دانلود برنامه خطوط اطلاع رسانی هوشمند اندروید _ PowerLine: On screen battery, signal, data lines PRO 5.8

Go to Download Links

PowerLine

دستگاه های هوشمند اندرویدی از قابلیت ها و امکانات ویژه ای بهره مند می باشند؛ هر کدام از این ویژگی ها دارای یک شناسه هستند و حتی در برخی از آن ها می توان میزان کیفیت را نیز مشاهده کرد! برای مثال شما تنها با مشاهده قسمت بالایی صفحه نمایش می توانید از قدرت سیگنال های دریافتی و میزان شارژ باتری سریعا مطلع شوید. گاهی و در برخی از مواقع ما توجه ویژه ای به این میزان کیفیت خدمات نداریم و در زمان اجرای بازی ها نمی دانیم که به چه میزانی از باتری دستگاه هوشمند ما باقی مانده است. از این رو قصد داریم در این پست شما را با یک اپ فوق العاده کاربردی آشنا کنیم. PowerLine: On screen battery, signal, data lines Pro عنوان اپلیکیشن خطوط اطلاع رسانی هوشمند اندروید می باشد که توسط Urbandroid (Petr Nálevka) توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. اگر بخواهیم این برنامه را بسیار ساده تر شرح دهیم، می توان ان را مجموعه ای از خطوط دانست که اطلاعات متنوعی را از حالات مختلف دیوایس ارائه می دهند. به عنوان مثال با فعال سازی حالت نشان دادن سطح باتری، یک نوار آبی رنگ در قسمت بالایی صفحه نمایش به وجود می آید که با ایجاد تغییر در سطح باتری طول این خط نیز کاهش و یا افزایش پیدا می کند. هیچ محدودیتی در ایجاد تعداد خطوط وجود ندارد و قادر هستید تا چندین خط مختلف را متناسب با نیاز هایتان در رنگ های گوناگون فعال کنید و هر خط را به یک حالت خاص اختصاص دهید. یکی از دلایل محبوب ترین توانایی های این اپ امکان شخصی سازی خطوط می باشد که می توانید علاقه بر رنگ، محل و نوع قرار گیری آن را نیز متناسب با نیاز هایتان شخصی سازی نمایید. علاوه بر این چندین گزینه مدیریتی دیگر نیز در اختیار کاربران قرار دارد که هر کسی با توجه به نیاز هایش از ان ها استفاده می کند.

اپلیکیشن PowerLine: On screen battery, signal, data lines با بهره مندی از امکانات و قابلیت های گوناگونش توانسته است با هزاران دانلود امتیاز 4.6 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای ان را از وبسایت محبوب و پر طرفدار دارمش دریافت نمایید. در نسخه ما همه قابلیت های برنامه به صورت رایگان در دسترس هستند.

تغییرات نسخه 5.8:

-Signal strength support for more networks and devices

اندروید مورد نیاز
4.0+

Google Play

⚠️ گزارش خرابی لینک

    EMail*
    Problem type:
    Name:
    Your ISP:
    Description:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: sleepasandroid

    🏷️ کلمات کلیدی

    دانلود برنامه PowerLine Pro اندروید, PowerLine Pro apk, نمایش اطلاعات در استاتوس بار, دانلود برنامه اندرويد,PowerLine ,نمایش خطی اطلاعات ,download PowerLine ,download PowerLine for android ,PowerLine for android ,دانلود PowerLine ,دانلود PowerLine براي اندرويد ,PowerLine براي اندرويد ,نرم افزار PowerLine براي اندرويد ,نمایش خطی اطلاعات ,نرم افزار نمایش خطی اطلاعات ,نرم افزار PowerLine براي HTC , نرم افزار PowerLine براي Samsung , نرم افزار PowerLine براي Motorola , نرم افزار PowerLine براي سامسونگ , نرم افزار PowerLine براي اچ تي سي , نرم افزار PowerLine براي موتورولا , نرم افزار نمایش خطی اطلاعات براي HTC , نرم افزار نمایش خطی اطلاعات براي Samsung , نرم افزار نمایش خطی اطلاعات براي Motorola , نرم افزار نمایش خطی اطلاعات براي سامسونگ , نرم افزار نمایش خطی اطلاعات براي اچ تي سي , نرم افزار نمایش خطی اطلاعات براي موتورولا ,نرم افزار نمایش خطی اطلاعات براي HTC , نرم افزار نمایش خطی اطلاعات براي Samsung , نرم افزار نمایش خطی اطلاعات براي Motorola , نرم افزار نمایش خطی اطلاعات براي سامسونگ , نرم افزار نمایش خطی اطلاعات براي اچ تي سي , نرم افزار نمایش خطی اطلاعات براي موتورولا
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Back to top button
    en_USEnglish