دانلود بازی اکشن خارق العاده “زندگی پس از این” اندروید + دیتا _ LifeAfter 1.0.160

انتقل إلى روابط التنزيل

LifeAfter

LifeAfter – زندگی پس از این یک بازی اکشن – نقش آفرینی فوق العاده زیبا و محبوب از استودیوی NetEase Games برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه دیتا برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست. با نصب LifeAfter برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی اکشن جالب با گرافیک سه بعدی بسیار زیبا و گیم پلی هیجان انگیز را تجربه کنید که در آن نقش بازمانده ای را ایفا می کنید که در میان طیف گسترده ای از زامبی ها گیر افتاده و باید خود را نجات دهد! ویروس خطرناکی در تمام جهان منتشر شده و تعداد زیادی از انسان ها را به زامبی تبدیل کرده است ؛ این یک فاجعه بزرگ است و تنها معدود افرادی در این میان جان سالم به در برده اند! وقتی شب فرا می رسد، دنیا به جهنم تبدیل می شود، چرا که زامبی ها از همه سو حمله ور می شوند ؛ شما خسته و درمانده در جایی پناه می گیرید، مهمات تان اندک است و سرمای شب به عمق وجود تان نفوذ می کند! صدای خرخر کردن زامبی ها را می توان شنید، آن ها کم کم به شما نزدیک می شوند و این فقط یک معنی می تواند داشته باشد: شبی پر از اضطراب و وحشت در پیش است ؛ تا کی میتوانید دوام بیاورید؟! همانند دیگر بازیهای سبک بقا، در LifeAfter نیز شما باید با پیدا کردن آیتم ها و منابع برای زنده ماندن تلاش کنید! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای بقا هستید بدون شک LifeAfter با ساخت فوق العاده اش نظرتان را جلب میکند.

بازی LifeAfter تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.2 از 5.0 را کسب کند. بازی نسبت به حجم زیادش عالی طراحی و ساخته شده و به جزئیات توجه زیادی داشته است! از ویژگی های بازی لایف افتر می توان به مواردی چون بازی در انواع مکان ها و محیط های مختلف، جمع آوری منابع و ساخت سلاح برای محافظت از خود، حضور دیگر بازماندگان [کاربران سراسر جهان] برای غارت کردن شما، ایجاد یک اردو با دیگر دوستان خود، گرافیک خیره کننده اچ دی و صداگذاری فوق العاده، گیم پلی اعتیاداور سوم شخص اشاره کرد! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در اخر اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلودش از سرورهای پرسرعت دارمش بکنید.

اندروید مورد نیاز : 4.0 و بالاتر

لیست دانلود نسخه اندروید

Google Play

⚠️ گزارش خرابی لینک

    البريد الإلكتروني
    نوع المشكلة:
    اسم
    مزود خدمة الإنترنت الخاص بك:
    وصف:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: lifeafter

    🏷️ کلمات کلیدی

    LifeAfter ,بازی آرکید ,بازی آرکید بدون دیتا ,بازی آرکید دیتا دار ,بازی آنلاین نقش آفرینی اندروید ,بازی اندروید ,بازی نقش آفرینی (RPG) اندروید ,بازی نقش آفرینی آفلاین اندروید ,بازی نقش آفرینی آنلاین اندروید ,بازی نقش آفرینی اندروید ,بازی نقش آفرینی با گرافیک بالا اندروید ,بازی نقش آفرینی بدون دیتا اندروید ,بازی نقش آفرینی جنگی اندروید ,بازی نقش آفرینی دیتا دار اندروید ,بازی نقش آفرینی کم حجم اندروید ,بهترین بازی‌ های آرکید اندروید پس از زندگی ,دانلود بازی LifeAfter اندروید ,دانلود بازی اندروید ,دانلود بازی ,بازی های پیشنهادی اندروید ,دانلود بازی پس از زندگی ,دانلود بازی پیشنهادی اندروید ,دانلود بازی نقش آفرینی با پول بی نهایت اندروید ,دانلود بازی نقش آفرینی مود شده اندروید, دانلود بازی نقش افرینی(RPG) اندروید ,دانلود بازی های rpg برای اندروید ,دانلود بازی های آرکید برای اندروید ,دانلود بازیهای ارکید ,هک بازی ,دانلود LifeAfter ,دانلود LifeAfter اندروید ,دانلود بازی LifeAfter ,دانلود بازی LifeAfter اندروید ,دانلود مود بازی LifeAfter ,دانلود بازی LifeAfter مود شده ,دانلود LifeAfter هک شده ,دانلود Life After برای اندروید ,دانلود بازی زندگی بعد اندروید ,دانلود بازی لایف افتر اندروید ,دانلود بازی زندگی پس از این اندروید ,دانلود بازی پس از زندگی اندروید ,دانلود LifeAfter بی نهایت
    هاست دامنه vps

    مقالات ذات صلة

    اترك تعليقاً

    لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

    زر الذهاب إلى الأعلى
    arالعربية