آموزش ثبت نام و ساخت اکانت اینستاگرام و شروع استفاده از آن آموزش

Go to Download Links

Instagram-learningاگر تا پیش از این از اینستاگرام استفاده نکرده‌اید و هم اکنون قصد داریم که در آن ثبت نام به عمل آورید اما نمی‌دانید که این امر چگونه انجام می‌شود، نگران نباشید. ما در این مقاله نحوه ثبت نام و ساخت اکانت اینستاگرام و شروع استفاده از آن را به شما عزیزان آموزش می‌دهیم. با دارمش همراه باشید.

اینستاگرام هم اکنون یکی از محبوب‌ترین و پرکاربرترین شبکه‌های اجتماعی موجود است. اینستاگرام سبک منحصر به فردی دارد و بیشتر یک شبکه اجتماعی تصویر محور است. با این وجود اینستاگرام امکان رد و بدل پیام متنی را هم در اپلیکیشن خود فراهم آورده و این قابلیت در اینستاگرام با نام دایرکت (Direct) معرفی می‌شود. با وجود اینکه هم اکنون افراد بسیار زیادی از اینستاگرام استفاده می‌کنند، ممکن است عده‌ای از کاربران اطلاعات دقیقی در مورد نحوه ثبت نام و استفاده از این شبکه اجتماعی نداشته باشند.
ما در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه ثبت نام و شروع استفاده از برنامه اینستاگرام بپردازیم. به طور کلی فرآیند ثبت نام و استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام به هیچ وجه پیچیده نبوده و به سادگی قابل انجام است. این عمل با استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام یا مرورگر کامپیوتر یا گوشی هوشمندتان قابل انجام است.

? چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم؟
همانطور که پیش از این اشاره داشتیم، ثبت نام در برنامه اینستاگرام به دو طریق قابل انجام است. در اولین روش با استفاده از برنامه اینستاگرام در این شبکه اجتماعی ثبت نام می‌کنید و در روش دوم بدون نیاز به این برنامه و از طریق مرورگر کامپیوتر یا گوشی خود قادر به ثبت نام در اینستاگرام خواهید بود. در ادامه به آموزش ثبت نام اینستاگرام با استفاده از اپلیکیشن آن و همچنین از طریق مرورگر دستگاه‌های مختلف می‌پردازیم.

? ثبت نام و ساخت اکانت اینستاگرام با استفاده از اپلیکیشن آن
اگر قصد دارید که با استفاده از برنامه اینستاگرام نسبت به ثبت نام در این شبکه اجتماعی اقدام کنید، در قدم اول باید اپلیکیشن اینستاگرام را در دستگاه خود دانلود و نصب کنید. اگر گوشی یا تبلت مورد نظرتان اندرویدی است، باید به گوگل پلی استور (Google Play Store) مراجعه کرده و برنامه اینستاگرام را دانلود کنید. از طریق برنامه بازار هم می‌توانید نسبت به دانلود این برنامه اقدام کنید. اگر دستگاهتان آی او اسی است، یعنی از آیفون‌ها یا آیپدهای اپل استفاده می‌کنید، باید به اپ استور (App Store) مراجعه کرده و جدیدترین نسخه از برنامه اینستاگرام را دانلود و بر روی دستگاه نصب نمایید. (برای نصب و دانلود برنامه اینستاگرام می‌توانید از باکس دانلود در زیر همین مطلب نیز استفاده نمایید.) همچنین امکان نصب اینستاگرام بر روی ویندوزفون‌ها هم وجود دارد. برای انجام این عمل باید نسخه ویندوزفونی این اپلیکیشن را دانلود نمایید. پس از دانلود و نصب اپلیکیشن اینستاگرام در دستگاهتان، آن را اجرا کنید. گزینه Sign Up را به منظور انجام ثبت نام انتخاب کنید. حال لازم است تا آدرس ایمیل خود را وارد نمایید. پس از وارد کردن آدرس ایمیل، گزینه Next را لمس کنید. دقت داشته باشید که در این بخش با انتخاب گزینه Log in with Facebook می‌توانید با استفاده از اکانت فیسبوک خود در اینستاگرام ثبت نام کنید. اگر با استفاده از ایمیل نسبت به ثبت نام در اینستاگرام اقدام کرده‌اید، باید فیلدهای ارائه شده را پر کنید. یک نام کاربری و رمز عبور برای حساب یا اکانت خود تعریف کرده و نهایتا گزینه Done را لمس کنید. سپس به آدرس ایمیل خود مراجعه کرده و لینک تایید ارسال شده را انتخاب کنید. اگر از اکانت فیسبوک خود به منظور ثبت نام در اینستاگرام استفاده کنید، باید در پنجره پاپ آپ نمایان شده مشخصات اکانت فیسبوک خود را وارد کنید. با انجام موارد فوق فرآیند ثبت نام در شبکه اجتماعی اینستاگرام از طریق اپلیکیشن آن انجام می‌شود.

? ثبت نام و ساخت اکانت اینستاگرام با استفاده از سایت

اما اگر تمایل داشته باشید می‌توانید از طریق مرورگر کامپیوتر یا گوشی خود و با مراجعه به سایت اینستاگرام هم نسبت به ثبت نام در این شبکه اجتماعی اقدام کنید. بدین منظور کافیست که وارد سایت instgram.com شوید. اگر قصد دارید که با استفاده از اکانت فیسبوک خود در اینستاگرام ثبت نام کنید، بر روی گزینه آبی رنگ Log in with Facebook کلیک کنید.

