دانلود بازی 1.23 Dirt Rally برای کامپیوتر

Перейти к ссылкам для скачивания

Dirt Rally

مسلما ساخت عناوین ریسینگ شبیه‌سازی، بسیار سخت‌تر از بازی‌های با سبک آرکید است و وقت و کار بیشتری را می‌طلبد. آخرین بازی استودیو کودمسترز که بیشتر به ساخت عناوین ریسینگ شبیه‌سازی معروف است، Dirt rally نام دارد که پس از تبلیغات بسیار در تاریخ دسامبر 2015 برای پی سی و در آوریل 2016 برای پلتفرم‌های دیگر منتشر شد. اما آیا این بازی توانست با توجه به تبلیغات بسیارش انتظارات گیمر ها و منتقدین این حوزه را برآورده و نام توسعه‌دهنده‌اش را برای باری دیگر بر سر زبان‌ها بیاندازد؟

گیم پلی بازی به نظر می آید تماماً از پایه طراحی‌شده است و شاهد هر چه بالاتر رفتن درجه سختی آن نسبت به نسخه‌های پیشینش بودیم. دیگر قابلیت‌های آسان کننده‌ای چون فلش بک در بازی وجود ندارد، و گیمر برای اول شدن باید تمرکز خود را هر چه بیشتر کند. وقتی‌که برای اولین بار DiRT Rally را بازی می‌کنید مسلماً سریع و ماهر نیستید؛ بسیار محتاط خواهید بود و هندلینگ خودروها در بازی برایتان چالش آفرین خواهد بود. در هر دور، شما زمان زیادی را از دست خواهید داد. احتمالاً بهترین نتیجه‌ای که می‌گیرید، حضور در میان 4 راننده‌ برتر خواهد بود. وقتی به پیچ‌ها برسید دست و پایتان خواهد لرزید. ماهرشدن در DiRT Rally مشخصاً برای تمام افراد بسیار طاقت‌فرسا خواهد بود و عده‌ای را هم از بازی زده خواهد کرد، که آن عده به‌سرعت بازی را کنار خواهند گذاشت. البته این موضوع بنا بر ضعیفی گیم پلی نیست، بلکه به دلیل اقتضای مراحل و سبک بازی (شبیه‌سازی رالی)، با گیم پلی بسیار دشواری روبه‌رو هستیم. نبود قابلیت فلش بک در بازی در هر چه واقع‌گرایانه‌تر شدن آن تأثیرگذار بوده است. در این نسخه دیگر نمی‌توانید مثل قبل در زمان هر چه سریع‌تر زمان را به عقب برگردانده و اشتباهاتتان را رفع کنید، و این نکته را در نظر داشته باشد که هیچ راه بازگشتی نیست جز اینکه اگر اشتباه کرد، مسابقه را دوباره به‌طور کامل از نقطه‌ شروع آغاز کند. گیم پلی بازی بیش‌ازپیش سخت واقع‌شده است و باید تمام تمرکزتان را در جای‌جای مقاطع آن به کار ببرید، مهم نیست در دیگر عناوین ریسینگ چقدر مهارت دارید، در Dirt rally زمان زیادی برای انس گرفتن با بازی نیاز است.

بازی ازلحاظ گرافیکی به زیبایی هر چه تمام‌تر کارشده است، البته عناوین استودیو Codemasters همواره از گرافیک قابل قبولی برخوردار بوده‌اند اما Dirt Rally گل سرسبد آن‌ها است. طراحی تمام جزئیات گرافیکی بازی الالخصوص ماشین‌ها به‌خوبی صورت گرفته است، از طرفی دیگر عناصر طبیعی بازی نیز مانند گردوخاک، آب، درختان، مسیر مسابقه، سیستم تغییر آب‌وهوا و… به زیبایی هرچه‌تمام‌تر کارشده‌اند. در زمینه بهینه‌سازی نیز کودمسترز به خوبی هر چه تمام‌تر عمل کرده است، و شاهد هیچ‌گونه لگ، افت فریم و باگی در طول روند بازی نبودیم. درنهایت گرافیک بازی از هر لحاظ در بهترین حالت ممکن خود قرار دارد و مسلماً با زیباترین بازی استودیو کود مسترز تا به امروز مواجه هستیم.

صداگذاری و موسیقی بازی نیز به بهترین شکل ممکن کارشده است، از همان بدو ورود به بازی و صدای غرش موتور تا موسیقی‌هایی که در پس‌زمینه پخش می‌شوند تماماً با جزئیات و وسواس بسیار توسعه‌دهندگان کارشده‌اند. این افکت‌ها با دقت و ظرافت خاصی در بازی به‌کاررفته‌اند و از این نظر بازی هیچ‌گونه ضعفی ندارد؛ آن‌قدر این افکت‌های صوتی دقیق و زیبا ساخته‌شده‌اند که نه‌تنها همچون برخی دیگر از عناوین این سبک گوش‌خراش و آزاردهنده نیست، بلکه هیچ‌گاه به فکر قطع کردن این افکت‌ها نمی‌افتید.

درنهایت باید گفت Dirt rally یک بازی خوش‌ساخت است که تجربه‌اش برای هر کسی ممکن نیست. اگر به دنبال یک بازی ریسینگ بسیار چالش بر انگیز با جزئیات بالا می‌گردید این عنوان برای شما ساخته‌شده است.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 64bit Versions of Windows 7, Windows 8, Windows 10
Processor: AMD FX Series or Intel Core i3 Series
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD HD5450 or Nvidia GT430 or Intel HD4000 with 1GB of VRAM (DirectX 11 graphics card required)
DirectX: Version 11
Storage: 50 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible soundcard
Additional Notes: Supported Graphics Cards: AMD HD5000 Series, HD6000 Series, HD7000 Series, R7 Series, R9 Series Nvidia GTX400 Series, GTX500 Series, GTX600 Series, GTX700 Series, GTX900 Series Intel HD4000 Series, HD5000 Series

سیستم پیشنهادی :

OS: 64bit Versions of Windows 7, Windows 8, Windows 10
Processor: AMD FX-8150 or Intel Core i5 4670K
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD R9 290 or Nvidia GTX780
DirectX: Version 11
Storage: 50 GB available space
Sound Card: Direct X compatible soundcard
Additional Notes: Supported Graphics Cards: AMD HD5000 Series, HD6000 Series, HD7000 Series, R7 Series, R9 Series Nvidia GTX400 Series, GTX500 Series, GTX600 Series, GTX700 Series, GTX900 Series Intel HD4000 Series, HD5000 Series, HD6000 Series

رمز فایل: daramesh.com

⚠️ گزارش خرابی لینک

    Эл. адрес
    Тип проблемы:
    Имя
    Ваш интернет-провайдер:
    Описание:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: codemasters

    🏷️ کلمات کلیدی

    BlackBox, Codemasters, Dirt Rally, دانلود بازی, دانلود بازی Dirt Rally, دانلود بازی PC, دانلود بازی کامپیوتر, دانلود بازی مسابقه ای, دانلود رایگان بازی Dirt Rally با لینک مستقیم, دانلود نسخه کم حجم بازی Dirt Rally, رفع مشکلات بازی Dirt Rally, سیستم مورد نیاز بازی Dirt Rally,دانلود نسخه فشرده بازی DiRT Rally برای PC با لینک مستقیم
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Back to top button
    ru_RUРусский