Extreme Picture Finder 3.37.0.0 + Portable جستجو و دانلود تصاویر از وب سایتها

Go to Download Links

extreme-picture-finder نرم افزاری قدرتمند دانلود تصاویر از وبسایت ها میباشد. به کمک نرم افزار فوق میتواند عکس، موسیقی، ویدئو و یا هر فایل دیگری را از هر وب سایت به طور خودکار و بسیار سریع دانلود کنید. کافیست شما آدرس سایت و مسیر ذخیره سازی را به نرم افزار بدهید تا نرم افزار کار را برای شما راحت کند. خود نرم افزار شامل دیتابیسی طبقه بندی شده از آدرس هزاران عکس و موزیک و.. است که دیگر نیازی به جستجو این گونه سایتها را ندارید. حتی شما با وارد کردن کلمه دلخواهی که قصد جستجوی آن برای یافتن عکسی را دارید به همراه سایز دلخواه وارد کنید تا نرم افزار به سرعت تصاویر موجود را برای شما به نمایش بگذارد.

راهنمای نصب:
– پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فایل ها را از حالت فشرده شده خارج نمایید.
– قبل از نصب نرم افزار اتصال اینترنت خود را قطع کنید و سپس اقدام به نصب نرم افزار نمایید.
نرم افزار را نصب کرده و سپس در مرحله پایانی تیک مربوط به اجرای برنامه را برداشته و در صورت اجرا شدن نرم افزار با کلیک راست کردن بر روی آیکون برنامه در نوار وظیفه کنار ساعت برنامه را از حالت اجرا خارج نمایید.
– محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کنید. سپس فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. ( توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز های 7 و 8 و یا 10 استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند ).
– نرم افزار را اجرا کرده و بدون محدودیت از آن استفاده نمایید.

محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید:
– در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید.
– در ویندوز 7: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
– در ویندوز 8: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در صفحه Start Screen کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
– در ویندوز 10: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

دانلود نسخه ویندوز ? رمز فایل: daramesh.com

 

هاست دامنه vps

Related Articles

Back to top button
en_USEnglish