دانلود Ashampoo UnInstaller 7 v7.00.10 – نرم افزار حذف نرم افزارهای نصب شده

انتقل إلى روابط التنزيل

ashampoo-uninstaller

Ashampoo UnInstaller هنگامی که به روی ویندوز خود نرم افزار و یا بازی نصب می کنید، فایل های مختلفی در پوشه های متعددی کپی می شوند تا با استفاده از آنها برنامه به درستی اجرا کند، اگر تعداد برنامه های نصب شده روی ویندوز زیاد شود برنامه های با هم تداخل پیدا می کنند و علاوه بر کندی سرعت سیستم، فضای زیادی را روی هارد اشغال می کنند، در این مواقع با حذف برنامه های غیر ضروری علاوه بر آزاد سازی فضای اشغال شده روی هارد می توان سرعت سیستم را تا حدی افزایش داد. آیتم Add/Remove Programs در کنترل پانل ویندوز برای حذف برنامه های نصب شده تدارک دیده شده است ولی این ابزار امکانات ویژه برای این کار ندارد و هنگام مواجه شدن با برنامه های غیر استاندارد دچار مشکل می شود و برنامه را به صورت ناقص حذف می کند.

یکی از دلایل کاهش سرعت ویندوز باقی ماندن بقایای برنامه هایی است که به طور صحیح پاک نشده اند. بعضی از برنامه نویسان نیز متاسفانه به دلیل تنبلی طوری برنامه ها را می سازند که در هنگام پاک شدن در قسمت Add/remove Programs ویندوز، فقط اجزای اصلی آنها پاک شده و خیلی از قسمت های آن در ریجستری و سطح دیسک باقی می ماند. این قسمت ها به مرور زمان و با نصب و پاک کردن تعداد زیادی برنامه روی هم جمع شده و باعث سنگینی و کاهش سرعت  ویندوز می شوند.
Ashampoo UnInstaller نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه حذف کامل نرم افزارها از سیستم می باشد. به کمک این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا با انتخاب نرم افزار مورد نظرتان و ابزار موجود در برنامه اقدام به پاکسازی کامل برنامه از سیستم نمایید. به کمک این نرم افزار دیگر از کلید های اضافی باقیمانده از برنامه حذف شده و در رجیستری و یا فایل هایی که مربوط به نرم افزار حذف شده از سیستم می باشد خبری نیست و تمامی آثار مربوط به برنامه از سیستم پاک می شوند.
همچنین این نرم افزار می تواند لیست نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم را به سرعت بالا نصب نماید که این کار در برنامه add or remove programs ویندوز امکان پذیر نمی باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo UnInstaller:
– ابزاری برای پاک کردن File های غیر لازم در درایوها
– امکان پاک کردن کامل نرم افزارهای نصب شده
– اسکن کامل رجیستری و Hard disk برای پاک کردن کلید های غیر لازم رجیستری و File ها
– پاک کردن برنامه هایی که ویندوز قادر به پاک کردن آنها نمی باشد
– قابلیت پاک کردن Screen saver ها
– توانایی جستجو و پاک کردن فایل های اضافی و غیر ضروری از سطح دیسک
– توانایی جستجو و پاک کردن Folder های خالی از سطح دیسک
– به روز رسانی خودکار نرم افزار
– لیست نمودن نام نرم افزارهای نصب شده با سرعت بالا
– 5 تا 10 برابر سریع تر از Add/Remove program ویندوز
– نمایش جزئیات و مسیر نرم افزارهای نصب شده
– دارای تنظیمات متنوع برای کاربران حرفه ای
– و …

سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7, 8, 8.1, 10

راهنمای نصب:
1- نرم افزار را نصب کنید.
2- محتویات پوشه Cracked file را در محل نصب نرم افزار* کپی و جایگزین فایل (های) قبلی کنید.
3- نرم افزار را اجرا کنید.

* محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید:
– در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید.
– در ویندوز 7: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
– در ویندوز 8: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در صفحه Start Screen کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
– در ویندوز 10: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

لینک های دانلود ? رمز فایل: daramesh.com

? گزارش خرابی لینک

    البريد الإلكتروني
    نوع المشكلة:
    اسم
    مزود خدمة الإنترنت الخاص بك:
    وصف:

    کلمات کلیدی

    monitor program, uninstall program, install program, unInstaller, install, remove, uninstall, ashampoo, برنامه های نصب شده, پاک کردن برنامه های نصب شده, این استال, پاک کننده, پاک کردن, برنامه نظارتی, آشامپو, Download Ashampoo UnInstaller for windows, software for windows, full version, full licensed, free license, free, cracked, Ashampoo UnInstaller Direct Download Link, Torrent, Crack, Keygen, Patch, Serial, License, nhkg,n kvl htchv Ashampoo UnInstaller, دانلود Ashampoo UnInstaller, داونلود, دانلد, نرم افزار Ashampoo UnInstaller, سافت ور Ashampoo UnInstaller, کرک Ashampoo UnInstaller, شماره سریال Ashampoo UnInstaller, کیجن, لایسنس رایگان, لایسنس, دانلود نرم افزار Ashampoo UnInstaller, دانلود سافت ور, دانلود آخرین نسخه نرم افزار Ashampoo UnInstaller, نسخه نهایی نرم افزار, نسخه جدید نرم افزار, ورژن نهایی نرم افزار, دانلود نرم افزار با لینک مستقیم, دانلود رایگان, داونلود نرم افزار, دانلد نرم افزار, دریافت, ashampoo GmbH and Co KG full software collection, شساشپحخخ لپذا شدی زخ نل, شساشئحخخ لئذا شدی زخ نل, دانلود نرم افزار های آشامپو, hahl\\,, hahlm\,, پاک سازی سریع و آسان ویندوز , Keep your Windows clean! Its quick, its easy and it works., دانلود Ashampoo UnInstaller نرم افزار حذف نرم افزارهای نصب شده, دانلود Ashampoo UnInstaller 7 v7.00.10 – نرم افزار حذف نرم افزارهای نصب شده, Download نرم افزار Ashampoo UnInstaller, daramesh, danlod, danload, downlod, donload, ddl, direct download link, دانلود رایگان Ashampoo UnInstaller, دانلود با لینک مستقیم , شساشپحخخ عدهدسفشممثق, شساشئحخخ عدهدسفشممثق, monitor program, uninstall program, install program, unInstaller, install, remove, uninstall, ashampoo, برنامه های نصب شده, پاک کردن برنامه های نصب شده, این استال, پاک کننده, پاک کردن, برنامه نظارتی, آشامپو
    هاست دامنه vps

    مقالات ذات صلة

    زر الذهاب إلى الأعلى
    arالعربية