دانلود بازی ماجراجویی و فکری فوق العاده زیبای لئو فورچون اندروید همراه دیتا _ Leo’s Fortune v1.0.5 Full

انتقل إلى روابط التنزيل

Leo's Fortune

Leo’s Fortune – لئو فورچون یک بازی فوق العاده زیبا با گرافیکی دوست داشتنی و اچ دی در سبک بازی های ماجراجویی از استودیوی 1337 & Senri برای اندروید است که با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی منتشر گردیده است و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه ان را حضور شما دوستداران بازیهای خاص و متفاوت اندرویدی معرفی کنیم! در این بازی شما در نقش شخصیت دوست داشتنی و اصلی بازی با نام لئو هستید که باید به دنبال کسی که طلاهای شما را دزدیده است بگردید! بله کسی که طلای Leo را دزدیده از خود ردی به گذاشته که به او کمک می کند به دنبال طلاهای خود برود و آن ها را بیابد. انواع موانع و چالش های متعدد در مسیر ماجراجویی شما وجود دارد که باید با دقتی بالا آن ها را پشت سر بگذارید و طلاهای خود را از چنگ دزدان بد بیرون بکشید! بازی Leo’s Fortune مبتنی بر فیزیک طراحی شده و در آن گرافیک خیره کننده اچ دی، صداگذاری بسیار مهیج، کنترلرهای عالی و گیم پلی منحصر به فرد همگی دست به دست هم داده اند تا یک بازی ماجراجویی فوق العاده زیبا را تجربه کنید! اگر بخواهیم یکی از زیباترین و خوش ساخت ترین بازیهای اندرویدی را معرفی کنیم، ممطمئن باشید نام زیبای Leo’s Fortune خواهد درخشید!

برخی از ویژگی های بازی ماجراجویی عالی Leo’s Fortune اندروید :

ماجراجویی در انواع محیط های باشکوه از جنگل های باتلاقی و بیابان های خشک به کوه های برفی
شامل انواع تله ها و پازل های مبتنی بر فیزیک برای حل کردن توسط بازیکن در بیش از 24 سطح مهیج
دارا بودن کنترلرهای عالی و کم نظیر برای هدایت لئو بر رروی صفحه نمایش گوشی ها و تبلت های اندرویدی
دارا بودن گرافیک خیره کننده HD و بسیار دوست داشتنی
،
صداگذاری بسیار مهیج و گیم پلی منحصر به فرد

بازی Leo’s Fortune هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز 4.6 از 5.0 است که ما در دارمش آن را به همراه فایل دیتا و کاملا آفلاین برای شما قرار داده ایم و امیدواریم از آن خوشتان بیاید! نسخه ای که برای دانلود قرار داده ایم نسخه خریداری شده و کامل بازی است که بدون مشکل برروی همه دستگاه های اندرویدی بدون هیچ مشکلی نصب و اجرا می شود!

دقت داشته باشید : دیتا رو درست قرار بدید و زبان گوشیتون انگلیسی باشه بازی بدون مشکل بالا میاد 🙂

تغییرات نسخه ی v1.0.5:

* رفع مشکلات بازی برروی دستگاه های جدید و بهبود گرافیک بازی

اندروید مورد نیاز : 4.0.3 و بالاتر

Google Play

⚠️ گزارش خرابی لینک

    البريد الإلكتروني
    نوع المشكلة:
    اسم
    مزود خدمة الإنترنت الخاص بك:
    وصف:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: leosfortune

    🏷️ کلمات کلیدی

    Leo’s Fortune ,دانلود Leo’s Fortune ,دانلود Leo’s Fortune برای اندروید ,دانلود بازی Leo’s Fortune, دانلود بازی Leo’s Fortune برای اندروید ,دانلود بازی اندروید, دانلود بازی اندروید 2019 ,دانلود بازی اندروید Leo’s Fortune, دانلود بازی برای اندروید ,دانلود بازی کم حجم اندروید, دانلود بازی کم حجم برای اندروید, دانلود بازی معمایی اندروید ,دانلود بازی معمایی برای اندروید, دانلود مستقیم بازی Leo’s Fortune , download leo’s fortune ,1337 & Senri LLC, دانلود بازی Leo’s Fortune, دانلود بازی Leo’s Fortune برای اندروید, دانلود بازی Leo’s Fortune اندروید, آخرین نسخه بازی Leo’s Fortune برای اندروید, آخرین ورژن بازی Leo’s Fortune برای اندروید, جدیدترین نسخه بازی Leo’s Fortune برای اندروید, جدیدترین ورژن بازی Leo’s Fortune برای اندروید, دانلود Leo’s Fortune APK, دانلود برنامه Leo’s Fortune, Leo’s Fortune, دانلود بازی Leo’s Fortune با لینک مستقیم, دانلود Leo’s Fortune اندروید, دانلود بازی جدید اندروید, دانلود بازی شانس لئو برای اندروید, دانلود بازی ثروت لئو برای اندروید, Leo’s Fortune download apk obb data, Senri LLC
    هاست دامنه vps

    مقالات ذات صلة

    تعليق واحد

    اترك تعليقاً

    لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

    زر الذهاب إلى الأعلى
    arالعربية