Amazing Slider Enterprise v6.7 – نرم افزار ساخت اسلاید شو جی کوئری برای صفحات وب

دانلود Amazing Slider v6.7 Enterprise - نرم افزار ساخت اسلاید شو جی کوئری برای صفحات وب

Go to Download Links

Amazing-Slider-EnterpriseAmazing Slider Enterprise جی‌کوئری یا jQuery یک کتابخانه جاوااسکریپت سبک وزن چند مرورگری می‌باشد که برای ساده کردن نوشتن اسکریپ‌های سمت-مشتری دراچ تی ام‌ال (HTML) طراحی شده است. جی کوئری امروزه محبوب ترین کتابخانه جاوااسکریپت در حال استفاده است. جی کوئری همچنین این اختیار را به برنامه نویسان می‌دهد که افزایه‌هایی برای کتابخانه جاوااسکریپت ایجاد کنند. جدا از این‌ها جی کوئری به توسعه دهندگان این اختیار را می‌دهد که تکه برنامه‌های سطح پایین مبادله‌ای (ارتباط مرورگر با کاربر) و یا انیمیشنی و حتی افکت‌های پیشرفته و سطح بالا و ایجاد اشیا فرضی را ایجاد کنند. به کارگیری جی کوئری کمک می‌کند صفحات وب قدرتمند و داینامیک (پویا) داشته باشیم. Amazing Slider نرم افزار قدرتمند و حرفه ای برای طراحی اسلایدشوهای عکس و ویدیو با استفاده از فن آوری جی کوئری (jQuery) برای صفحات وب و وب سایت ها می باشد. این نرم افزار قادر است برای سیستم های مدیریت محتوای وردپرس، جوملا و دروپال، اسلایدهای زیبای جی کوئری بسازد. همچنین قابلیت وارد ساختن اسلایدشوهای ساخته شده به نرم افزارهای فرانت پیج و دریم ویور نیز وجود دارد. علاوه بر این، Amazing Slider Enterprise توانایی پشتیبانی از تصاویر و فیلم های یوتیوب را دارد.

در نتیجه، کاربران قادر خواهند بود تا گالری های ویدئویی با کیفیت بالا ایجاد کنند. اسلاید شو های ساخته شده توسط این نرم افزار بر روی تمامی دستگاه های جدید از جمله آیفون، آیپد، اندروید، تلفن های ویندوزی، تبلت و بر روی تمامی مرورگرهای وب از جمله فایرفاکس، کروم، سافاری، اینترنت اکسپلورر 7, 8, 9 و 10 اجرا می شود. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری بصری و ساده است که کار کردن با آن برای تمامی کاربران بسیار آسان خواهد بود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Amazing Slider:
–  طراحی اسلایدشوهای عکس و ویدیو با استفاده فن آوری جی کوئری (jQuery) برای صفحات وب و وب سایت ها
– قابلیت ساخت اسلاید های زیبا برای سیستم های مدیریت محتوای وردپرس، جوملا و دروپال
– قابلیت وارد ساختن اسلایدشوهای ساخته شده به نرم افزارهای فرانت پیج و دریم ویور
– پشتیبانی از تصاویر و فیلم های یوتیوب
– پشتیبانی از  تمامی دستگاه های جدید از جمله آیفون، آیپد، اندروید، تلفن های ویندوزی، تبلت و تمامی مرورگرهای وب از جمله فایرفاکس، کروم، سافاری، اینترنت اکسپلورر 7, 8, 9 و 10
–  دارای یک رابط کاربری بصری و ساده
– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
– و …

راهنمای نصب:
1- نرم افزار را نصب کرده و سپس اجرا کنید.
2- فایل Keygen.exe را از درون پوشه Keygen اجرا کرده و شماره سریالی تولید کنید.
3- نرم افزار را با اطلاعات تولید شده توسط Keygen رجیستر کنید.

 

لینک های دانلود رمز فایل: daramesh.com

گزارش خرابی لینک

    EMail*
    Problem type:
    Name:
    Your ISP:
    Description:

    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Back to top button
    en_USEnglish