دانلود بازی اکشن – ماجراجویی خارق العاده “زاده سرما” اندروید + دیتا _ Frostborn 0.5.18.6 b-x666

Перейти к ссылкам для скачивания

Frostborn

Last Day on Earth بازی محبوب و فوق العاده زیبایی بود که با آمدنش انقلابی در بازیهای سبک بقای اندروید بوجود آورد و پس از آن شاهد عرضه بازیهای سبک بقا مشابهی بودیم که همگی با الهام از این بازی ساخته شده بودند و هنوز که هنوز است از محبوب ترین بازیهای بقا به شمار می روند! همین بازی باعث شد تا نام استودیوی بازیسازی Kefir بر سر زبان ها بیفتند و با شنیدن نامش همه ذهن شان به سمت بازی لست دی آن ارث برود! حالا شاهد عرضه یک بازی جدید از استودیوی بازیسازی کفیر هستیم که باز هم می خواهد به محبوبیت خودش بیفزاید و بیش از پیش نام خود را بر سر زبان ها بیندازد و شما دوستداران بازیهای بقا را به وجد بیاورد! گیم پلی و ساخت بازی Frostborn با الهام از بازی Last Day on Earth ساخته شده است و شما در نقش کارکتر اصلی که “زاده سرما” به ان لقب داده ایم، به ایفای نقش می پردازید! در یک دنیای پر از برف و یخبندان خود را می یابید که قرار است در این دنیا با دیگر کاربران سراسر جهان مشغول باشید و وقت تان را بگذرانید! هرکسی در این بازی می تواند کاری کند، یکی با دیگر دوستانش گروهی محدود و دو، سه یا چهار نفره می سازد و مشغول می شود و دیگری تصمیم می گیرد با کاربران سراسر جهان قبیله ای تشکیل دهد و با حمله به دیگر بازیکنان نهایت هیجان را تجربه کند! با پیدا کردن آیتم های ریز و درشت سر پناهی مستحکم را برای خود بسازید و برای تبدیل شدن به جادوگر قدرتمند اودین تلاش بکنید!

بازی Frostborn در مدت زمان کم هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را کسب کند که هم اکنون جدیدترین نسخه اش را برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی اش را ببینید و سپس در صورت تمایل با یک کلیک ان را از سرورهای پرسرعت دارمش دانلود بکنید! توسعه دهنده بازی زاده سرما یک سری ویژگی های کلیدی برای بازی اش بیان کرده که از ان ها می توان به گرافیک خیره کننده اچ دی و واقعی، در دسترس بودن حالت Co-op برای بازی با دوستان نزدیک تا 4 نفر، در دسترس بودن دو حالت بازی PvP و PvE، امکان ایجاد کلن اختصاصی خود و یا ملحق شدن به کلن های دیگر بازیکنان سراسر جهان، ساخت پایگاه اختصاصی خود با طیف گسترده ای از ایتم ها، مشغول بودن در یک دنیای بزرگ، بازی در طیف گسترده ای از مکان ها و سیاه چال ها، در دسترس بودن طیف گسترده ای از سلاح ها برای استفاده در نبردها و یا محافظت از خود در برابر دشمنان خود، گیم پلی فوق العاده اعتیاداور با یک صداگذاری مهیج و به طور کلی ساخت بی نظیرش اشاره کرد!

رمز : daramesh.com

اندروید مورد نیاز 4.1+  

Google Play

⚠️ گزارش خرابی لینک

    Эл. адрес
    Тип проблемы:
    Имя
    Ваш интернет-провайдер:
    Описание:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: kefirgames

    🏷️ کلمات کلیدی

    Frostborn,Frostborn app , دانلود بازی فراست بورن ,Frostborn ,دانلود Frostborn ,دانلود Frostborn برای اندروید ,دانلود بازی Frostborn برای اندروید ,دانلود بازی اندروید 2019 ,دانلود بازی اندروید Frostborn
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Добавить комментарий

    Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

    Back to top button
    ru_RUРусский