Disable idm update notification راه حل برطرف کردن پیغام بروزرسانی اینترنت دانلود منیجر

همیشه اخطار به روزرسانی اینترنت دانلود منیجر برای ما دردسرساز است برای خلاص شدن از شر این خطاهای بد موقع حتما این آموزش را تا آخر مطالعه کنید تا دیگر هرگز این خطا را نبینید.

انتقل إلى روابط التنزيل

 Disable IDM update notification
تقریبا می توان گفت حدود 90% از کاربران ایرانی برای دانلود فایل های بزرگ از اینترنت دانلود منیجر استفاده می کنند. نرم افزار IDM به طور منظم و تقریبا هفته ای یک بار به صورت خودکار سرور خود را چک می کند و اگر نسخه جدیدی ارائه شده باشد، پنجره ای باز شده و به شما پیشنهاد می کند که نرم افزار را آپدیت کنید. اما آپدیت کردن نرم افزار موجب از کار افتادن و غیرفعال بودن نرم افزار می انجامد و ما نسخه های کرک شده استفاده می کنیم مجبور هستیم از آپدیت شدن این نرم افزار خودداری کنیم و هرگز نباید بعد از نصب و رجیستر کردن، آن را آپدیت کنید.
Disable IDM update
Disable IDM update

بعد از آپدیت کردن نرم افزار، اینترنت دانلود منیجر از شما سریال جدید می خواهد و اگر هم این نرم افزار پرکاربرد را نخواهید به روز رسانی کنید با پیغام های مکرر این نرم افزار مواجعه می شود که در بعضی مواقع بسیار آزار دهنده است. آموزش که امروز قصد داریم برای کاربران دریچه فناوری اطلاعات قرار دهیم این است که برای همیشه اینترنت دانلود منیجر خود را رجیستر و برای همیشه نرم افزار اینترنت دانلود منیجر شما فعال باشد. بیشتر از این شما را منتظر نمی گذاریم و آموزش را شروع می کنیم.

مرحله 1: ابتدا دو کلید WIN+R را برای اجرا شدن RUN فشار دهید و بعد در کادر RUN عبارت regedit را تایپ کنید و Enter را بزنید.
مرحله 2: از پنجره سمت چپ در ویرایشگر رجیستری، به این مسیر بروید HKEY_CURRENT_USER\Software\DownloadManager
Disable IDM update

مرحله 3: در سمت راست پنجره، به دنبال عبارت LastCheck بگردید. سپس روی آن دوبار کلیک کنید. در پنجره ای که باز می شود و در کادر Value data ، یک تاریخ میلادی نوشته شده است. (مثلا 01/09/18) این تاریخ، نشان دهنده آخرین تاریخی است که IDM سرور خود را چک کرده است. به صورت سال/ماه/روز. نرم افزار IDM در هر بار اجرا این تاریخ را می خواند و اگر یک هفته از آن گذشته باشد، سرور خود را چک کرده و سپس تاریخ روز را ثبت می کند.

Disable IDM update

مرحله 4: حال وقت آن رسیده است که تاریخی قرار دهیم تا اینترنت دانلود منیجر گول بخورد و نتواند خود را برای آپدیت بررسی کند. پس بهتر است تاریخی که مشاهده می کنید مثلا 10 سال جلوتر قرار دهید و آخرین گام که تیر خلاص را بزنید این است که در همان قسمت سمت راست ویرایشگر رجیستری و در زیر عبارت LastCheck، عبارت LastCheckQU قرار دارد، روی آن کلیک راست کرده و Delete را بزنید تا حذف شود. کار شما تمام شد و دیگر با نمایش به روز رسانی خودکار اینترنت دانلود منیجر برای همیشه خداحافظی کنید.

هاست دامنه vps

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى
arالعربية