دانلود بازی 60Parsecs برای کامپیوتر

Go to Download Links

Parsecs-60

English

60 Parsecs! is an Atomic Space Age adventure of scavenge and survival. Keep your crew alive and ready for action. Make difficult choices, face soup shortages and other horrors of outer space. And maybe reach your destination. Or not.

Parsecs 60 در واقع دنباله معنوی از دیگر عنوان این استودیو با نام 60 Seconds! است. بنابراین، می‌توان شباهت‌هایی بین این دو بازی پیدا کرد. جنگ هسته‌ای شروع شده و بازیکنان فقط 60 ثانیه تا منفجر شدن بمب برای جمع‌ کردن خدمه و لوازم موردنیاز وقت دارد. پس از آن، بازیکنان باید از آن‌چه دارند برای زنده ماندن خود استفاده کنند. دانلود بازی 60 Parsecs شامل بهبود و پیشرفت‌های زیادی از جمله اضافه شدن سیستم ساخت و ساز است که می‌توانند در صورت از دست رفتن منابع، آن‌ها را بازسازی کنند. علاوه بر این، بازیکنان با اکتشاف در جهان بازی می‌توانند خانه جدید خود را پیدا کنند که از طریق آن به افراد دیگر کمک کرد یا به مدیریت و ساخت و ساز پرداخت یا با بیگانگان مبارزه کرد.
شما در نقش کاپیتان هستید و این وظیفه ی شماست که تمامی خدمه را خوشحال و راضی نگه دارید. باید روابط بین افراد خود را مدیریت کنید پیش از آن که آن ها تصمیم بگیرند تا برای زنده ماند خود، یکدیگر را از سفینه به پایین پرتاب کنند. منابع غذایی شما محدود هستند و باید تا جایی که می توانید از مردن خود و افراد خود جلوگیری کنید. از منابع غذایی محدود خود استفاده کنید و با به کارگیری خدمه ی خود، تصمیمات حیاتی و دشوار را اتخاذ نمایید. بازی 60 Parsecs اثری از استودیو بسیار موفق Robot Gentleman می باشد.

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 64 Bit
Processor: i5-2430M
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GT540
DirectX: Version 10
Storage: 3 GB available space

لیست دانلود

رمز فایل: daramesh.com

⚠️ گزارش خرابی لینک

    EMail*
    Problem type:
    Name:
    Your ISP:
    Description:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: Rocktheweb

    🏷️ کلمات کلیدی

    Parsecs 60 بازی استراتژیک
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Back to top button
    en_USEnglish