تخته نرد آنلاین

Перейти к ссылкам для скачивания

تخته نرد

معرفی بازی :
بازی تخته نرد را می توان بعد از بازی های گو و چکرز سومین بازی پرطرفدار دنیا دانست که در میان مردم خاورمیانه و مردمان اروپای شرقی و به ویژه مردم ایران یک بازی بسیار رایج است. بر همین اساس با ورود به دنیای تکنولوژی نسخه های مختلفی از بازی معروف تخته نرد نیز برای دستگاه های با سیستم عامل های مختلف از جمله برای گوشی های اندروید ، iOS ، ویندوزفون و حتی نسخه ویندوز برای کامپیوتر خانگی و لپ تاپ از طرف سازندگان بسیاری طراحی گردیده است.

شاید شما نیز از آن دسته از افراد علاقمند به بازی تخته نرد باشید که در بسیاری از موقعیت ها قصد انجام بازی تخته نرد را داشته باشید اما دسترسی به تخته نرد برایتان امکانپذیر نیست و یا حتی به دنبال حریفی برای بازی کردن باشید. جای خوشحالی است در اینجا با معرفی و ارائه نسخه ویندوز بازی آنلاین تخته نرد برای کامپیوتر شما را در تحقق این امر یاری می رسانیم.
بازی در محیط کاملا ایرانی و زیبا و با کاربران ایرانی و در سه سبک تخته نرد، گلبهار و Backgammon انجام می شود. همچنین بازی در هر سبک یک سری آموزش های ابتدایی برای انجام هر گونه از انواع بازی به کاربر می دهد. سیستم تاس دهی بازی به هیچ عنوان به چینش مهره ها ، بازیکنان و… ربط ندارد و عدد تاس ها کاملا تصادفی و عادلانه و براساس الگوریتم سایت جهانی Random.ORG تولید و انتخاب می شوند.
شما می توانید به اتاق های خالی که از قبل توسط کاربران آنلاین ساخته شده اند و منتظر حریف هستند مراجعه کنید و به بازی کردن با آنها بپردازید و یا اینکه خود شما شخصا اقدام به ساخت اتاق نمایید و برای دسترسی به آن محدودیت هایی از قبیل سطح امتیاز حریفان برای دسترسی به اتاق و … تعیین کنید و منتظر ورود حریفانی شوید که قصد بازی با شما را دارند و یا از افراد آنلاین و حاضر در بازی برای پیوستن به بازی دعوت به عمل آورید.
شما همچنین قادر خواهید بود به تماشای آنلاین بازی دیگران بپردازید و با دیگران در اتاق بازی به چت و گفتگو بپردازید، با برنده شدن در هر بازی امتیاز کسب کنید، جدول امتیازات را مشاهده کنید و بسیاری از امکانات ویژه دیگر که خاص این بازی است و از شما دعوت می کنیم برای دیدن آنها بازی را دانلود و امتحان کنید.

ابزار مورد نیاز:

Microsoft NET Framework 

لیست دانلود
رمز فایل: daramesh.com

⚠️ گزارش خرابی لینک

    Эл. адрес
    Тип проблемы:
    Имя
    Ваш интернет-провайдер:
    Описание:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده:

    🏷️ کلمات کلیدی

    nard online تخته نرد
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Back to top button
    ru_RUРусский