دانلود بازی Ori and the Will of the Wisps برای کامپیوتر

انتقل إلى روابط التنزيل

Ori and the Will of the Wisps

چه کسی از یک تابلوی نقاشی لذت نمی‌برد؟ خیره شدن به نحوه پخش رنگ‌ها و منظره‌ای که دقایقی است ما را به خود جلب کرده است، داستانی عجیب را در ذهنمان می بافد. توسعه‌دهندگان استودیو Moon Studios با بازی Ori and the Blind Forest یک تابلوی هنری را به ما نشان دادند که باوجود تمام زیبایی‌اش، جزئیات بخشی از آن نبود. چند سال که گذشت، توسعه‌دهندگان به فکر ساخت دنباله بازی افتادند و این بار از همان روز اول لقمه بزرگی برداشتند: تولید بهترین بازی در سبک پلتفرمر اما این بار بسیار گسترده‌تر و با گیم پلی جذاب‌تر. پرده‌ها از تابلویی که سال‌هاست منتظرش هستیم کنار رفت و بازی Ori and the Will of the Wisps درخشان و زیبا چون یک آکواریوم غنی از نوع و رنگ روبه‌رویمان ظاهر شد.

دیگر Ori دوست‌داشتنی ما آن موجود ساده و کوچک نیست و حالا برای خودش مردی شده است. نبردی سرنوشت‌ساز صدمه‌ای بزرگ به Ku رسانده است و حالا فردی بیشتر از یک شجاع لازم است تا دوباره خانواده پرمحبت آن‌ها را گرد هم آورد. سرزمین رنگی و زیبای داستان دچار مصیبتی تازه شده است و شما قرار است سرنوشت واقعی Ori را در این بازی دریابید. بازی ممکن است در نگاه اول دوبعدی باشد اما آن‌قدر زیبا ساخته‌شده است که تنها چند دقیقه اول آن شمارا به وجد خواهد آورد. انعکاس نور روی سطح آب و درخشندگی Ori بانمک از اولین صحنه‌هایی است تا آخر تجربه پانزده‌ساعته بازی در ذهن شما خواهد ماند. سفر به نقاط مختلف و گذشت از جنگل و باتلاق‌ها حسی فوق‌العاده دارد. بازی یک دهکده مرکزی در نظر گرفته است که می‌توانید دوستانتان را آنجا ببینید و تجهیزات مختلفی را خریداری و ارتقا دهید و به‌نوعی دهکده را به سمت بزرگ شدن ببرید.

Ori and the Will of the Wisps بازگشت Ori به چالش‌های همیشگی‌اش است. سیستم مبارزات در این بازی فوق‌العاده تغییر کرده است و همین باعث شده بازی تا حدودی به سبک اکشن به نظر برسد. اگر بازیکنی حرفه‌ای باشید با دشمنانی هجومی و سرسخت روبه خواهید شد و اگر تازه‌کار هستید، حریفانی دفاعی‌تر جلوی‌تان قرار خواهند گرفت. سلاح‌های بازی به بهترین شیوه ممکن ساخته‌شده‌اند و با پیشرفت در بازی قدرت بیشتری نیز پیدا می‌کنند. مهم‌ترین بخش بازی قدرت هم‌دلی است که به شکل یک سری سنگ‌های جادوی آبی‌رنگ خودش را نشان می‌دهد و با استفاده از آن است که می‌توانید خود را قوی کنید. رقص نور و تاریکی چون نبردی بزرگ نمایان شده است و ساعت‌ها میخکوبتان خواهد کرد. در ادامه برای دانلود بازی Ori and the Will of the Wisps با وب‌سایت دارمش همراه باشید.

English

Ori and the Will of the Wisps is an upcoming platform-adventure Metroidvania video game developed by Moon Studios and published by Xbox Game Studios exclusively for Xbox One and Windows 10. It is a direct sequel to the 2015 title Ori and the Blind Forest and was announced during Electronic Entertainment Expo 2017. Players assume control of Ori, a white guardian spirit. To progress in the game, players are tasked to move between platforms and solve puzzles. Unlike The Blind Forest, Will of the Wisps relies on autosaving rather than manually placed soul links, and the sequential upgrade system of the first title has been abandoned for a shard system more akin to charms in Hollow Knight. The game world unfolds to the player in the fashion of a Metroidvania, with new movement abilities allowing the player to access previously inaccessible areas. Some of the foundational gameplay elements were inspired by the Rayman and Metroid franchises. The game’s story is centered on a new adventure to discover the world beyond the forest of Nibel, uncover the truths of the lost ones, and unearth Ori’s true destiny.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 Version 18362.0 or higher
Processor: AMD Athlon X4 | Intel Core i5 4460
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 950 | AMD R7 370
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB available space

OS: Windows 10 Version 18362.0 or higher
Processor: AMD Ryzen 3 | Intel i5 Skylake
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 970 | AMD RX 570
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB available space

لیست دانلود نسخه HOODLUM
لیست دانلود نسخه FitGirl
رمز فایل: daramesh.com

⚠️ گزارش خرابی لینک

    البريد الإلكتروني
    نوع المشكلة:
    اسم
    مزود خدمة الإنترنت الخاص بك:
    وصف:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: orithegame

    🏷️ کلمات کلیدی

    Ori, Ori and the Will of the Wisps, Xbox Game Studios, دانلود بازی Ori and the Will of the Wisps, دانلود بازی PC, دانلود بازی کامپیوتر, دانلود بازی ماجراجویی, سیستم مورد نیاز بازی Ori and the Will of the Wisps , دانلود بازی Ori and the Blind Forest ,دانلود بازی Ori and the Blind Forest با لینک مستقیم ,دانلود بازی Ori and the Blind Forest برای pc
    هاست دامنه vps

    مقالات ذات صلة

    اترك تعليقاً

    لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

    زر الذهاب إلى الأعلى
    arالعربية