اگر قصد دارید که با استفاده از ایمیل خود در این شبکه اجتماعی ثبت نام به عمل آورید، باید فیلدهای موجود را پر کنید. آدرس ایمیل، نام کامل شما، نام کاربری برای اکانت اینستاگرام و رمز عبور چهار گزینه‌ای هستند که باید در فیلدهای ارائه شده وارد کنید. سپس بر روی گزینه آبی رنگ Sign Up کلیک نمایید.

? چگونه اطلاعات پروفایل اینستاگرام خود را تغییر دهیم؟
پس از ثبت نام در اینستاگرام می‌توانید وارد اکانت یا پروفایل خود شوید. در این مرحله می‌بایست مشخصات و اطلاعات پروفایل اینستاگرام خود را به روز رسانی کنید. برای انجام این عمل در برنامه اینستاگرام مراحل زیر را طی کنید.
در بخش زیرین صفحه و رابط کاربری برنامه اینستاگرام، آیکون شبیه به سر انسان را انتخاب کنید. این آیکون شما را به پروفایلتان هدایت می‌کند. گزینه Edit Profile را انتخاب کنید. حال می‌توانید اطلاعات مورد نظرتان را در این بخش وارد کنید. شما حتی قادر به تغیر نام کاربری خود هستید. پس از اعمال تغییرات مد نظرتان، گزینه Done یا Save را انتخاب کنید. اگر تمایل داشته باشید، با استفاده از سایت اینستاگرام هم قادر به ویرایش اطلاعات پروفایل خود خواهید بود. بدین منظور کافیست که وارد این لینک شوید.

Instagram-learning

? انتخاب نام کاربری برای اکانت اینستاگرام
دقت داشته باشید که برای انتخاب نام کاربری در اکانت اینستاگرام خود حتما باید مواردی را انتخاب کنید که توسط کاربر دیگر ثبت نشده باشند. اینستاگرام در حین انتخاب نام کاربری شما را راهنمایی می‌کند. سعی کنید که تا حد ممکن است ترکیب اعداد و حروف به منظور ساخت اکانت اینستاگرام استفاده کنید.

? اگر از اکانت اینستاگرام خود استفاده نکنیم چه می‌شود؟
اینستاگرام به شدت توصیه می‌کند که کاربران پس از ساخت اکانت یا پروفایل در این شبکه اجتماعی فعال باشند. در صورتی که برای مدت زمان طولانی اکانت شما فعالیتی نداشته باشد، اینستاگرام به طور همیشگی آن را غیر فعال خواهد کرد.

? استفاده از عکس‌های فیک را فراموش کنید!
اگر در حساب اینستاگرام خود عکس‌های فیک یا دروغین، عکس‌های آزاردهنده، عکس‌های نژادپرستانه، عکس‌های نامتعارف و سایر موارد این چنینی را آپلود کنید، اینستاگرام می‌تواند اکانت شما را غیر فعال یا بلاک نماید. بنابراین دقت داشته باشید که برای استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام حتما یک هدف مطابق با معیارهای و ضوابط آن داشته باشید.

? اگر ایمیلی مبنی بر ساخت اکانت اینستاگرام با استفاده از آدرس ایمیل خود دریافت کردیم چه کنیم؟
اگر به طور ناگهانی ایمیلی مبنی بر ساخت اکانت اینستاگرام با استفاده از آدرس ایمیل خود دریافت کردید، به هیچ وجه بر روی لینک تایید آن کلیک نکنید. به احتمال زیاد در این شرایط، شخصی که آدرس ایمیل مورد نظرش شبیه به آدرس ایمیل شما بوده اشتباه تایپی مرتکب شده و آدرس ایمیل شما را به جای آدرس ایمیل خود وارد کرده است. در این شرایط مشکلی برایتان ایجاد نمی‌شود و فرد سازنده اکانت به اشتباه خود پی خواهد برد. اما اگر موضوع مشکوک بود، می‌توانید در بخش انتهایی ایمیل ارسال شده بر روی گزینه Let us Know کلیک کرده و به این موضوع پشتیبانی اینستاگرام را از بروز این اتفاق دید مطلع سازید.

? اگر رمز عبور خود را فراموش کردیم چه کنیم؟
اگر رمز عبور اکانت اینستاگرام خود را فراموش کردید نگران نباشید. اینستاگرام این امکان را می‌دهد تا هم از طریق سایت و هم از طریق اپلیکیشن اینستاگرام نسبت به بازیابی رمز عبور خود اقدام کنید. در این شرایط شما آدرس ایمیل خود را وارد می‌کنید و لینک بازیابی رمز عبور اکانت اینستاگرام برایتان ارسال می‌شود.

همانطور که مشاهده کردید، در این مقاله سعی داشتیم که نحوه ثبت نام و ساخت اکانت اینستاگرام و شروع استفاده از آن را به طور مقدماتی خدمت شما عزیزان آموزش دهیم. ثبت نام، ساخت اکانت اینستاگرام و استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام هم از طریق مرورگر و هم از طریق اپلیکیشن اختصاصی آن قابل انجام است.

هاست دامنه vps

Related Articles

Back to top button
en_USEnglish