نرم افزار پارسی را پاس بداریم نسخه 9.3

Go to Download Links

parsiban

نرم افزار پارسی را پاس بداریم نسخه 9.3  توانمندترین نرم‌افزار در زمینه‌ی پرورش و نگهداری از فرهنگ ایران زمین است. این نرم‌افزار به شما برای پالایش نوشته‌های پارسی و پاکسازی واژگان بیگانه از نوشته‌ی شما کمک می‌کند. نرم افزار پارسی را پاس بداریم یکی از پیشرفته ترین و زیباترین نرم افزارهای فرهنگی ایران زمین می باشد که پارسی دوستان را در راه پارسی نویسی و پارسی گویی یاری می‌دهد. واژگان بیگانه را برابرسازی می‌کند و نوشته‌های فارسی را می‌پالاید و به پارسی برمی گرداند .
بخش های مختلف این بسته ی نرم افزاری :
نرم افزار پالایشگر زبان پارسی :
همان گونه که می‌دانید زبان پارسی کنونی شمار بسیاری واژگان بیگانه را در خود جای داده است.این نرم افزار که از شاهکارهای گروه پارسیبان است به شما این توانایی را می‌دهد که همه‌ی واژگان بیگانه در یک نوشته پارسی را شناسایی و جایگزین نمایید. پیشرفته و نمایی زیبا ؛با شتاب و سَبُک بودن از ویژگی های کلیدی این نرم افزار است .

نرم افزار برابرساز واژگان بیگانه :
یکی از ارزشمندترین بخش‌های این بسته‌ی نرم افزاری بخش برابرساز واژگان می‌باشد.این نرم افزار به شما این توانایی را می‌دهد تا برابر واژگان بیگانه را بیابید و یا از پارسی بودن واژه‌ای آگاه شوید.در آینده واژگان کُردی و دیگر واژگان بومی ایرانی نیز در این نرم افزار شناسایی خواهند شد. این نرم افزار همچنین استان‌های ایرانزمین را به پارسی نمایش داده و درباره‌ی برابرسازی واژگان بیگانه از شما آزمون می‌گیرد. این نرم افزار همچنین پیشنهادهایی درباره جایگزینی واژگان بیگانه به شما خواهد داد.

نرم افزار پینگلیش به پارسی :
همانگونه که می‌دانید روزانه شماری از پارسی زبانان برای گفتگوهای روزانه از واژهای انگلیسی بجای پارسی بهره می‌بریم.واژه هایی همچون “parsi” به جای “پارسی” بهره می‌برده می‌شوند.نرم افزار “پینگلیش به پارسی” این دشواری را از سر راه پارسی‌زبانان برداشته است. به سادگی در این نرم افزار به پینگلیش نوشته(پینگلیش : زبان پارسی را با واژهای انگلیسی نوشتن) و نوشته‌ی پارسی خود را همزمان ببینید و به پنجره‌های دیگر بفرستید .

نرم افزار نام‌های ایرانی :
این نرم افزار شمار بسیاری از نام‌های باستانی و مادری زبان پارسی و برخی کُردی را در خود جای داده که گهگاه به فراموشی سپرده شده اند. این نام ها به همراه آرِش (معنی) در این نرم افزار آورده شده اند. نام‌ها به دو دسته‌ی دخترانه و پسرانه در آمده اند و جستجو میان این نام‌ها بسیار ساده گشته است .

نرم افزار ویرایشگر پارسی میخی :
همانگونه که می‌دانید پدران و نیکان ما در 2 هزاره‌ی گذشته برای نوشتن و یادداشت‌های روزانه‌ی خود از دبیره (الفبا) ای به‌نام دبیره‌ی پارسی میخی بهره می‌بردند.در گذر زمان و فراز و نشیب و دگرگونی‌های فرهنگی این نویسه رفته رفته فراموش شد. این نرم افزار به شما این توانایی را می‌دهد تا با نویسه‌ی پارسی میخی بنویسید. این نرم افزار نویسه‎‌ی میخی پارسی باستان را دوباره برای شما و زبان شناسان زنده کرده است و تنها نرم افزاریست که در این راستا تا کنون ساخته شده و بخشی از بسته‌ی نرم افزار پارسی را پاس بداریم می‌باشد که رایگان به ایرانیان پیشکش شده است .

نرم افزار شاهنامه‌ی فردوسی :
نرم افزار “شاهنامه‌ی فردوسی” همه‌ی بخش‌های شاهنامه‌ی اُستاد بزرگ زبان پارسی فردوسی توسی را در بر دارد.به شما توانایی جستجو‌ی واژه به واژه را داده و به سادگی می‌توانید بخش‌های دلخواه آن را ستاره دار نمایید تا دسترسی به آن ها ساده تر شوند. این نرم افزار یادواره‌ای است از رنج های این بزرگ زبان پارسی و پاسداری از دستاورد وی در درازای سی سال کار پر گوهر .

نرم افزار کارگاه سالنامه :
یکی دیگر از نرم افزارهای بزرگ این بسته‌ی نرم افزاری نرم افزار “کارگاه سالنامه” می‌باشد. این نرم افزار به شما این توانایی را می‌دهد که به سادگی سالنامه‌های گوناگون را به یکدیگر برگردانده یا بازه‌ی زمانی میان دو تاروز (تاریخ) را بدست بیاورید. سالنامه‌های پشتیبانی شده در این نرم افزار سانامه‌های “آریایی”، “خورشیدی” و “ترسایی(میلادی)” می‌باشند.

توضیحات : قابل نصب به روی ویندوز XP به بالا . برای نصب این نرم افزار بایستی NET Framework 4.0 بر روی سیستم شما نصب باشد .
لینک های دانلود

? رمز فایل: daramesh.com

? گزارش خرابی لینک

    EMail*
    Problem type:
    Name:
    Your ISP:
    Description:

    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Back to top button
    en_USEnglish