاه هسته‌ای چرنوبیل در نوع خودش بی‌سابقه بود. هسته داغ رادیواکتیوِ به‌یک‌باره منفجر می‌شود و موجی از مرگ و مصیبت را در سراسر اروپا پخش می‌کند. از سویی فشار فوق‌العاده‌ای روی شوروی وارد می‌شود و از سویی کسی هم باور نمی‌کند که یکی از بزرگ‌ترین فجایع قرن رخ‌داده است. مدتی است این فاجعه دوباره روی زبان‌ها افتاده است و حالا استودیو The Farm 51 که بازی بزرگی همچون Get Even را در کارنامه خود دارد، با بازی Chernobylite وارد میدان شده است. شما حالا نقش یک فیزیک‌دان را بر عهده‌دارید که مدتی در این نیروگاه کارکرده است. 30 سال بعد از این فاجعه فرابشری به این محل برخواهید گشت و قرار است دنبال همسرتان بگردید. تلاش کنید که از مواد رادیواکتیو دور بمانید و البته به یاد داشته باشید که حضور نظامی‌ها تنها مشکل شما نیست.

بازی Chernobylite درواقع یک ماجراجویی خطرناک در دل شهر و نیروگاه منفجرشده چرنوبیل است. روزی که ابری از مواد رادیواکتیو بر فراز شهر دیده شد و از سویی هیچ نیرو و قدرتی نمی‌توانست این هسته داغ را سرد کند. فاجعه ازآنچه فکر می‌شد گسترده‌تر بود. این بازی اما قرار نیست شما را به زمان انفجار چرنوبیل ببرد، بلکه 30 سال بعد از آن است و شما با شنیدن نجواهایی در سر دوباره به این منطقه بحرانی برخواهید گشت. همسر شما در این منطقه جان باخته است و حسی به شما می گوید که او آنجاست و برای همین دل به دریا خواهید زد و وارد منطقه ممنوعه می شوید. همان طور که می دانید این بخش هنوز رادیواکتیوه است و برای همین باید مدام توسط دستگاهی از میزان رادیواکتیوه مجاز با خبر شوید. در بازی Chernobylite می‌توانید زمان زیادی را صرف آماده‌سازی کنید اما آگاه باشید که داستان شما نوشته‌شده است و هرلحظه که می‌گذرد، شانس شما برای زنده ماندن سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. چالش بسیار سختی پیش روی شماست که تابه‌حال هیچ‌گاه با آن مواجه نشده‌اید.

Chernobylite روح سیاه مرگ با مزه مواد رادیواکتیو است. برای محافظت از خود نیاز به تجهیزات نظامی و مناسبی دارید و البته که تمام غذای موجود نیز سمی است و از سویی باید مدام نگاهتان به میزان رادیواکتیو موجود در منطقه نیز باشید که نزدیک شدن به مناطق خطر به قیمت جانتان تمام خواهد شد. ممکن است زنجیره چرنوبیل را دیده باشید و برایتان جالب باشد که مردم چطور از دل این حادثه سخت‌جان به دربرده‌اند؛ حالا 30 سال بعد از آن فرا رسیده است و ندایی درونتان شما را به این منطقه فراخوانده است. این سخت‌ترین چالش عمر شماست، کاملاً مواظب خودتان باشید.

English

About This Game :
Chernobylite is a Sci-Fi thriller set in an apocalyptic near future where Earth’s natural resources are depleted. In an effort to solve the energy crisis, global powers created the World Space Agency and secured a promising new source of energy on the moon.

The World Space Agency colonized and operated from the moon until one fateful night all communications with Earth ceased and the energy source was lost. Now, years later, you assume the role of Earth’s last astronaut on a do-or-die mission to investigate what happened and save humanity.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1 (x64)
Processor: Intel Core i5-2500K CPU
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 760 / GTX 1050 or AMD Radeon R7 370 / HD 7870
DirectX: Version 11
Storage: 45 GB available space
Additional Notes: Game should run in at least 30 FPS on LOW video settings

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 SP1 (x64), Windows 8 (x64), Windows 10 (x64)
Processor: Intel Core i7 4790k CPU
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 970 / GTX 1060 or AMD Radeon RX 480 / RX 570
DirectX: Version 12
Storage: 45 GB available space
Additional Notes: Game should run in at least 30 FPS on HIGH video settings or 60 FPS on MEDIUM video settings.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64 Bit or newer
Processor: Intel Core i3 4130T (2.9GHz) / AMD FX 6300 (3.5 GHz)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 770 (2GB) / AMD Radeon HD 7870 (2GB)
DirectX: Version 11
Storage: 32 GB available space

رمز فایل: daramesh.com

⚠️ گزارش خرابی لینک

    EMail*
    Problem type:
    Name:
    Your ISP:
    Description:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: thefarm51

    🏷️ کلمات کلیدی

    Chernobylite, The Farm 51, دانلود بازی, دانلود بازی Chernobylite, دانلود بازی PC, دانلود بازی کامپیوتر, دانلود بازی ماجراجویی, سیستم مورد نیاز بازی Chernobylite,chernobylite,دانلود,بازی,دانلود بازی,بازی کامپیوتر,دانلود بازی کامپیوتر,کرک chernobylite,بازی chernobylite,دانلود بازی chernobylite,آپدیت chernobylite,بازی CHERNOBYLITE, تصاویر جدید بازی CHERNOBYLITE, خرید پستی بازی CHERNOBYLITE, دانلود از سرور ایران بازی CHERNOBYLITE, دانلود بازی CHERNOBYLITE, دانلود کرک بازی CHERNOBYLITE, دانلود نسخه فشرده بازی CHERNOBYLITE برای PC, دانلود نسخه فشردهCHERNOBYLITE برای PC, سرور ایران بازی CHERNOBYLITE, سیستم مورد نیاز بازی CHERNOBYLITE, کرک آنلاین بازی CHERNOBYLITE, نسخه فشرده بازی CHERNOBYLITE, نسخه فشرده فیتگرل بازی CHERNOBYLITE, نسخه فشرده کورپک بازی CHERNOBYLITE, نسخه فوق فشرده بازی CHERNOBYLITE, نسخه کم حجم بازی CHERNOBYLITE, نصب اسان بازی CHERNOBYLITE
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Back to top button
    en_USEnglish