دانلود بازی اکشن رقابتی و مهیج “حمله قهرمانان” اندروید + مود _ Heroes Strike 89

Go to Download Links

Heroes Strike

یکی از جدیدترین بازی های منتشر شده در سبک اکشن که می تواند علاقه مندان خود را به نبردهای جذاب ببرد، Heroes Strike نام دارد. گیم پلی بازی که به صورت PVP توسعه داده شده است، کاربران را از سراسر جهان در برابر یکدیگر قرار می دهد تا رقابتی نفسگیر را شاهد باشیم. قهرمانان بزرگ و قدرتمندی در هر مبارزه شما را یاری خواهند کرد که هر کدام برای خود توانایی منحصر به فردی را داراست که اگر در زمان و مکان مناسب از آنها بهره مند شوید، قطعاً پیروزی را به دست خواهید آورد.

+ بازی در حالت آفلاین و یا آنلاین ؟
جالب است بدانید که توسعه دهندگان برای آنکه بازیکنانشان بتوانند در هر زمان و مکانی سرگرم باشند، از بازی Heroes Strike دو نسخه آنلاین و آفلاین منتشر ساختند که کاربران می توانند به دلخواه هر دو و یا یکی از آنها را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب کنند. همانطور که گفته شد، کاراکترهای متنوعی با طراحی های خاص، برای انتخاب در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت که هر کدام دارای قدرت و ویژگی های مخصوص به خود است. علاوه بر قدرتهای درونی قهرمانان، شما می توانید دو مهارت خاص را نیز انتخاب و به کاراکتر خود اضافه کنید. پاداش های بسیاری وجود دارد که می توانید با به دست آوردن آنها، قدرت، شخصیت و موارد دیگری را از آن خود کنید.

ویژگی های کلیدی بازی :

انواع مختلف قهرمانان برای رقابت های جذاب
اضافه کردن 2 مهارت شگفت انگیز به شخصیت ها
کنترلرهای ساده و کارآمد
جهانی شگفت انگیز با مبارزات PVP
بازی در دو حالت آنلاین و آفلاین
بروزرسانی های منظم و سرورهای آنتایم

اندروید مورد نیاز
4.2+

Google Play

⚠️ گزارش خرابی لینک

    EMail*
    Problem type:
    Name:
    Your ISP:
    Description:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: wolffungame

    🏷️ کلمات کلیدی

    Heroes Strike, Heroes Strike apk, Heroes Strike برای اندروید, دانلود بازی Heroes Strike, دانلود بازی Heroes Strike برای اندروید, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی موبایل,
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Back to top button
    en_USEnglish