دانلود نرم افزار کنترل از راه دور دسکتاپ _ AeroAdmin 4.6 Build 3257

Go to Download Links

AeroAdmin

AeroAdmin 4.6 Build 3257 نام یک ابزار جدید و کاربردی در زمینه مدیریت ریموت دسکتاپ است که با استفاده از آن می‌توانید با کامپیوترهایی از راه دور بر بستر اینترنت ارتباط برقرار کنید. همانطور که می‌دانید، امکان مدیریت ریموت دسکتاپ و کنترل کردن موس و کیبورد سیستم‌ها از راه دور، امکانی است که بر پایه اینترنت و توسط ابزارهای مختلف می‌توان از آن استفاده کرد. در این مطلب از سایت دارمش نرم افزار جدیدی را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که به کمک آن می‌توانید کنترل دسکتاپ رایانه‌ها را از راه دور به دست بگیرید. برقراری ارتباط با کامپیوترهای از راه دور، ممکن است بنا به دلایل مختلفی انجام شود. دسترسی به فایل‌ها، مشاهده دسکتاپ و فعالیت در حال انجام و … از جمله این موارد هستند.

علاوه بر این، یکی از روش‌های پشتیبانی آنلاین برای شرکت‌های نرم افزاری نیز استفاده از اینگونه نرم افزارها و ارتباط با سیستم مشتری و مخاطبان است. در این مطلب از سایت دارمش نرم افزاری جدید را در این زمینه آماده کرده‌ایم که امکان کنترل از راه دور دسکتاپ سیستم را در اختیار شما قرار می‌دهد. این برنامه در مقایسه با دیگر ابزارهای مشابه، امکانات متعددی را دارد که پیشنهاد می‌کنیم در صورت نیاز به برقراری اینگونه ارتباط‌ها به صورت ریموت، فرصت استفاده از آن را از دست ندهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار AeroAdmin را از ادامه مطلب وب سایت دارمش دانلود نمائید.

ویژگی های نرم افزار AeroAdmin :

– امکان برقراری ارتباط و کنترل سریع

– امکان دسترسی به فایل‌ها در سیستم ریموت

– مناسب برای افراد دورکار و کار در منزل

– امکان ملاقات آنلاین و آموزش مبتنی بر اینترنت

– امکان نظرت و کنترل کارکنان از راه دور

لیست دانلود
دانلود با لینک حجم 2.7 مگابایت
رمز فایل: daramesh.com

⚠️ گزارش خرابی لینک

    EMail*
    Problem type:
    Name:
    Your ISP:
    Description:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: aeroadmin

    🏷️ کلمات کلیدی

    AeroAdmin ,دانلود AeroAdmin ,دانلود AeroAdmin با لینک مستقیم, دانلود AeroAdmin برای ویندوز 10 ,دانلود AeroAdmin جدید, دانلود آخرین ورژن AeroAdmin ,دانلود برنامه AeroAdmin ,دانلود نرم افزار AeroAdmin, دانلود نسخه جدید AeroAdmin ,AeroAdmin,AeroAdmin download,برنامه AeroAdmin,جایگزین تیم ویور, دانلود AeroAdmin,نرم افزار AeroAdmin , AeroAdmin,برنامه مانیتورینگ AeroAdmin,بهترین برنامه کنترل از راه دور ,دانلود برنامه AeroAdmin ,دانلود نرم افزار AeroAdmin,کنترل از راه دور AeroAdmin,نرم افزار ریموت دسکتاپ ,
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Back to top button
    en_USEnglish