دانلود نرم افزار AntsSoft EbookMaker 2.2 ساخت کتاب الکترونیک

Go to Download Links

AntsSoft EbookMaker 2.2 برنامه ای برای ساخت کتاب های الکترونیکی با فرمت اجرایی EXE. فرمت HTML یکی از فرمت های بسیار محبوب کاربران در دنیا می باشد که دارای مزایای زیادی می باشد که به برخی از آن ها اشاره می کنیم :

1- این فرمت می تواند حاوی متن، صدا، فلش، ویدیو، تصویر و… باشد و این یکی از مزایای اصلی این فرمت می باشد.
2- مزیت اصلی دیگر این  است که شما می توانید به راحتی متن های فارسی خود را در آن قرار داده و در ویندوزهای انگلیسی مورد استفاده قرار دهید.
3- مزیت دیگر این فرمت در عدم نیاز آن به نرم افزار خاص در اجرا می باشد. این فرمت بر روی کلیه ویندوزها که دارای اینترنت اکسپلورر می باشند قابل اجرا است.
4- یکی دیگر از مزیت های این فرمت نسبت به سایر فرمت ها در فراگیر بودن آن و آشنایی اکثر کاربران رایانه ای با آن می باشد.

ولی یکی از مشکلات این فرمت در پایین بودن امنیت آن است. همان طور که می دانید کلیه فایل های تصویری، صوتی و ویدیویی که در یک فایل html قرار دارد در فولدری در کنار فایل اصلی ذخیره می شوند و کلیه افراد براحتی می توانند به آن دسترسی پیدا کرده و احتمالاً از آن سوء استفاده کنند. یکی از راه ها برای بالا بردن امنیت این گونه فایل ها، تبدیل کردن آن ها به فرمت اجرایی می باشد. شما می توانید توسط این برنامه فایل های HTML خود را به همراه عکس ها، ویدیوها، آهنگ ها، کدهای جاوا، انیمیشن های فلش و… در یک فایل EXE ذخیره کرده و در اختیار سایرین قرار دهید. کار با این برنامه بسیار ساده می باشد. برای ساخت یک کتاب الکترونیکی شما ابتدا باید مقالات و یا نوشته های خود را توسط برنامه WORD و یا Front page به فرمت HTML تبدیل کنید و سپس به وسیله این برنامه به فرمت اجرایی (EXE) تبدیل کنید.

AntsSoft.EbookMaker

ویژگی های کلیدی نرم افزار AntsSoft EbookMaker 2.2 :

– اجرای فایل ساخته شده بدون نیاز به برنامه خاص
– امکان قرار دادن کلمه رمز بر روی فایل ساخته شده (کتاب الکترونیکی)
– امکان فشرده سازی فایل ها برای کاهش حجم
– امکان ساخت صفحه خوشامد گویی و راهنما برای کتاب الکترونیکی
– امکان قراردادن قفل محدود کننده به دو صورت زمانی و یا تعداد دفعات دیده شده. شما می توانید به وسیله این قابلیت برای – کتاب های خود دوره آزمایشی قرار دهید تا پس از اتمام آن، کاربران برای ادامه استفاده مجبور به پرداخت مبلغی به شما باشند.
– برای بالا بردن امنیت کتاب ها و تصاویر و ویدیو های موجود در کتاب الکترونیکی، فایل ها برای اجرا بر روی حافظه (RAM) بارگذاری می شوند و هیچ گونه فولدر موقتی بر روی رایانه ساخته نمی شود.

 

لینک های دانلود ? رمز فایل: daramesh.com

? گزارش خرابی لینک

    EMail*
    Problem type:
    Name:
    Your ISP:
    Description:

    کلمات کلیدی

    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Back to top button
    en_USEnglish