دانلود Daphne نرم افزار از بین بردن پروسه ها در ویندوز

انتقل إلى روابط التنزيل
Daphne-Final
Daphne-Final

Daphne نرم افزاری کاربردی و کارآمد برای از بین بردن پروسه ها در ویندوز می باشد. حتما برای شما پیش آمده که بخواهید پروسه ای در ویندوز را متوقف کنید، یا بفهمید که منابع سیستم تان توسط کدام برنامه استفاده می شود. اولین جایی که مراجعه میکنید Task Manager ویندوز است آنهم با فشردن کلیدهای ترکیبی Alt+Ctrl+Del. کاربران ویندوز این مورد را زیاد تجربه کرده اند، اما مشکل زمانی پیش می آید که یک برنامه ناشناس بیشتر منابع سیستم شما را بلعیده و سیستم در حال هنگ کردن است و شما نمی توانید پروسه مربوط به آن را بیابید. بعضی وقتها پروسه های لیست شده در تسک منیجر با نام برنامه هایی که به آنها مرتبط می شوند شباهتی ندارند و همین باعث دردسر کاربران می شود.

این مشکل را برنامه سبک و کم حجمی به نام Daphne برای شما حل خواهد کرد. این برنامه پروسه های مربوط به برنامه های اجرا شده بر روی ویندوز را برای شما مانیتور می کند تا آنها را از پروسس های مرتبط به سیستم عامل جدا نمایید، ضمن اینکه با نشان دادن آدرس مرتبط به هر پروسه خیلی سریع برایتان مشخص کنید که هر عملیاتی متعلق به کدام برنامه است و خیلی راحت می توانید برنامه ی مورد نظر را متوقف کنید.

ویژگی جالب این نرم افزار اینجاست که اگر پروسس مرتبط به نرم افزاری خاصی را پیدا نکردید کافی است نشانگری که در پائین Daphne تعبیه شده است را بکشید و در پنجره برنامه مورد نظرتان رها کنید بلافاصله پروسس مرتبط به آن در پنجره Daphne برای شما نمایش داده می شود. البته فراموش نکنید با Daphne می توانید پروسس های مرتبط به سیستم عامل و سایر موارد را نیز متوقف کنید.

لینک های دانلود ? رمز فایل: daramesh.com

? گزارش خرابی لینک

    البريد الإلكتروني
    نوع المشكلة:
    اسم
    مزود خدمة الإنترنت الخاص بك:
    وصف:

    ?️ کلمات کلیدی

    از بین بردن پروسه ها در ویندوز
    هاست دامنه vps

    مقالات ذات صلة

    زر الذهاب إلى الأعلى
    arالعربية