دانلود برنامه سفارشی ساز نوار ناوبری اندروید + مود_Navbar Apps Full 3.0.1

Перейти к ссылкам для скачивания

Navbar Apps

Navbar Apps

دکمه‌های لمسی بسیاری از گوشی‌های اندرویدی روی نواری به نام «نویگیشن بار» (Navigation Bar) قرار دارد که در پایین صفحه‌نمایش گوشی به نمایش درمی‌آید. به طور معمول نوار نویگیشن جزو معدود بخش‌هایی از سیستم‌عامل اندروید است که امکان شخصی‌سازی زیادی برای آن در نظر گرفته نشده. ولی حتی برای شخصی‌سازی این بخش از اندروید هم اپلیکیشن‌هایی وجود دارد. اپلیکیشن Navbar Apps یکی از این اپلیکیشن‌ها است که اجازه می‌دهد علاوه بر تغییر ظاهر نوار نویگیشن، برای آن کارایی‌هایی را هم در نظر بگیرید.
برای مثال می‌توانید تعیین کنید که رنگ نوار نویگیشن به صورت خودکار بر اساس رنگ محیط اپلیکیشنی که باز می‌کنید تغییر کند. بدین ترتیب برای مثال اگر اپلیکیشن دیجی‌کالا را که رنگ اصلی آن قرمز است باز کنید، نوار نویگیشن هم به رنگ قرمز در خواهد آمد یا اگر به پلی استور بروید این نوار سبز خواهد شد. البته این حالت همیشه هم صحیح کار نمی‌کند و ممکن است در بعضی از اپلیکیشن‌ها رنگ نوار نویگیشن مشکی باقی بماند یا مطابق با فضای اپلیکیشن تعیین نشود. اگر از تغییر کردن رنگ خوشتان نمی‌آید، برنامه این امکان را هم به شما می‌دهد که یک رنگ ثابت برای نوار نویگیشن تعیین کنید. حتی امکان قرار دادن یک تصویر پس‌زمینه برای نوار نویگیشن هم وجود دارد. تا اینجا همه چیز به تغییر ظاهر نوار نویگیشن مربوط می‌شد، ولی اگر دوست داشته باشید می‌توانید با نمایش دادن میزان شارژ باتری گوشی به صورت یک نوار روشن‌تر پهن یا باریک روی نوار نویگیشن، برای آن نوعی کارایی اضافی هم دست و پا کنید. در حال حاضر قابلیت‌های این اپلیکیشن به همین موارد محدود می‌شود، ولی همان‌طور که در خود اپلیکیشن هم عنوان شده در آینده امکانات بیشتری از جمله ویجت‌هایی برای کنترل موسیقی به آن اضافه خواهد شد.

نسخه آنلاک شده به ارزش 1.99 دلار تقدیم شما 

اندروید مورد نیاز : 5.0 و بالاتر

لیست دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه مود حجم 6.14 مگابایت

Google Play

⚠️ گزارش خرابی لینک

    Эл. адрес
    Тип проблемы:
    Имя
    Ваш интернет-провайдер:
    Описание:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: codododo

    🏷️ کلمات کلیدی

    Navbar Apps, دانلود برنامه Navbar Apps برای اندروید, Navbar Apps APK, دانلود نرم افزار Navbar Apps، نرم افزار، نرم افزار اندروید، اندروید، بازی اندروید، بازی، بازی جدید اندروید، نرم افزار جدید اندروید، دانلود بازی جدید، دانلود نرم افزار جدید,دانلود Navbar Apps Full 3.0 – برنامه سفارشی ساز نوار ناوبری اندروید
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Добавить комментарий

    Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

    Back to top button
    ru_RUРусский