دانلود Minitab v18.1 – نرم افزار تخصصی آمار و کنترل کیفیت مینی تب

Go to Download Links

minitab

Minitab یک نرم افزار کنترل کیفیت آماری و مناسب برای پروژه های Six Sigma و بهبود کیفیت می باشد. این نرم افزار به عنوان یکی از نرم افزارهای تخصصی آمار برای کنترل کیفیت، کار بر روی اعداد و تجزیه و تحلیل داده های خام شناخته شده است و در بسیاری از واحد های صنعتی بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد و به وسیله آن می توان با تجزیه و تحلیل داده های آماری به طراحی آزمایشات پرداخت. همچنین انجام برخی عملیات ها مانند تولید اعداد تصادفی که از توزیع های آماری خاصی مانند توزیع نرمال، کی دو، گاما، اف، برنولی، پواسن، بتا، وایبل و … پیروی می کنند، پرداخت.
در واقع نرم افزار Minitab (مینی تب) یکی از نرم افزارهای مطرح آماری می‌باشد که در برخی زمینه های علم آمار، از جمله کاربرد آمار در صنعت و اقتصاد از قابلیت های خاصی برخوردار می‌باشد.
تحلیل های سری زمانی با گستردگی و دقت بیشتری در این نرم افزار ارائه شده است.

مبحث کنترل کیفیت آماری (SPC) که رشته آمار را به صنعت و مقوله کنترل کیفیت پیوند می‌دهد نیز از جمله موضوعات آماری است که به تفضیل در این نرم افزار به آن پرداخته شده است. همچنین طرح های عاملی و آنالیز واریانس (ANOVA) به طور کامل مد نظر قرار گرفته شده است.
علاوه بر این با توجه به ویژگی های این نرم افزار در بسیاری موارد از آن برای تحلیل سری های زمانی و پیاده سازی مدل های ARMA و ARIMA استفاده می گردد.
از امکانات این برنامه می توان ارتباط با دیگر نرم‌افزارها مخصوصاً نرم‌افزارهای بانک اطلاعاتی (ODBC)، اعمال توابع محاسباتی و ریاضی و نیز امکان کارکردن با داده‌ها از جمله رتبه‌بندی، مرتب‌کردن، فیلترکردن داده‌ها، ادغام کردن کاربرگ‌ها و … را نام برد.
از دیگر قابلیت های این نسخه تعریف فایلی تحت عنوان پروژه می‌باشد که چندین کاربرگ، نمودار، تحلیل‌های آماری جدا و قالب‌بندی شده را در یک فایل پروژه ذخیره می‌کند و با Project Manager مدیریت آن ها را دنبال می‌کند.
نرم‌افزار Minitab در مقایسه با نرم‌افزارهای مشابه از نظر توانایی نرم‌افزاری در حد معمول و متعادل است ولی از آن جایی که کار با نرم‌افزار و ورود اطلاعات و مدیریت آن ها نسبتاً ساده است به عنوان یک نرم‌افزار کاربر پسند بشمار می‌رود و در صنعت استفاده از آن به وفور مشاهده می‌ شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Minitab:
– امکان وارد کردن داده های ورودی به شکلی بسیار آسان
– شبیه سازی داده های تصادفی بر پایه توزیع ها مختلف
– برآورد نقطه ای و فاصله ای و آمارهای آن ها
– روش های گرافیکی جهت تشریح داده ها
– آزمون های فرضیه با توجه به اطلاعات در دسترس از جوامع
– هماهنگی کامل با سایر نرم افزار ها از جمله Microsoft Office Excel
– آمار توضیحی و توزیع احتمال های گسسته و پیوسته
– انجام تحلیل های بسیار ساده اولیه مانند: میانگین، میانه، Standard Division و …
– مشاهده توزیع های ساده Distributed data همراه با نمودار
– امکان محاسبه ضریب همبستگی بین متغیرهای مختلف
– امکان گسترده رسم نمودارهای (Charts) مختلف در انواع ستونی BAR، دایره ای PIE و … در رنگ های بسیار متنوع
– رسم نمودار پارتو، نمودار استخوان ماهی، نمودار علت و معلول، نمودار دنباله، نمودار چند متغیر، نمودار متقارن و …
– رسم و تجزیه تحلیل نمودارهای کنترل، شش سیگما، SPC ،MSA
– رسم نمودارهای سه بعدی
– انجام تحلیل کنترل کیفیت آماری
– انجام تحلیل سری های زمانی
– ابزارهای طراحی و تحلیل طرح‌های آزمایشی
– ابزار تعیین اندازه نمونه و قدرت آزمون
– ابزارهای آنالیز بقا و قابلیت اطمینان
– آنالیزهای چند متغیره
– و …

