دانلود بازی ماجرایی جذاب “رویای درخشان 2” اندروید Lucid Dream Adventure 2 2.0.15

Перейти к ссылкам для скачивания

 Lucid Dream Adventure 2

Lucid Dream Adventure 2 – رویای درخشان 2 که با نام کامل Lucid Dream Adventure 2 – Story Point & Click Game در گوگل پلی به انتشار رسیده، دومین قسمت از سری بازی های Lucid Dream Adventure از استودیوی لهستانی Dali Games: adventure games می باشد که برای اولین بار در ایران قصد داریم آن را خدمت شما دوستان دارمشی معرفی کنیم و آخرین نسخه خریداری شده و سالم آن را برای شما عزیزان تدارک ببینیم. Lucid Dream Adventure 2 که درواقع دنباله ای برای قسمت اول بازی است، ماجرای شخصیت اصلی این فرانچایز که دختربچه ای معصوم به نام لوسی (Lucy) است را بازگو می کند. لوسی به خاطر یک بیماری قلج شده و توانایی حرکت کردن ندارد. او روی یک صندلی چرخ دار می نشیند و زندگی غم انگیزی دارد. اما یک روز و به دنبال یک اتفاق اسرارآمیز، لوسی وارد یک دنیای عجیب و غریب و بسیار شگفت انگیز می شود. دنیایی که در آن او محدودیتی در راه رفتن ندارد و دیگر فلج نیست! اما این دنیای مرموز کجاست؟ او برای چی به این مکان آورده شده است؟ سازندگان بازی توضیح خیلی خاصی در این رابطه نداده اند و می گویند بازیکنان خودشان باید داستان این بازی را کشف کنند. در این قسمت، شما باید رمز و راز این دنیای رویایی را کشف کنید و از طرفی مأموریت اصلی شما کمک به مادر لوسی است. او در حال شکنجه شدن توسط یک اهریمن بدذات است و این وظیفه شماست که برای رهایی بخشیدن او از دست شیطان دست به کار شوید!

در بازی Lucid Dream Adventure 2 داستانی دراماتیک و تأثیرگذار در انتظار شماست. برای کشف این داستان باید در این دنیای عجیب و غریب و البته خطرناک دوام بیاورید. باید ده ها پازل را حل کنید و مسیرهای درست حرکت را از بین دالان های پیچیده به درستی انتخاب کنید. سبک بازی تلفیقی از سبک های Point and Click و Hidden Objects می باشد. طراحی های بازی به شکل دو و نیم بعدی انجام شده اند. شما برای حرکت دادن لوسی کافیست انگشت خود را روی نقاط مختلف صفحه بگذارید. می توانید با ضربه زدن به آیتم های مختلف اطلاعات لازم از آن ها را کشف کرده و با آن ها تعامل برقرار کنید. نکات جالب و قابل تأمل زیادی در Lucid Dream Adventure 2 پنهان شده است که شاید هرکسی متوجه آن ها نشود. پس اگر فقط به دنبال کشف یک داستان ماجرایی و در عین حال اسرارآمیز و غم انگیز هستید این بازی برای شما جذاب خواهد بود. در غیر این صورت شاید در مراحل بازی گیر کنید و یا ارتباط لازم را با آن برقرار نکنید. قابل ذکر است که این بازی تا کنون نامزد و برنده چندین جایزه مختلف از جمله حضور در لیست 20 بازی برتر Google Play Indie Showcase 2019 شده است. Lucid Dream Adventure 2 بیشتر از 1000 بار در گوگل پلی دانلود داشته و همچنین امتیاز 4.4 از 5.0 را نیز به دست آورده است. دارمش مفتخر است که به عنوان اولین سایت ایرانی نسخه خریداری شده این بازی را به صورت تست شده و رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

اندروید مورد نیاز : 4.1 و بالاتر

لیست دانلود نسخه اندروید

Google Play

⚠️ گزارش خرابی لینک

    Эл. адрес
    Тип проблемы:
    Имя
    Ваш интернет-провайдер:
    Описание:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: dali.games

    🏷️ کلمات کلیدی

    Lucid Dream Adventure اندروید, Lucid Dream Adventure تبلت ,آخرین نسخه بازی Lucid Dream Adventure ,بازی ,بازی اندروید ,بازی اندروید Lucid Dream Adventure ,دانلود بازی اندروید Lucid Dream Adventure ,بازی Lucid Dream Adventure ,بازی ماجرای رویای لوسید ,دانلود بازی Lucid Dream Adventure ,دانلود بازی ماجرای رویای لوسید ,دانلود بازی اندروید Lucid Dream Adventure ,دانلود بازی Lucid Dream Adventure اندروید ,دانلود بازی اندروید ماجرای رویای لوسید ,دانلود بازی ماجرای رویای لوسید اندروید ,بازی اندروید Lucid Dream Adventure ,بازی Lucid Dream Adventure اندروید ,بازی اندروید ماجرای رویای لوسید ,بازی ماجرای رویای لوسید اندروید ,بازی آنلاین ماجراجویی اندروید ,بازی ماجراجویی آفلاین اندروید ,بازی ماجراجویی آنلاین اندروید, بازی ماجراجویی اندروید ,بازی ماجراجویی با گرافیک بالا اندروید ,بازی ماجراجویی بدون دیتا اندروید ,بازی ماجراجویی جنگی اندروید ,بازی ماجراجویی دیتا دار اندروید ,بازی ماجراجویی کم حجم اندروید ,دانلود بازی Lucid Dream Adventure 2 اندروید ,دانلود بازی اندروید, دانلود بازی ,بازی جدید اندروید ,دانلود بازی ,بازی های پیشنهادی اندروید ,دانلود بازی رویای روشن 2 ,دانلود بازی ماجراجویی اندروید ,دانلود بازی ماجراجویی با پول بی نهایت اندروید, دانلود بازی ماجراجویی جدید اندروید, دانلود بازی ماجراجویی مود شده اندروید

    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Добавить комментарий

    Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

    Back to top button
    ru_RUРусский