دانلود بازی اکشن عالی “بن بست 2” اندروید + مود + دیتا _ Standoff 2 0.13.0

انتقل إلى روابط التنزيل

Standoff 2

Standoff 2 نام نسخه دوم از بازی فوق العاده زیبا، محبوب و مهیج بن بست می باشد که توسط استودیوی بازی سازی Axlebolt برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. اگر از طرفداران بازی معروف و بسیار محبوب کانتر می باشید باید بدانید این بازی زیبا نیز در همین سبک میباشد. در این بازی مهیج و اکشن شما قادرید با برگزیدن یکی از دو نوع مختلف از تیم های تاکتیکی و ضربتی در نبرد های تیراندازی اول شخص بازی شرکت کنید و به یکی از بهترین جنگجو های بازی تبدیل شوید. با دشمنان خود رودررو شوید و تا می توانید افراد دشمن را از پا در آورید، بهمچنین قادرید از انواع سلاح های سبک و سنگین استفاده کرده و از سطح مبتدی به ژنرال پیشرفت نمایید. همچنین قادرید با دوستان خود یا دیگر کاربران از سراسر جهان به رقابت بپردازید. این بازی زیبا توانسته امتیاز بسیار بالا و خوب 4.5 از5 را در گوگل پلی دریافت کند. بازی دارای گرافیکی عالی به همراه گیم پلی ای اکشن و مهیج با صحنه های تیزاندازی و شوتر می باشد که شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد.

از ویژگی های بارز بازی می توان به مواردی چون تیراندازی در انواع مکان ها و محیط های مختلف از سراسر جهان، نبرد با دوستان در حالت های چند نفره، طیف گسترده ای از سلاح ها برای انتخاب و استفاده، کنترلرهای لمسی عالی برای هدایت کارکتر و انجام کارهای مختلف، صداگذاری فوق العاده، گیم پلی اعتیاداور، امکان چت با دوستان به صورا واقعی، شامل نقشه های مختلف برای انتخاب و به طور کلی ساخت خوبش اشاره کرد.

توجه:
– بازی یک بازی اینترنتی و آنلاین می باشد و برای اجرا نیاز به اینترنت است.

تغییرات نسخه ی v0.13.0:
– مراحل جدید
– رئیس های جدید
– اضافه شدن لباس های بیشتر در بخش Outfits
– اضافه شدن سلاح های قدرتمند

اندروید مورد نیاز 4.0+

لیست دانلود نسخه اندروید
دانلود فایل دیتا حجم 654 مگابایت

Google Play

⚠️ گزارش خرابی لینک

    البريد الإلكتروني
    نوع المشكلة:
    اسم
    مزود خدمة الإنترنت الخاص بك:
    وصف:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: Standoff2Official

    🏷️ کلمات کلیدی

    Standoff 2 ,Standoff 2 android ,Standoff 2 download ,دانلود بازی Standoff 2 ,بازی Standoff 2 ,بازی اندروید Standoff 2 ,دانلود بازی Standoff 2 برای اندروید ,آخرین نسخه بازی Standoff 2 ,Standoff 2 اندروید ,بازی اندروید ,دانلود بازی اندروید ,بازی اکشن ,بازی تیراندازی ,بازی شوتر ,بازی مهیج ,بن بست 2 ,بن بست 2 اندروید,دانلود بازی Standoff 2, دانلود بازی Standoff 2 برای اندروید, Standoff 2, دانلود بازی Standoff 2 با پول بی نهایت, دانلود بازی Standoff 2 مود شده, Standoff 2 Apka, datagame, بازی های دیتا دار برای اندروید
    هاست دامنه vps

    مقالات ذات صلة

    اترك تعليقاً

    لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

    زر الذهاب إلى الأعلى
    arالعربية