دانلود Topaz Simplify 4.2.0 پلاگین تبدیل عکس به تصاویر هنری

انتقل إلى روابط التنزيل

Topaz-Simplify

Topaz Simplify پلاگین مناسبی است برای فتوشاپ که به شما امکان تبدیل عکس به تصاویر هنری زیبا و منحصر به فرد را می دهد. با استفاده از این پلاگین می توانید به افکت های هنری مختلف به سادگی دسترسی داشته باشید. افکت هایی مانند آب رنگ ، نقاشی بافت روغنی ، طراحی ذغالی ، هنر خطی و نقاشی واقع گرایانه را توسط این نرم افزار در اختیار خواهید داشت که می توانید به سادگی روی عکس های خود اعمال کنید. تکنولوژی منحصر به فرد و براساس سایز این نرم افزار ، عکس شما را مانند یک هنرمند نقاشی بررسی و پردازش می کند و افکت هایی زیبا را با بافت واقع گرایانه روی تصاویر اضافه می کند. Topaz Simplify با حذف انتخابی در هم ریختگی های عکس ، به شما در ساخت آثار هنری زیبا و حرفه ای تنها با چند کلیک کمک می کند.

ویژگی های پلاگین تبدیل عکس به تصاویر هنری Topaz Simplify :
– بیش از 100 پیش تنظیمات جدید برای ساخت افکت های هنری با سرعت بالا.
– ترتیب دادن به پیش تنظیمات برای انتخاب ساده و سریع گزینه مناسب.
– لغزنده تنظیماتی جدید برای اضافه کردن عمق و کنتراست موضعی روی تصاویر.
– براش انتخاب ابتکاری و آگاه از لبه های عکس که برای افکت های Dodge ، سوزاندن ، صاف کردن و کشیدن افکت ها کاربرد دارد.
– دکمه Apply که به شما قابلیت اجرای پیش تنظیمات و تنظیمات را می دهد تا افکت های زیبا و دلخواه خود را روی تصاویر اعمال کنید.
– اضافه شدن یک نمودار هیستوگرام (پیشینه نما) و ابزارهای Curves.
– تب مخصوص برای کارهای پایان برای اضافه کردن افکت های کلاسیک ، رنگمایه ها و شفافیت.
– تبدیل آنی عکس به آثار هنری منحصر به فرد و ساخت افکت های عکاسی هنری مختلف شامل نقاشی، طراحی با مداد و نقاشی کارتونی خطی.
– استفاده مجدد از عکس های نامناسب با اضافه کردن افکت های هنری زیبا روی آنها.

لیست دانلود

رمز فایل: daramesh.com

⚠️ گزارش خرابی لینک

    البريد الإلكتروني
    نوع المشكلة:
    اسم
    مزود خدمة الإنترنت الخاص بك:
    وصف:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: Topazlabs

    ?️ کلمات کلیدی

    برنامه Topaz Simplifyپلاگین تبدیل عکس به تصاویر هنری پلاگین تبدیل عکس به نقاشی پلاگین فتوشاپ تبدیل عکس عادی به تصاویر هنری تبدیل عکس به تصاویر هنری تبدیل عکس به نقاشی تبدیل عکس به نقاشی آبرنگ تبدیل عکس به نقاشی رنگ روغن, کرک Topaz Simplify, دانلود برنامه Topaz Simplify, دانلود نرم افزار دانلود Topaz Simplifyدانلود برنامه Topaz Simplifyدانلود نرم افزار Topaz Photoshopدانلود نرم افزار topaz simplifyنرم افزار Topaz Simplifyنرم افزار تبدیل عکس به نقاشینرم افزار تبدیل عکس به نقاشی آبرنگنرم افزار تبدیل عکس به نقاشی رنگ روغن,دانلود Topaz Simplify, برنامه Topaz Simplify, نرم افزار Topaz Simplify, سریال Topaz SimplifyTopaz Simplify, Topaz Simplify
    هاست دامنه vps

    مقالات ذات صلة

    زر الذهاب إلى الأعلى
    arالعربية