Windows Installer دانلود ابزار ضروری نصب نرم‌افزار و پیکربندی سرویس‌ها برای ویندوز

انتقل إلى روابط التنزيل

Windows-InstallerWindows Installer ابزاری ضروری است برای نصب نرم‌افزارها در محیط ویندوز. به زبان تخصصی‌تر این ابزار یک توزیع مجدد از بخش‌های سیستم است که توسعه‌دهندگان نرم‌افزارها را قادر می‌سازد از مزایای طراحی نرم‌افزارهای بهتر بهره‌مند شوند. این نرم‌افزار قابلیت بازیابی خودکار دارد. پس می‌توانید زیاد نگران نباشید چون در صورت نصب ناموفق می‌توانید فرایند نصب را متوقف کرده و سیستم را به حالت اولیه باز گردانید.

اگر تا به اینجا متن را دنبال کردید و هنوز کامل متوجه نشدید که چرا به این نرم‌افزار نیاز پیدا خواهید کرد ادامهٔ متن را دنبال کنید. گاها در فرآیند نصب ابزارهای مختلف به خصوص در ویندوزهای XP و Vista پیش می‌آید که برنامه پیغامی به کاربر می‌دهد با این عنوان که نسخهٔ جدید Windows Installer نصب نیست. برای نصب بسیاری از برنامه‌ها در محیط ویندوز شما به Windows Installer احتیاج پیدا خواهید کرد.

تنها نکته مهم در نصب این نرم‌افزار ضروری ویندوز آن است که بعد از نصب کامل تمام پکیج‌ها اقدام به ریستارت سیستم کنید، تا تغییرات لازم بر روی سیستم عامل اعمال شوند.

لازم به ذکر است که نسخهٔ 5 این ابزار به صورت پیش‌فرض در ویندوزهای جدید از جمله: ویندوز 7، ویندوزویندوز 8.1، ویندوز سرور 2008 R2 و ویندوز سرور 2012 موجود می‌باشد. لذا شما نیازی به نصب نرم‌افزار اضافی ندارید و بهتر بگوییم اصلا نرم‌افزار جدایی به عنوان Windows Installer 5 موجود نیست که آنرا نصب کنید!

 

دانلود نسخه ویندوز ? رمز فایل: daramesh.com

گزارش خرابی لینک

    البريد الإلكتروني
    نوع المشكلة:
    اسم
    مزود خدمة الإنترنت الخاص بك:
    وصف:

    هاست دامنه vps

    مقالات ذات صلة

    زر الذهاب إلى الأعلى
    arالعربية