دانلود بازی City of Brass برای کامپیوتر

انتقل إلى روابط التنزيل

City-of-Brass
City of Brass یک بازی جالتجربه تبدیل شدن یه یک دزد جسور را در شهر Brass ایجاد می کند و بازیکنان می توانند در یک ماجراجویی اول شخص اقدام به رقابت با دشمنان و اجتناب از مرگ نمایند. بازی از سوی سازندگان با محبوب بایوشاک ارائه شده است و در آن بازیکنان می توانند همه کاره محیط شده و در محیط های عربی بازی حضور داشته باشند. بازی دارای بازیکنانی هست که دوست دارند به دورن چاله ها بیفتند و هی از آن فرار کنند. خطرات زیادی برای شما در این بازی وجود خواهد داشت و هر کسی می تواند از این خاطرات علیه دشمنان خودش استفاده کند. بازی دارای پاداش های بسیار بزرگی است و می توانید از آن ها به عنوان مزیت برای غارت شهرها استفاده کنند.

در بازی City of Brass در برابر دشمنان خود قرار خواهید گرفت و می توانید با شمشیر خود به نابودی انها بپردازید. بازی دارای شخصیت های بسیار جالبی است که هر کدام دارای مهارت خاصی هستند و می توانند برای شما مشکلات زیادی را ایجاد کنند. استفاده از سلاح های متنوع در بازی می تواند شما را سرگرم کرده و چالش های زیادی را برای شما ایجاد کند. محیط بازی بسیار عالی طراحی شده است و شاهد جلوه های ویژه بسیار نابی در بازی هستیم که همگی در تجربه شما می تواند بسیار غافلگیرکننده محسوب شود. در بازی City of Brass باس فایت های بسیار سنگینی را تجربه خواهید کرد که روبروی شما ظاهر می شوند و در تمدن عرب شما باید با آنها رقابت داشته باشید. بازی دارای سازه های بسیار بزرگی است و از هر طرف دشمنان عجیب و غریبی در برابر شما ظاهر می شوند. رنگ بندی ها در بازی، واقعا زنده و پویا هستند و شاهد چشم نوازی بسیار جالی در این زمینه هستیم که می توانند شما را به مبارزات دعوت کنند و شما نیز هیچگاه احساس خستگی نداشته باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64Bit
Processor: Dual Core 2.4+ GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 550 or Equivalent card
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

راهنمای نصب:

پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از نصب بازی تمامی محتوایات موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. برای جلوگیری از آنلاین شدن بازی، در فایروال سیستم خود فایل اجرایی بازی را بلاک کنید.

توضیحات: نسخه پیش رو دارای دیتای اصلی بازی به علاوه تمامی آپدیت ها و بسته های الحاقی تا 15 اکتبر 2018 و آپدیت جدید Alchemists Draft می باشد.
لیست دانلودSize≈ 2.7 GB

دانلود آپدیت Update v1.5-CODEX

رمز فایل: daramesh.com

⚠️ گزارش خرابی لینک

    البريد الإلكتروني
    نوع المشكلة:
    اسم
    مزود خدمة الإنترنت الخاص بك:
    وصف:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: Uppercut Games Pty Ltd

    🏷️ کلمات کلیدی

    City of Brass دانلود رایگان City of Brass
    هاست دامنه vps

    مقالات ذات صلة

    زر الذهاب إلى الأعلى
    arالعربية