دانلود بازی اکشن ارواح شجاع اندروید + مود _ Bleach Brave Souls 10.1.3

Go to Download Links

Bleach Brave Souls

Bleach Brave Souls – ارواح شجاع بلیچ یک بازی اکشن محبوب و سرگرم کننده با الهام از انیمه بلیچ از KLab Global Pte. Ltd برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست! بازی جالب و سرگرم کننده Bleach Brave Souls دقیقا داستانی همانند انیمه بلیچ را دارد ؛ حوادث این بازی همانند فیلم سینمایی اش پس از به دست آوردن قدرتی به نام Soul Reaper توسط Ichigo Kurosaki رخ می دهد! این قدرت مسولیت فراوان و سختی را بر عهده او گذاشته است و او باید از انسان ها در برابر شیاطین و روح های پلید محافظت کند! دوستان و هم کلاسی های او نیز به قدرت خارق العاده او پی می برند و با کمک یکدیگر گروهی را تشکیل می دهند تا با کمک یکدیگر وظایف خود را انجام دهند! هنگامی که Rukia یکی از اعضای گروه کشته می شود به دنیای روح های سرگردان می رود و مبارزات خود را از آن جا انجام می دهد و به دوستانش کمک می کند تا … ! حالا در بازی Bleach Brave Souls شما کنترل شخصیت های اصلی را بر عهده می گیرید و یک داستان فوق العاده زیبا را پشت سر می گذارید! اگر از علاقه مندان به بازیهای انیمه ای و البته ژاپنی هستید به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!

بازی Bleach Brave Souls تا به امروز حدود 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.4 از 5.0 را کسب کند! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید جدیدترین نسخه اش را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید! در اخر اینکه، Bleach Brave Souls نیز همانند دیگر بازیهای موجود در سایت توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است.

توجه :

1 – بازی Bleach Brave Souls اینترنتی و آنلاین است
2 – در نسخه مود خون شما نامحدود است و نمی میرید + حمله تان با تخریب و شدت زیاد است!
3 – بازی حدود 2 گیگابایت دیتا دارد که در اجرای اولیه با خود بازی دانلود میشود

تغییرات نسخه 10.1.3:

We regularly update our game with new features, improvements, and bug fixes.
This update includes:
– minor bug fixes
See in-game notices for details.

اندروید مورد نیاز
4.1+

Google Play

⚠️ گزارش خرابی لینک

    EMail*
    Problem type:
    Name:
    Your ISP:
    Description:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: bleach-bravesouls

    🏷️ کلمات کلیدی

    دانلود بازی BLEACH Brave Souls, دانلود بازی BLEACH Brave Souls برای اندروید, آخرین نسخه بازی BLEACH Brave Souls برای اندروید, جدیدترین ورژن بازی BLEACH Brave Souls برای اندروید, BLEACH Brave Souls, دانلود بازی BLEACH Brave Souls با لینک مستقیم, دانلود بازی BLEACH Brave Souls با پول بی نهایت, دانلود بازی BLEACH Brave Souls برای تبلت, دانلود بازی BLEACH Brave Souls مود شده, BLEACH Brave Souls Apk, topgame,Bleach Brave Souls ,Bleach Brave Souls android ,Bleach Brave Souls for android ,Bleach Brave Souls download ,بازی Bleach Brave Souls ,بازی اندروید Bleach Brave Souls ,دانلود Bleach Brave Souls برای اندروید ,بازی Bleach Brave Souls برای اندروید ,بازی Bleach Brave Souls اندروید ,آخرین نسخه Bleach Brave Souls ,نسخه مود شده Bleach Brave Souls ,مود Bleach Brave Souls ,هک Bleach Brave Souls ,بازی اندروید ,دانلود بازی اندروید ,اکشن ,مبارزه ای ,action ,fighting ,ارواح شجاع ,ارواح شجاع اندروید
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Back to top button
    en_USEnglish