PES 2018 دانلود نسخه کامل و کرک شده بازی Pro Evolution Soccer 2018 برای کامپیوتر

Go to Download Links

PES 2018PES 2018 چند سالی می‌شود که سری Pro Evolution Soccer قافله‌ی فروش و محبوبیت را به حریف دیرینه‌ی خود یعنی Fifa باخته است، کمپانی Konami به این قضیه آگاهی کامل دارد و هرسال با اضافه کردن آپشن های جدید و بهبود گیم پلی بازی سعی می‌کند این فاصله‌ی بین خود و حریفش را کمتر کند. امسال نیز مانند سال‌های گذشته در تابستان 2017 شاهد انتشار نسخه‌ای جدید از این بازی هستیم که کونامی قول اتمسفر و تاکتیک‌های واقع‌گرایانه‌تر و همچنین گرافیک بهبودیافته را به طرفداران مجموعه‌ی PES داده است.

در FIFA 17 شاهد اضافه شدن بخش داستانی به بازی بودیم که به محبوبیت بسیار بالایی نیز دست‌یافت و میلیون‌ها بار توسط طرفداران این سری در سرتاسر جهان بازی شد اما به نظر می‌رسد کمپانی کونامی قصد ندارد هم‌چین بخشی را به سری PES اضافه کند. یکی از مشکلات جدی که سری PES همیشه از آن رنج می‌برد، نبود لایسنس کامل لیگ‌های معتبر اروپایی است که ضربه‌ی بزرگی نیز هم به فروش بازی و هم به تجربه‌ی بازی می‌زند، امسال نیز مانند سال‌های گذشته این عیب هنوز در بازی وجود دارد و کونامی هنوز راه‌حلی برای آن نیندیشیده است.

تقریباً از سال 2013 بود که گیم پلی مجموعه‌ی PES از اصل خود فاصله گرفت و همین عامل باعث افت فروش وحشتناک بازی در سال‌های بعد شد که خوشبختانه کونامی به این موضوع پی برد و در نسخه‌های بعد به بهبود این بخش پرداخت که در نسخه‌ی سال 2017 این بهبودها به بلوغ رسیدند و ما در PES 2017 شاهد یک گیم پلی درگیرانِ و بسیار واقع‌گرایانه بودیم. امسال نیز مانند سال‌های گذشته کونامی بیکار ننشسته و همچنان بر روی بهبود گیم پلی باز کار می‌کند و قصد دارد یک شبیه‌ساز کامل را راهی بازار رقابت با Fifa کند.

یکی از برتری‌های همیشگی سری PES نسبت به رقیب خود، گرافیک چشم‌نواز و انیمیشن‌های جذاب آن است که به لطف موتور بازی‌سازی Fox در نسخه‌های چند سال اخیر بیشتر از قبل به چشم می‌آید. یکی از مشکلات بخش گرافیک بازی این است که کونمی از این گرافیک بی‌نظیر خود تنها در نسخه‌های کنسول‌های نسل هشتمی یعنی PS4 و Xbox One استفاده می‌کند، البته کونامی قول داده که در نسخه‌ی 2018 دیگر شاهد یک پورت ضعیف از کنسول‌های نسل هفتمی برای کامپیوترهای شخصی نیستیم و بازی برای PC نیز با گرافیک نسل هشتمی ساخته می‌شود.

به نظر می‌رسد که کونامی از اشتباهات سالیان پیش خود درس عبرت گرفته و همچنان به‌صورت مستمر در حال گسترش و بهبود سری PES است اگر کونامی بتواند مشکل لایسنس تیم‌های اروپایی را نیز رفع کند بدون شک سری PES به جایگاه پیشین خود بازگشته و تبدیل به یک حریف جدی و شکست‌ناپذیر برای Fifa خواهد شد.

هم اکنون می‌توانید این بازی را از وب‌سایت دارمش دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 8, 8.1 , 10 (64-bit)
CPU: Intel Core i5-3450 3.1 GHz or AMD FX-4100 3.6GHz
RAM: 8 GB System Memory
GPU RAM: 2GB Video Memory
GPU: GeForce GTX 650 or Radeon HD 7750 2GB
HDD: 30GB Available Hard Drive Space
DX: DirectX 11

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64-bit
CPU: Intel Core i7-3770 3.4 GHz or AMD FX-4170 4.2 GHz
RAM: 8 GB System Memory
GPU RAM: 2GB Video Memory
GPU: Nvidia GeForce GTX 660 or AMD Radeon HD 7950
HDD: 30GB Available Hard Drive Space
DX: DirectX 11

دانلود نسخه کرک شده CPY با حجم 21گیگابایت رمز فایل: daramesh.com


گزارش خرابی لینک

    EMail*
    Problem type:
    Name:
    Your ISP:
    Description:

    کلمات کلیدی

    Corepacks, Konami, PES, PES 2018, Pro Evolution Soccer 2018, دانلود بازی, دانلود بازی PC, دانلود بازی PES 2018, دانلود بازی کامپیوتر, دانلود بازی ورزشی, دانلود رایگان بازی PES 2018 با لینک مستقیم, دانلود نسخه کم حجم بازی PES 2018, رفع مشکلات بازی PES 2018, سیستم مورد نیاز بازی PES 2018, کرک بازی PES 2018
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Back to top button
    en_USEnglish