دانلود برنامه حل مسائل ریاضی در اندروید + مود – Photomath – Camera Calculator 5.2.5

Перейти к ссылкам для скачивания

PhotoMath

PhotoMath فوتومس یک برنامه جالب برای شاگردان تنبل است ! آیا معلم یا استادتان به شما تکلیف داده است؟ برای امتحان ریاضی که به زودی در راه است٬ نیاز به کمک دارید؟ شاید هم نگران امتحان بعدیتان باشید. درس ریاضی یا هر درسی که به آن مربوط باشد معمولاً دشواری های زیادی دارد و حل بسیاری از مسائل بدون ساعت ها تفکر یا در اختیار داشتن پاسخنامه امکان پذیر نیست و بهترین راه تسلط بر این درس، حل تمرین های متعدد از بخش های گوناگون است.
اپلیکیشن PhotoMath به کمک دانش آموزان و دانشجویان آمده تا در سریع ترین زمان ممکن پاسخ مسائل را در اختیار آن ها بگذارد. این اپلیکیشن پس از تهیه تصویری از مسأله مورد نظر نه تنها پاسخ نهایی، بلکه روش حل را نیز به صورت مرحله به مرحله نمایش می دهد. این برنامه از طریق دوربین دستگاه اندرویدی٬ معادلات ریاضی را اسکن کرده و نه تنها به آنها پاسخ می دهد٬ بلکه پاسخ را به صورت تشریحی و مرحله به مرحله به شما ارائه می دهد. درواقع این اپلیکیشن به شما کمک می کند٬ هنگامی که می خواهید جواب سوالات را چک کنید و یا یک کلید برای مجموعه سوالات تهیه کنید٬ راحت تر به این نتیجه برسید.
اگرچه نگرانی هایی هم وجود دارد که مبادا این برنامه٬ آموزش را بی اهمیت جلوه دهد. البته این اپلیکیشن فقط راه حل مسئله را به شما نشان می دهد و علم را از بین نخواهد برد! البته اگر در مدارس کنترل های لازم برای استفاده از تلفن های همراه اعمال نشود٬ دانش آموزان متقلب می توانند به کمک این اپلیکیشن در امتحان تقلب کنند. شاید احتمال چنین اتفاقی در حال حاضر زیاد نباشد٬ اما وجود اپلیکیشن هایی به این شکل٬ به مدارس می گوید که باید در آینده آگاه باشند.
ما در دارمش برای آزمایش اپلیکیشن PhotoMath از کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال جلد ۲ نوشته آر.ای.آدامز که در دانشگاه ها تحت عنوان ریاضی ۲ تدریس می شود، کمک گرفتیم.

اپلیکیشن از پس مسائلی مانند انتگرال، سری ها و … بر نمی آید و توانایی اش در محاسبه جمع، ضرب، تفریق، توان رسانی و کارهایی از این قبیل خلاصه می شود. اپلیکیشن PhotoMath تنها امکان تشخیص متون چاپ شده را دارد و فعلاً قادر به تشخیص دست خط نیست. همچنین در تشخیص اعداد فارسی با مشکل مواجه است.
کاربرد این برنامه آموزشی اندروید در حقیقت ذخیره زمان است تا دانشجویان وقت کمتری را صرف یافتن پاسخ در پاسخنامه کنند. با این حال، نگرانی هایی را نیز به وجود آورده است. چنین اپلیکیشنی نه تنها می تواند فرآیند یادگیری را تحت تأثیر منفی قرار دهد، بلکه امکان تفکر را نیز از شخص می گیرد. همچنین می تواند زمینه تقلب را در امتحانات فراهم کند که همگی در نهایت به ضرر دانشجو خواهند بود.
البته نمی توان رشد چنین اپلیکیشن هایی را متوقف کرد چرا که همسو با پیشرفت علم به جلو حرکت می کنند. در این صورت مدارس و دانشگاه ها نیز باید شرایط مناسب را مهیا کنند تا از اینگونه فناوری ها سوء استفاده به عمل نیاید.

Google Play

⚠️ گزارش خرابی لینک

    Эл. адрес
    Тип проблемы:
    Имя
    Ваш интернет-провайдер:
    Описание:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: photomath

    🏷️ کلمات کلیدی

    PhotoMath, دانلود PhotoMath, دانلود برنامه PhotoMath برای اندروید, آخرین ورژن PhotoMath برای اندروید, PhotoMath APK, اپلیکیشن PhotoMath, برنامه PhotoMath برای تبلت, دانلود نرم افزار PhotoMath, حل مسائل ریاضی با دوربین اندروید,photo math,photomath download,اندروید 4.1,برنامه حل معادلات خطی,حل مسائل ریاضی با عکس گرفتن,حل معادلات ریاضی,دانلود نرم افزار آندروید,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود نرم افزار حل مسائل ریاضی با عکس گرفتن,دانلود نرم افزار حل معادلات ریاضی آندروید,محاسبه از طریق دوربین,نرم افزار حل مسائل ریاضی برای اندروید,نرم افزار حل معادلات ریاضی android,علمی,محاسبه گر,نرم افزار
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Back to top button
    ru_RUРусский