سیستم مورد نیاز:

Operating System – 32-bit and 64-bit versions of XP, Vista, or Windows 7
RAM – 512 MB (minimum); 1+ GB (recommended)
Processor – Pentium 4 or equivalent
Hard Disk Space:
Multi-User – 140 MB (minimum) free space available
Single-User – 160 MB (minimum) free space available
Language Pack – Additional 55 MB free space per Language Pack installed
Screen Resolution – 1024 x 768 or higher
Adobe® Reader – Version 5.0 or higher required for Meet Minitab

راهنمای نصب:
1- فایل نصب نرم افزار کرک شده است، شروع به نصب نرم افزار کنید و زمان درخواست شماره سریال بر روی دکمه Next کلیک کرده و مراحل نصب را تا انتها ادامه دهید.

 

لینک های دانلود ? رمز فایل: daramesh.com

? گزارش خرابی لینک

    EMail*
    Problem type:
    Name:
    Your ISP:
    Description:

    کلمات کلیدی

    Analytics, Statistical, آمار, آمار توصیفی, آمار دومتغیره, تحلیل, تحلیل‌های آماری, تجزیه تحلیل آماری, رسم نمودار, آنالیز, دانلود نرم افزار تخصصی کنترل کیفیت, نرم افزار تخصصی آمار, نرم افزار تجزیه و تحلیل داده, نرم افزار محاسبات آماری, نرم افزار تحلیل کنترل, نرم افزار تحلیل سری های زمانی, دانلود نرم افزار مینی تب, دانلود نرم افزار Minitab, minytab, mini tab, دانلود نرم افزار Minitab16, Minitab Inc, , Download Minitab for windows, software for windows, full version, full licensed, free license, free, cracked, Minitab Direct Download Link, Torrent, Crack, Keygen, Patch, Serial, License, nhkg,n kvl htchv Minitab , دانلود Minitab , داونلود, دانلد, نرم افزار Minitab , سافت ور Minitab , کرک Minitab , شماره سریال Minitab , کیجن, لایسنس رایگان, لایسنس, دانلود نرم افزار Minitab , دانلود سافت ور, دانلود آخرین نسخه نرم افزار Minitab , نسخه نهایی نرم افزار, نسخه جدید نرم افزار, ورژن نهایی نرم افزار, دانلود نرم افزار با لینک مستقیم, دانلود رایگان, داونلود نرم افزار, دانلد نرم افزار, دریافت, Minitab Inc full software collection, پهدهفشذ هدز, ئهدهفشذ هدز, نرم افزاری برای بهبود کیفیت و تجزیه و تحلیل داده ها برای بهبود محصولات., Software for Quality Improvement and Analyze your data and improve your products., دانلود Minitab نرم افزار تخصصی آمار و کنترل کیفیت مینی تب, دانلود Minitab v16.2.4.4 – نرم افزار تخصصی آمار و کنترل کیفیت مینی تب, Download نرم افزار Minitab , daramesh, danlod, danload, downlod, donload, ddl, direct download link, دانلود رایگان Minitab , دانلود با لینک مستقیم ,دارمش , Analytics, Statistical, آمار, آمار توصیفی, آمار دومتغیره, تحلیل, تحلیل‌های آماری, تجزیه تحلیل آماری, رسم نمودار, آنالیز, دانلود نرم افزار تخصصی کنترل کیفیت, نرم افزار تخصصی آمار, نرم افزار تجزیه و تحلیل داده, نرم افزار محاسبات آماری, نرم افزار تحلیل کنترل, نرم افزار تحلیل سری های زمانی, دانلود نرم افزار مینی تب, دانلود نرم افزار Minitab, minytab, mini tab, دانلود نرم افزار Minitab16, Minitab Inc, ,
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Back to top button
    en_USEnglish