دانلود IP Camera Viewer v4.0.3 – نرم افزار نظارت بر دوربین های IP

Go to Download Links

ip-camera-viewerدوربین مدار بسته IP می توانند مستقیم به شبکه IP منزل شما یا محل کار شما وصل شوند. و تحت شبکه یا از طریق اینترنت تصاویر به آسانی می توان مشاهده یا ضبط گردند. IP در حقیقیت مخفف کلمه internet protocol می باشد یعنی رایج ترین پروتکل برای ارتباط با شبکه های کامپیوتری و اینترنت. این دوربین ها امکان آن را می دهند که دوربین را در محلی مستقر کنید و ویدئوی ارسالی توسط دوربین را در مکانی دیگر از طریق شبکه کامپیوتری و یا اینترنت مشاهده نمایید. وقتی از دوربین های آنالوگ استفاده می کنید هزینه کابل کشی کابل coaxial هزینه عمده و اصلی در نصب کردن می باشددر نتیجه با استفاده از دوربین های IP از آنجا که بیشتر تجهیزات با کابل های LAN سیم کشی می شوند می توانید به مقدار زیادی در هزینه های نصب صرفه جویی کنید.
IP Camera Viewer نرم افزاری قدرتمند برای نظارت بر دوربین های مدار بسته ی IP می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید تنها با ست کردن آی پی آدرس ها بر تمامی دوربین های نصب شده در مکان های مختلف اداره، پارکینگ و یا منزل خود نظارت داشته باشید و با استفاده از کامپیوتر خود به مشاهده ی ویدئو های گرفته شده توسط دوربین های IP بپردازید و سرعت فریم ها، روشنایی، کنتراست و تمامی تنظیمات دوربین ها را به صورت جداگانه تغییر دهید.

پنجره ی اصلی نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که 4 پنل پیش نمایش که هر کدام برای یک دوربین می باشد را در دسترس شما قرار خواهد داد. این نرم افزار از 1500 مدل دوربین پشتیبانی می کند. قابلیت کلیدی دیگری که در این نرم افزار وجود دارد، امکان تهیه بکاپ و بازیابی  است که به کاربران اجازه می دهد از تنظیمات دوربین ها پشتیبان تهیه کرده و از آن بر روی یک کامپیوتر دیگر استفاده کنند. این نرم افزار از دوربین های USB نیز پشتیبانی می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار IP Camera Viewer:
– کنترل و مشاهده تا 4 دوربین تغذیه به طور همزمان
– استفاده از دوربین های IP و همچنین کم USB
– پشتیبانی از 1500 مدل دوربین
– زوم دیجیتالی، حتی اگر دوربین شما آن را پشتیبانی نمی کند
– پشتیبانی از Pan/Tilt/Zoom (PTZ) برای اکثر دوربین های شبکه
– تنظیم تصویر برای دوربین های IP
– پیکربندی جداگانه خواص ویدئو و تصویر برای دوربین های USB
– پشتیبان گیری و بازگرداندن دوربین ها با تنظیمات شخصی
– پشتیبانی از دوربین های USB
– و …

سیستم مورد نیاز:

– Microsoft Windows 10 / 8 / 7 / Vista / XP / 2012 / 2008

لینک های دانلود ? رمز فایل: daramesh.com

? گزارش خرابی لینک

    EMail*
    Problem type:
    Name:
    Your ISP:
    Description:

    ?️ کلمات کلیدی

    ip camera, monitor ip camera, نرم افزار, نظارت, نظارت بر دوربین, نظارتی, view ip camera, viewer, webcam, webcam viewer, دوربین
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Back to top button
    en_USEnglish