دانلود TypeTool v3.1.2 build 4868 – نرم افزار ساخت و ویرایش انواع فونت

Go to Download Links

typetoolTypeTool ابزاری را برای طراحی و ویرایش فونت ها در اختیار کاربران قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی فونت های جدیدی که مد نظر دارید را بسازید و یا فونت هایی که از پیش در ویندوز نصب شده اند را به برنامه وارد کنید و آن ها را مطابق با سلیقه ی خود ویرایش نمایید. این نرم افزار با دارا بودن امکاناتی چون داشتن بیش از 65000 حرف، ابزار طراحی و ویرایش متنوع و پشتیبانی از بیش از 50 فرمت مختلف گزینه ای مناسب برای کسانی است که به طراحی و ویرایش فونت ها علاقه مند هستند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار TypeTool:
– دارای بیش از 65000 حرف مختلف
– ابزار ها و عملکرد های بیشمار برای طراحی و ویرایش فونت ها
– پشتیبانی از بیش از 50 فرمت مختلف به عنوان ورودی و خروجی
– پشتیبانی از یونیکد نسخه ی 5.0
– امکان چاپ و پرینت جدول و نمونه فونت ها و حروف
– دارای 40 سیستم کد گذاری داخلی از جمله Adobe ،Microsoft ،Apple ،ISO
– بیش از 150 صفحه کد Adobe ،Microsoft ،Apple ،ISO ،IBM ،OS/2
– و …

راهنمای نصب:
1- نرم افزار را نصب کنید.
2- محتویات پوشه Cracked file را در محل نصب نرم افزار* کپی و جایگزین فایل (های) قبلی کنید.
3- نرم افزار را اجرا کنید.

* محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید:
– در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید.
– در ویندوز 7: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
– در ویندوز 8: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در صفحه Start Screen کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
– در ویندوز 10: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

لینک های دانلود ? رمز فایل: daramesh.com

? گزارش خرابی لینک

    EMail*
    Problem type:
    Name:
    Your ISP:
    Description:

    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Back to top button
    en_USEnglish