دانلود بازی Serious Sam 3 BFE

انتقل إلى روابط التنزيل

Serious Sam 3: BFE

Sam 3 BFE نام آخرین نسخه ی عرضه شده در سری سام ماجراجو می باشد که در سال ۲۰۱۱ به بازار عرضه شد و با جود مشکلات زیادی که داشت باز هم توانست مخاطبان خاص خود را راضی نگه دارد. داستان بازی سام ماجراجو ۳ بدین صورت می باشد که نیروهای Mental‌ به زمین حمله کرده و درحال نابودسازی آن هستند و حالا این سم است که باید از زمین دفاع کند. اتفاقات بازی هم در مصر رخ می‌دهند. همین خلاصه داستان به خوبی به ما نشان می دهد که سازندگان تغییری را در رویه ی ساخت بازی خود به وجود نیاورده اند و هم چنان نیز سعی دارند تا با مبنا قرار دادن گیم پلی بازی طرفداران را راضی نگه دارند که با نگاهی به صفحه ی استیم بازی و نمره ی ۹ از ۱۰ آن می توان به این مهم دست یافت.

عنوان Serious Sam 3 BFE طرفداران خاص خودش را دارند و یک بازی همه‌پسند نیست. همه‌پسند نبودن بازی نه به خاطر مشکلاتی که دارد، بلکه به خاطر سبک کلی آن است. مطمئنا در بین گیمرها افرادی هستند که شوترهای اول شخصی به مانند Far Cry ،Call of Duty ،Battlefield و امثال آنها را می‌پرستند اما این به هیچ وجه دلیل نمی‌شود که از شوتر اول شخصی مثل Serious Sam 3 BFE هم خوشتان بیاید! با این وجود نه تنها نسخه Serious Sam 3 BFE، بلکه هیچ‌کدام از نسخه‌های Serious Sam آنقدر هم بد نیستند که ارزش امتحان کردن را نداشته باشند. Serious Sam 3 BFE یک بازی پرهیجان و سرشار از لحظات بی نظیر است که البته مشکلات زیادی هم دارد و نمی‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد. عنوانی که فوق العاده نیست اما اگر به دنبال یک اکشن لذت بخش باشید، این بازی همان چیزی است که به دنبالش می گردید.

سیستم مورد نیاز

OS: Windows XP 32-bit (with service pack 2 or 3)
Processor: Dual-core from Intel or AMD at 2.0 GHz
Memory: 1GB
Graphics: nVidia GeForce 7800/7900/8600 series, ATI/AMD Radeon HD2600/3600 or 1800/X1900 series
DirectX®: ۹٫۰c
Hard Drive: 4GB free hard drive space
Sound: DirectX9.0c Compatible Sound Card

راهنمای نصب

– پارت قرار داده شده بازی را دانلود و اکسترکت بفرمایید. این کار را می توانید با نرم افزار Winrar یا سایر نرم افزار های مشابه، انجام دهید.
– بازی را با استفاده از فایل Setup.exe نصب کنید.
– روی شورتکات بازی در صفحه ی دسکتاپ خود دبل کلیک کرده و از اجرای بازی لذت ببرید.
– پیش از نصب بازی بهتر است آنتی ویروس خود را به جهت جلوگیری از پاک شدن کرک غیر فعال فرمایید.

رمز فایل: daramesh.com

⚠️ گزارش خرابی لینک

    البريد الإلكتروني
    نوع المشكلة:
    اسم
    مزود خدمة الإنترنت الخاص بك:
    وصف:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: R.G.Mechanics

    🏷️ کلمات کلیدی

    Serious Sam 3 BFE,بازی Serious Sam 3 BFE,دانلود Serious Sam 3 BFE,نقد و بررسی بازی Serious Sam 3 BFE,دانلود بازی Serious Sam 3 BFE,دانلود بازی Serious Sam 3 BFE با حجم کم,دانلود بازی Serious Sam 3 BFE برای کامپیوتر,دانلود بازی Serious Sam 3 BFE برای PC,دانلود بازی Serious Sam 3 BFE با لینک مستقیم,دانلود نسخه فشرده بازی Serious Sam 3 BFE,دانلود نسخه کم حجم بازی Serious Sam 3 BFE,دانلود نسخه R.G.Mechanics بازی Serious Sam 3 BFE,دانلود بازی سام ماجراجو 3,دانلود بازی سام ماجراجو 3 با حجم کم,دانلود بازی سام ماجراجو 3 برای کامپیوتر
    هاست دامنه vps

    مقالات ذات صلة

    زر الذهاب إلى الأعلى
    arالعربية